niwi Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Sara,is het niet mogelijk om dat hier even neer te schrijven als je er niet bent ???... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goed plan niwi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 een mens hoeft zich dan toch niet ongerust te maken he, Josje ....stel dat er een schaapje afdwaalt van de kudde...adb-kudde dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ook goeiemorgen niwi en josje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 den Yvonne se....ook een droge morgen toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goedemorgen Yvonne:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Den Niwi se Hoi Josje Hihi zal voortaan braaf melden als ik weg ben Nu bijvoorbeeld; ga met de honden weg en daarna met andere hondensporters aan het werk.DusssssssssssssssssssBen er weer vandoor.Fijne dag allemaalsterkte voor de carnavalistenen good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ha, Saar is er weer. Ben net te laat om je een fijne dag te wensen zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goede morgen allemaal,Hier is het prachtig weer........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Mupke; ik heb ook al brood buiten gelegd voor de vogeltjes, warm water in hun badje.....Eerst de vogeltjes dan ik .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Leuk he Myriam, vogeltjes kijken.Voor de liefhebbers. http://www.beleefdelente.nl/ Klik op de vogel die je wilt zien en je krijgt webcambeelden van hun nest.Er valt nu nog niet zoveel te beleven maar ik heb em bij mn favorieten staan. Enm Yvonne, nog bedankt voor de tip van het blijven voeren. Ga ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Hoi mup, leuk he? Heb zelfs een klein verrekijkertje om ze dichterbij te kunnen halen als ik binnen zit. Doe ik niet al te vaak, ben bang dat de buren anders rare dingen gaan denken. Van de zomer maar vanuit een hoekje in de tuin waar ze me niet kunnen zien;)Er komen steeds meer soorten bij.Had van de winter ook van die grote denneappels hangen die helemaal in het vet gedompeld zijn.. zijn helemaal schoongepikt... en dan smeer ik ze in met pindakaas, vinden ze ook heerlijk. Zal zo die site eens bekijken, leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Heb hem bij de favorieten gezet... en zal er denk ik nog best vaak kijken, hartstikke leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goedemorgen allen,Heb net ook even zitten kijken Mup, leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ben werken tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Werkse Bol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Werk ze Bol, fijne dag. ( Lekker he dat jij nu zonder houten kop aan de slag kunt ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Fijne dag allemaal, geniet maar lekker van de Ik heb nog even ruim 3 uurtjes om me actief te maken hier voor ik aan de bak mag.Ik neem vandaag de eerste niet en.............. ik ben vandaag de laatste niet Blijf vandaag lekker achter de schermen jullie volgen..........Adios Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goedemorgen, mijn vogels in de tuin zijn ook weer actief aan het worden. Voer ze ook, maar in de zomer eten ze dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 He, Henk is er niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Good murning Jaap.... Is in de zomer wel minder, maar ze eten nog steeds wel dan hoor... Shahire... werk ze stras. Ik ga ook eens wat mobieler worden hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Voor mijn raam heb ik een nestkast hangen, daarin zat vorig jaar een koolmeespaartje in. Leuk voor de katten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Dank je Yvonne En ja Jaap, kan nu nog even rustig het forum betreden, Henk slaapt nog Bye de wee..............goedemorgen voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Doet F5 het al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Henk zal wel moe zijn geworden inderdaad. Wat leutert hij een eind weg zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden