henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ik ben de draad een beetje kwijt geloof ik,even kijken waar dit terecht komt,henken nu een aanpassing,test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Carolien nog van harte gefeliciteerd!!!Zwemmen zit er weer opeven omkleden en zo naar verjaardag van kleinkind (2jr)jerre waar is dat te koop??kom alleen uit op bavariawordt je op een gegeven moment ook zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik drink expres geen alc. vrij bier of wijn. Ik ben veel te bang dat het me triggerd voor het echte werk:$ Hou het dus maar bij mijn thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Arme Henk :D :D..troost je...ik ook de helft van mijnen tijd :D Ik zou het bijna van je overnemen maar dat lukt dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Henk, ff mijn berichtje hierboven van 9.29 uur lezen.... gewoon naar boven scrollen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 scrollen? o ja...ja, die had ik gezien!en toen lukte er ietsen toen wou ik iets aanpassenen toen was het weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 deze dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik moet er ff vandoor..zit op het werk dus moet wat werken Kom je nog een keertje langs sunshine?? Ja hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 deze dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Zie je, het lukt. en verder je exact aan de 'handleiding' houden....En nuchter nadenken... nou ja, logisch nadenken bedoel ik dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 fleur... werk ze nog effe, laatste dagje... en daarna ga je gewoon wat moois van je vakantie maken toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Fleur werk ze!Ik ga er ook weer vandoor. Maak wat van de vrijdag mensen, het weer werkt mee. Wel koud, maar mèt zonnetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Goedemorgen allemaal,Laat uit bed en net mijn alcoholvrije thee op.Zometeen even heen en weer naar Rotterdam voor een presentatie van een half uurtje.Vannacht werken en dan weekend, wel kort want moet maandag weeral opdraven.Maar is hartstikke leuk allemaal en krijg er een paar centen voor dus ik klaag niet hoor.Fleurtje weekend komt er aan dus zet je schrap, oeps foutje moet mezelf ook schrap zetten.Zondag verjaardag van zwager, altijd een leuk (drank)festijn...Henk had ik gister al welkom geheten maar mocht je dat gemist hebben, Henk WELKOM.Bye, Bye,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Goeie morgen Har... en tot ziens maar weer. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Welkom Henk.Je trekt de hele trukendoos open hè.Het komt goed. Ik was ook zo'n knoeier.Beetje bezig zijn, houd je wel van de drank.Succes op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Harry, maak een mooie presentatie.groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ook goeiemorgen Soothe... Luitjes, twordt tijd voor mij. Ik ga nog wat zinnigs doen of zo.... En genieten van de zon die er nog niet is.. :$Fijne dag en laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 alcoholvrije thee harrydus dat bestaat ook, moet ik toch eens naar op zoeks'morgens voel ik me prima maar elke avond aan dealcoholvrije bier maar wel met een kater is ook niet alles(Welkom Henk!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Good mornig Yvonne en de anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hee Max lees het nog net...Krijg je een kater van alcoholvrij bier, geintje zeker, je neemt me in de maling Harry, nu echt weggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Klopt harry:) (amsterdamse humor, lastig soms voor anderen)ben er ook vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Carolien,Hoi meissie, we worden oud.Many happy returns of the day.Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 geloof dat ik het doorheb,nog maar eens bedankt allemaal,net nu ik bijna wegmoet,oef...vrijdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 heel erg sorryvoor de overlast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden