Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Dat wordt nog lastig kiezen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Knuffie, je hebt antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvetteb Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 hoi knuffie, het gaat goed met de dubbelfriss!!! Ik ben over de trek heen. Het is natuurlijk de gewoonte om het weekend te vieren. Maar de dubbelfriss werkt ook.Ik voel me weer een stuk rustiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Gelukkig Yvette dat de dubbelfris ook werkt. Het is gewoon belangrijk om voor oude gewoontes nieuwe aan te leren. Is wel even wennen maar is beter als drinken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Knuffie is een ware keukenprinses.Haar ovenschotels zijn tot over de grens vermaard.En dan dit:Aperohapjes Italiaanse kaassoep met eekhoorntjesbrood Gebraiseerde varkenswangetjes met cous-sous a la maison mangomousse met frambozencoulis Koken kunnen ze wel, de Zuiderburen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik denk Yvette, dat je gewoon door het hiereven op te schrijven die trek even de aandacht gafdie het wilde;), erkennen dat ie er is, en hem weg laten gaan.dat heet nou mindfulness.En je wordt hier serieus genomen, das scheelt ook.17 uur is trouwen een bekende tijd voor velen hier, ik kook dan expres vroeg.En de trek die ik dan s avonds eerder krijg heeft altijd met snacken te maken:o:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Maar als ik een beeld krijg bij varkenswangetjesdan ben ik toch blij dat mijn eten er al in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Vooral de varkenswangetjes, intrigeren mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvetteb Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ja Jane je heb helemaal gelijk, Het steunt mij om opbeurende reacties van jullie te krijgen.Hartelijk bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hi Allen,@Snoep het eerste biertje vorige week, was wel lekker, en ik was zo ''slim'' geweest om 4 blikjes te halen, zodat ik sávonds nog naar een verjaardag kon, niets aan het handje, dacht ik dus, maar na het 2e blikje kwam al de onrust, en na het 3e blikje ben ik naar de supermarkt gereden om nog 12 blikjes te halen en extra sigaretten, en zo heb ik ''gezellig'' eenzaam en alleen aan de keukentafel zitten drinken en roken (heb je het beeld? en......???? ziet het er gezellig uit? Nee he, het is balen,maar voor mij dus wel een teken dat ik het NIET kan, gecontroleerd drinken, pas nu (6e dag droog) voel ik me weer wat rustiger, meer lucht , doordat de nicotine uit m'n lijf is, en vanmiddag zelfs een beetje euforisch , heel gevaarlijk voor mij, want dan ben ik zo blij dat ik niet rook en drink, dat ik het wel wil vieren met een peukie en een biertje, zo gek is het al bij mij, ik hoop dat wat je ook beslist je ervan geniet, ik heb niet genoten vorige week zaterdag, en net wat je zegt; die gedachten wel/niet maken je gillend gek, i know.....Sterkte voor een ieder die dorst heeft dit weekend, ik hoop dat we elkaar maandag weer nuchter treffen, dat zou toch een mooie overwininning zijn niet?komt nog bij dat die drank me gek maakt in m'n hoofd, voor mij (maar dat is persoonlijk) kan ik beter niet drinken!Josje voor je 2 maanden! KlasseYvette en Borrteje Sterkte, en hou vol!Woman, Have Fun tonight, en haal dat groene pilletje uit je achterzak en slik het door!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hoi Niwi.Een groet terug.Nu koken.Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 varkenswangetjes ja nooit gehad, gisteren een eetgesprek gehad over vroeger toen de varkensoren nog in de snert ging. Dat schijnt een beetje te kraken als je er op kauwt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 weet je Jane eigenlijk vind ik varkens erg leuke dieren. Dus bij nader inzien sla ik die maaltijd ook maar over denk ik:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Paarden zijn ook mooie beesten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Jaap tegenwoordig geven we varkensoren aan onze hond. Gerookt en wel.Ik ken ze niet van de snert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Jaap ik heb zelf 11 jaar een eigen paard gehad. Denk je nu echt dat ik een paardenbiefstuk eet?Alhoewel een paardenrollade is wel ERG lekker:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Koeien en kippen zijn ook leuke beesten, vegetarier worden? Stoppen met vlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Toen ik mijn vak nog uitoefende, stopte we de hele kop in de snert.Met neus en oren!Ik kan heel goed koken.Maar ik ben weer tot het vegetarisme teruggekeerd.Ook dat kan lekker zijn.Wel af en toe vis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Alle dieren vind ik leuk. Eet ook niet zo gek veel vlees of vis maar helemaal niets meer daar ben ik denk ik nog niet aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Gatver. Ik eet nooit meer snert:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Soothe, ben jij kok of slager geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 gabyje heb gelijk hoor ,,ik weet ook zeker dat het mijn ook zo zal vergaan zonder roken danmaar die trek ,,,die trek aan je ... en dan denk ik ik zuip een fles leeg en stop er weer meeheel het leven bestaat uit drank..overal waar je kom..dat maak het zo moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 We hebben het over een grote pan, dus een paar oortjes schiet niet op.Mensen eet smakelijk.Ik ga ook koken. zalm met een soort risotto.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 lekker! bakkie snert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Kok Aicha.Een zwaar vak en de drank dichtbij.Foute boel was dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden