Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Gaby, begrijp ik het goed? Ben jij gestopt met roken en drinken tegelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Vlees blijf ik eten maar varkenswangetjes, oren, spek en vet lust ik niet, ook beslist geen doorregen vlees zoals sucadelappen, alleen file graag, absoluut mager.Kluiven moet ik ook niets van hebben, dus geen spareribs, kippenpoten of vleugels.'t Is maar dat je het weet mocht je me willen uitnodigen...O ja, en ook geen witte en bruine bonen of capucijners. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Harry dus een stukje varkenstong gaat er wel in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 hee Snoep, ik weet het hoor, alles bestaat uit drank :-(enne... voor mij..... :$ het is het eerste waar ik aan denk sóchtends, nog steeds....maar ik ben blijer met elke dag dat ik NIET drink, dan dat ik eraan toegeef, en tsja... wat maakt het dan zo f*cking sterk dat ik er toch soms weer aan toe geef, ''iets'' wat sterker is dan alles wat ik inmiddels weet, die drankduivel, die het dan weer ''wint''. alcohol is zo'n sluwe vijand, zoals ze zeggen bij de AA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 goedenavond,stopmaatje gezocht,het is weer helemaal mis,maar waag de zoveelste poging dit weekend!doe maar per pb,en leg dan in vogelvlucht gelijk ff uit hoe dat werkt,want daar snap ik nog steeds deballen van!zo en nu te kooi,morgen nieuwe kansen,nieuwe prijzen?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Of anders misschien een geflambeerd koeienoog Harry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 No Sir, mijn schoonzoon, komt van Curacao, probeert me ook wel over te halen tot die vreselijke dingen, gaat niet lukken dus.Daarentegen een lekker stuk schimmelkaas, dat gaat er wel in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 @AichaJa (best wel trots)vorige week zaterdag een terugval, en NU moet het over zijn, dat ge**** met wel/niet een paar, 1 keertje, alleen vanmidag/vanavond, GEK werd ik ervan!!! ik heb genoeg gerookt en gedronken in mijn leven (zei ze nu heel sterk, maar heel gevecht hoor, dit is pas m'n 6e dag, moet heel allert blijven, maar de WIL is er!!!) En dat gun ik jou ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hee Sailor, dappere zeeman, kop in de wind en zo houwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 @Sailor,gewoon weer opnieuw beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 als ik varkenswangetjes hoor denk ik meteen aan borrie met een rode appel in haar bekkie bah paardenbiefstuk oortjes enz enz, het duurt niet lang meer en ik eet helemaal geen vlees meer.ik hou het vanavond maar bij koffie met een koek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Gaby jij bent oprecht een vrouw met moed:heart:Het stoppen met drinken gaat bij mij op dit moment wel goed, maar ik ben al weken aan het stoppen met roken en dat lukt voor geen meter:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 sailor van mij krijg je een schop onder je achterste. nu is het goed geweest je hebt toch antabus of zo in huis???? ligt dat er voor de sier? NOU??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Sailer niet de moed opgeven. Het blijft vallen en opstaan. Dus gewoon weer opstaan morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Aicha, jij hebt ook moed, je probeert het immers, daar is moed voor nodig, of het lukt is vers twee.Zou wel de prio op het drinken leggen.Hoor mij nou, of ik recht van spreken heb...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ik ga bankhangen. fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Als je zo bewust bezig blijft Gabydan is die terugval toch ergens goed voor geweest.Laat het gewoon de laatste geweest zijn, als de knop eenmaalacht om is, dan komt er rust hoor.Met af en toe een kwelduiveltje om te testen of die knop nog om is;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 DaNK dANK Aicha :-) :-)wel eens aan champix gedacht? daar heb ik goede verhalen over gehoord! enne... stapje voor stapje hoor, niet drinken is al een hele prestatie, hoe lang nu droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Aicha, houd het dan maar even bij alleen stoppen met drinken.Lang niet iedereen kan 2 verslavingen tegelijk aanpakken en jewilt niet iemand van alles of niks zijn he, dan maar één voor éénen goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 De prio ligt ook bij het drinken maar die vieze peuken, daar moet ik toch ook eens vanaf:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Gaby, mijn laatste borrel heb ik op 29 januari 2011 gedronken.Daar voorafgaande dronk ik de hele dag.Wijn als ontbijt en wijn als slaapmutsje:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 echt de laatste? ik hoop het,maar doe het nog maar even per 24 uur, had net partner aan de telefoon, en dan hoor ik hem roken en denk ik gatver, gelukkig hoef ik dat niet meer, maar.....soms....denk ik, hij mag wel , en ik niet , het is niet eerlijk etc.etc.en dan wordt het link,nu denk ik;goh wat jammer voor hem, dat hij nog niet zover is, ik hoop dat het hem ook een keer gaat lukken, pff doet me ook goed om eens op te schrijven, want IK WIL dat DIT MIJN nieuwe gedachten wordenHOERA ik hoef niet meer, nooit ,meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 En Jane je hebt misschien wel gelijk en moet ik niet ineens teveel willen.En Gaby het ergste is dat ik al vier weken aan de Champix zit:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 WOW...............RESPECT! Aicha vanaf 29 januari, geen druppel meer, en dat terwijl je de hele dag door dronk, poeh..... ga er maar aanstaan, wat een TOPprestatie! Kijk daar wordt ik helemaal blij van :-) geeft mij ook weer moed, en weet je, roken is idd smerig en vies, ga eerst maar even aan dat idee denken, en dan komt voor jou ook de dag!Ik weet het zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Het lijkt mij heerlijk om van alle verslavende troep af te zijn. Die vrijheid die je dan hebt.Precies doen wat je wel en niet wil Gaby dat is het precies. En ik wil eigenlijk helemaal niet meer roken.En toch slaafje van die troep. BAH. T is allemaal niet zo makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden