Spring naar bijdragen

4-3-11 vrijdag


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 350
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vlees blijf ik eten maar varkenswangetjes, oren, spek en vet lust ik niet, ook beslist geen doorregen vlees zoals sucadelappen, alleen file graag, absoluut mager.
Kluiven moet ik ook niets van hebben, dus geen spareribs, kippenpoten of vleugels.

't Is maar dat je het weet mocht je me willen uitnodigen...
O ja, en ook geen witte en bruine bonen of capucijners.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee Snoep, ik weet het hoor, alles bestaat uit drank :-(

enne... voor mij..... :$ :wacko: het is het eerste waar ik aan denk sóchtends, nog steeds....

maar ik ben blijer met elke dag dat ik NIET drink, dan dat ik eraan toegeef, en tsja... wat maakt het dan zo f*cking sterk dat ik er toch soms weer aan toe geef, ''iets'' wat sterker is dan alles wat ik inmiddels weet, die drankduivel, die het dan weer ''wint''. alcohol is zo'n sluwe vijand, zoals ze zeggen bij de AA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond,
stopmaatje gezocht,het is weer helemaal mis,maar waag de zoveelste poging dit weekend!
doe maar per pb,en leg dan in vogelvlucht gelijk ff uit hoe dat werkt,want daar snap ik nog steeds de
ballen van!
zo en nu te kooi,morgen nieuwe kansen,nieuwe prijzen?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Aicha

Ja :D (best wel trots)

vorige week zaterdag een terugval, en NU moet het over zijn, dat ge**** met wel/niet een paar, 1 keertje, alleen vanmidag/vanavond, GEK werd ik ervan!!! ik heb genoeg gerookt en gedronken in mijn leven (zei ze nu heel sterk, maar heel gevecht hoor, dit is pas m'n 6e dag, moet heel allert blijven, maar de WIL is er!!!)

En dat gun ik jou ook! :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik varkenswangetjes hoor denk ik meteen aan borrie met een rode appel in haar bekkie :D

bah paardenbiefstuk oortjes enz enz, het duurt niet lang meer en ik eet helemaal geen vlees meer.
ik hou het vanavond maar bij koffie met een koek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

echt de laatste? ik hoop het,maar doe het nog maar even per 24 uur,
had net partner aan de telefoon, en dan hoor ik hem roken en denk ik gatver, gelukkig hoef ik dat niet meer,

maar.....

soms....

denk ik, hij mag wel , en ik niet , het is niet eerlijk etc.etc.
en dan wordt het link,

nu denk ik;
goh wat jammer voor hem, dat hij nog niet zover is, ik hoop dat het hem ook een keer gaat lukken, pff doet me ook goed om eens op te schrijven, want IK WIL dat DIT MIJN nieuwe gedachten worden

HOERA ik hoef niet meer, nooit ,meer... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WOW...............

RESPECT! Aicha :heart:

vanaf 29 januari, geen druppel meer, en dat terwijl je de hele dag door dronk, poeh..... ga er maar aanstaan, wat een TOPprestatie! Kijk daar wordt ik helemaal blij van :-) geeft mij ook weer moed, en weet je, roken is idd smerig en vies, ga eerst maar even aan dat idee denken, en dan komt voor jou ook de dag!
Ik weet het zeker :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt mij heerlijk om van alle verslavende troep af te zijn. Die vrijheid die je dan hebt.
Precies doen wat je wel en niet wil Gaby dat is het precies. En ik wil eigenlijk helemaal niet meer roken.
En toch slaafje van die troep. BAH. T is allemaal niet zo makkelijk.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...