Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 quote: Originally posted by: JaapKruiden uit de supermarkt gaan bij mij ook altijd dood. Daar is wat mee. Prima voor direct gebruik. In tuincentra kan je ook plantjes kopen. Die zijn sterker. Basilicum gaat goed uit zaad. Maar gevoelig voor slakken, maar daar heb je op een balkon geen last van. En lekkere grote potten nemen. Zodat ze veel aarde hebben. Basilicum wil altijd met zijn voeten in het water staan,doet ie het enorm lang en wordt zelfs groot!En uiteraard in het licht zetten.Henk, beterschap met Leila! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 bolletjemanueel therapeut heeft aangeraden het even aan te kijken,warm houden zal lukkenontspannen kan ze in het algemeen, gelukkig,een stuk beter dan ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Shahire maar dan moet je de Basilicum in een hele grote pot zetten natuurlijk, dan worden ze groot maar toch niet in een kleine pot, en voor eenmansgebruik?Goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 je zou toch maar altijdmet je voeten in het water moeten staan!wat jij jaap?dank je wel shahire,wat ben je vroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Zo, lekker meegedaan met de ochtendgym op t.v.Ze belde net van de zaak of ik toch een uur eerder wilde komen.Nou mazzel voor ze, dat de thuiszorg toevallig geen werk heeft vanochtend,Goed,Nu lekker aan de koffie, en geheugentrainer bij MAX kijken.Ik wordt toch wel een echte oude m.. he:D, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Leuk, trouwens die plantentips,Je zou er bijna een plantendraadje voor aanmaken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Nee, basilicum hoef je niet perse (voor 1 persoon) in een grote pot te zetten.Hij groeit omhoog en als je af en toe de uitgroei wat korter knipt blijft ie doorgaan Gewoon een bakje eronder waar altijd water in staat!You will see En ik ben al een hele tijd op.....en volgens mij een stuk wakkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goedemorgen bye de wee....................allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ik heb nog geen voeten aan mijn planten kunnen ontdekken. Maar basilicum kun je goed invriezen als je veel hebt. Als je het droogt gaat veel smaak verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 JAAAAAAAAAAP: bij wijze van spreken..........duhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 ik durf zoiets niet meer in te drukken bolletjeging gisteren helemaal mis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Sha, op je tenen getrapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Au Jaap, kijk even uit waar je loopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Henk vond je afscheidsrede op internet Je was een goede kerel blijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Lekker in de weer jij Jaap, hahaha geweldig!!Hoop dat Henk dat ook vindt, hahaWat ben ik blij met mijn naam, die is toch niet te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ga afsluiten.Allemaal nog een hele fijne dag.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Jij ook Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ik sta ook op internet! wel genant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ruik het hier heel............................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ik moet ook eens aan de slag, tot ziens maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Jeses wat meurt het hiero. Ik ga wat doen mensen. Wordt hier te heet onder mijn sloffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Fijne dag, ik ben ook weg...................lees vandaag meer achter de schermen mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 potverpillepap jaapik begrijp nuwaarom je mij dat linken niet durft te leren!hoewelik kan toch nergens wat vinden...maar ik leer snel hoor! ahemmoet steeds weer opnieuw opstarten na zo'n filmpje,met zo'n kapotte muisgeen doen allemaal,ben nu alweer kapot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 quote: Originally posted by: henkhoewel ik kan toch nergens wat vinden... maar ik leer snel hoor! ahem Geef die muis maar weer de schuld Henk...............keep on dreaming Als je zo snel leert..............was het vanacht ook wat sneller gegaan :D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goedemorgen allemaal:)Nog niks gelezen, hoop dus niet dat ik ergens middenin val.Kom alleen ff dag zeggen. Heb het druk, mijn kinderen hebben vakantie nu. Gisteren voor het eerst van dit jaar op het terras gezeten lekker in het zonnetje. Mijn vriendin achter een glas rode wijn en ik achter een bak koffie:) Ze vond het maar niks dat ik geen wijn dronk en bleef maar aandringen. Heel vervelend en dat heb ik uiteindelijk ook maar gezegd. Dus vandaag "gewoon" weer een dagje erbij en nu op dag 126.Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden