Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Succes op je cursus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ha Shahire, hoe is het met je stemming vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik ben er weer. Atelier helemaal schoon en hier is het een klerezooi. Er staan drie volle dozen met spullen dus moet ik die zaterdag uitzoeken en dan opruimen. Dit gedeelte kan dan ook afgesloten worden. Blij toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Is het jouw atelier Bol? Doe je er niets meer mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 goeie avond allen. heb ik nu sara gemist vandaag??? of niet opgelet. bollie ben je nu klaar met het huis opruimen van jos? en hoe is het met het kleine ontdeugende drolletje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Oh ik lees het al bol, Igor was je voor. Ik heb Sara volgens mij gisteren ook al gemist, of niet?Ha Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Moet je nog veel doen bol? Of is het bijna opgeruimd?* niet zo'n handige uitspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 hey josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik zie jou hier meer Igor, eerst kwam je hier alleen 's ochtends of niet? Gezellig:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 @ Josje, heb mezelf vanmorgen even flink aangepakt en eigenlijk ging dat wel goed Lekker even het dorp ingeweest, bloemen gehaald, livera binnen geweest etc. op zich ging dat allemaal perfect tot.............kind van school naar huis was gestuurd en meneer zijn eigen plan trok vanmiddag.Nou ja, we zien wel weer hoe dit moet aflopen, zullen wel richtingaanwijzers op mijn levenspad zijn denk ik maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Josje het was mijn atelier. Dat had ik bij mijn vriend in zijn huis. Mijn manneke is afgelopen 25 dec. gestorven en nu moet zijn huis leeg. Vandaar dat ik het atelier ook leeg moet hebben.Dit heb ik, samen met onze vriendin vandaag gedaan. Zij kreeg het even wat moeilijk toen ze binnen stapte, en ik toen ik z'n sloffen zag staan. Die dingen had ie helemaal kapot gelopen, maar het waren echt zijn sloffen. Je zag hem nooit zonder die dingen lopen.Maar we hebben de laatste tijd ontzettend veel steun aan elkaar en dat is wel fijn. Ze heeft me ook heel erg goed getroost met de begrafenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Denk dat bol achter puck aan zit, rondjes rennend door de kamer;) Zie je het voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Die drol stinkt gruwelijk uit haar strotje Igor. Dus morgen eens van die sticks gaan halen. Verder heeft ze twee hoektandjes aan een kant. Zitten boven elkaar dus moet ik opletten dat dat niet gaat ontsteken want dan is ze nog verder van huis. maar het is nog steeds ontzetend genieten van die kleine.Ze is altijd zo enthousiast naar vreemden, en dat past eigenlijk niet bij een sjiwa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Je bent er weer bol! Ik wist inderdaad dat je man gestorven is. Wat fijn dat je steun hebt aan een goede vriendin, om het allemaal alleen te moeten doen, is echt niet fijn lijkt me. Heb je nu ook wel een atelier in je eigen huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Shahire, goed van je dat je het zo op hebt gepakt vandaag. Dan lukt het dus om je stemming om te draaien. Hoe oud is je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Nee Josje daar is mijn huis te klein voor. Het enigste dat ik nu hie doe is schilderen. Beeldhouden en boetseren kan hier niet. Dat is toch zo'n knoeiboel, zeker beeldhouwen. Maar schilderen is toch hetgeen ik het liefst doe dus dat pakken we weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Oh ja, had jij ook niet een opkamer die keuken is. Herinner ik me ineens, ik zie het voor me als een heel gezellig, sfeervol huis. Fijn dat je schildert, ik ben niet zo creatief, maar het lijkt me wel heerlijk om jezelf ergens in te verliezen, in een flow te komen.Moet zo echt even met mijn hond eruit, hij loopt al een tijdje te dralen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 doe die lekkere stinkerd maar een dikke knuffel (recht op het bekkie hoor) ik ga met mijn bolletjes op de bank hangen laterssssssstt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Josje, hij wordt bijna 15, heeft ook ADHD, pfffffffffff...............ik ga maar eens eten zo.Sorry, niet zo zin om verder over te praten, ga even offline............bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Goedenavond allemaaldruk gehad + internetstoring (precies op het verkeerde moment!!!!!!!!!!)verder alles rustig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guiseppe Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Vandaag was de moeilijkste dag met niet drinken tot nu toe...Niet omdat het slecht ging of ik gespannen was, ik voelde me juist heel goed, lichamelijk en geestelijk. Alles zat mee.De laatste week was heel erg spannend voor een paar hele belangrijke dingen in mijn leven.Alles pakte goed uit, zo werd in de loop van gisteravond en vandaag duidelijk. Ik vond dat ik wel een biertje verdiende...Ik bleef maar tegen mezelf zeggen: ik wil nooit meer drinken, ik wil nooit meer drinken, ik zal nooit meer drinken en ik kan nooit meer drinken. En af en toe ook: als ik de eerste niet neem, word ik nooit meer zat.De afgelopen dagen had ik dit voortdurend in mezelf herhaald.En ik dacht aan wat ik hier had gelezen, iets van jezelf gif geven is jezelf geen cadeau geven.Nu is het kritische uur van de dag voorbij... ik heb alleen nog zin in eten en ga vanochtend zeker niet drinken.Fijne avond iedereen.________Guiseppe voorheen Paardenkop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
3ranja3 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik schrik me dood. Kan iedereen hier zo maar alles mee lezen?? Ook niet leden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Geweldig goed gedaan Guiseppe. Als je die zin maar blijft herhalen. ook helpt de zin "Ik heb geen drank meer nodig"Het gaat dan zo bij je horen dat het op het laatst gemakkelijker wordt voor je om niet meer te drinken.We hebben n.l. geen drank nodig om ons gelukkig te voelen, we hebben geen biertje verdiend, het is geen beloning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ja Ranja, dat kan, het is openbaar.Behalve pb's natuurlijk...Alleen om te schrijven moet je inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ja Ranja, iedereen kan meelezen, daarom wordt ook aangeraden voorzichtig te zijn met privegegevens ivm herkenbaarheid enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden