yvetteb Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ik ga mijn best doen hoor knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvetteb Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ik ga nu maar een glas dubbel friss drinken... tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Yvette,Wat is nu momenteel je grootste probleem waardoor je denkt dat je het niet zou volhouden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 de angst voor de angst waarschijnlijk ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ja niwi, dat denk ik ook! De angst dat het niet zou lukken is meestal al genoeg om jezelf wijs te maken dat het niet lukt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Knuffie, nee geen PB gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 uitgaan van het positieve....het zal lukken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 welaan, broeder Soothe in de ether... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hoi allemaal,Heerlijk gewandeld met vriendin vanmiddag.Straks wel werken.Geeft niet, heb genoten vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Carolien,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.(Hoop, dat je af en toe nog meeleest) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Goeie middag mensen. Heb een partij honger zeg, dus ga eerst ff eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hoi Hoi allemaal. Ben een tijdje uit de lucht geweest maar volg jullie nog wel iedere dag.Ben blij dat het velen van jullie goed gaat wat betreft het NIET drinken al zie ik dat menigeen er wel hard voor moet knokken. Maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen:light:Geweldig hoe jullie elkaar door moeilijke tijden heen slepen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Soothe, en nu?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ga lekker eten BolGa ik ook doen.Witlof,aardappeltjes en kipfilet.Oke, ik weet het, weinig nieuws vandaag.Ga zo werken.Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hei yvette,Lukt het met je dubbelfris???Ja toch??Je bent sterker dan je zelf denkt, hoor!!! écht waar!!!Ik heb straks mensen over de vloer, heb net een 4- gangen menu klaar gemaakt! Nu nog enkel tafel dekken en klaar..oef!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Knuffie, klink gezellig. Kun je voor mij ook een bordje bijzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Nu, niemand tijd om te reageren want het is het druk uurtje van de dag!!Ik ga nu mijn tafel proberen mooi te dekken, hapjes klaar maken en dan ben ik klaar voor een leuke avond met vrienden!Yvette, zorg voor jezelf, hou vol!!!Soothe, ik denk dat pb er nu wel is?En aan allen, hou vol, het lukt jullie wel!!!Dikke knuf van knuffie!!!Tot de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hei Aicha,Efkes nog snel mijn menu verklappen aan jou...Aperohapjes Italiaanse kaassoep met eekhoorntjesbroodGebraiseerde varkenswangetjes met cous-sous a la maisonmangomousse met frambozencoulisVoilà , lekker hé!!Tata!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Mmm, dat klink niet verkeerd, zal druk worden bij jouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Klinkt goed Knuffie. Kom zo die kant op. Jaap eet ook mee geloof ikWordt echt gezellig:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Even iets anders. Ik krijg sinds een paar dagen een paar rode vlekken op mijn armen. Lijkt een beetje op eczeem, maar jeukt niet en doet geen pijn ofzo. Iemand ervaring mee. Zou er een relatie kunnen zijn met niet meer drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Nee, ik kom niet hoor. Ik ga hier paardenbiefstuk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Jaap heb er geen ervaring mee. Wel met rode vlekken die jeuken,maar dat is eczeem.Denk niet dat het iets met drinken te maken heeft:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 jaap, paardenbiefstuk lust ik ook wel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Jaap, misschien nu al last van zonnen allergie?Of de paardenbiefstuk waar je aan dacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden