Yvonne Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Henk , kuis je woorden, hihi. anders krijg je een tik van de mods.. Luitjes... ik moet rennen, anders kom ik te laat. Fijne dag allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 snoep!ga je weer kegelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 werk ze yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 noem je dat intelligent blondieje ouwe huis opknappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goedemorgen frummers.Henk wat heb jij weinig slaap nodig.Ik ga dadelijk nog ff terug. Voor de rest van de week komt het er niet van.Blondie dat wordt afscheid nemen van je oude huis deze week.Toch gemnegde gevoelens?Igor. Veel strekken met je in de knoop liggende spier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 ik ben weg fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 die prachtige zonherinnert me wel meedogenloosaan de toestand van mijn ramen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Afbreken van het ouwe huis Henk...En ja Desi, toch wel gemengde gevoelens, maar nauwelijks tijd om ze toe te laten...Komt waarschijnlijk straks als ik in het nieuwe huis zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 waar ga je heen igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Henk, ga ramen zemen:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 verhuizen begrijp ikmaar waarom moet je het ouwe huis afbreken?uit wraak?slopen kan leuk zijn...hai desi,komt door jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 mag niet van yvon blondieoefeningen zonder benen vandaagook goed voor jou snoep!gaat het wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Daar heb je van die lange stokken voor Henk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Slopen, het leukste wat er is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 goedemorgen, matig hier, spierpijn (weet waar het van komt) en koppijn (geen idee waarvan) Lijkt wel of ik vaker hoofdpijn heb sinds ik op het forum ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 dat hoorde ik gisteren ookop de F-sidetribune...heb je wel een vergunning?antwoord op blondie was dit hoor, jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 goedemorgen jaapblij te horen dat je weer topfit bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 henknee ga niet kegelen..de vakantie is voorbij..,.dus het echte leven gaat weer beginnennee die rug duurt altijd wel weer drie dagen voor het weer een beetje ga..maar heb goeie pijnstillers en zal toch moeten bljven bewegenen wat zijn jou plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Hihihi... Geen vergunning... Beter nog !!! Toestemming;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 jaapdie hoofdpijn herken ik ...denk eerder dat het met stoppen van alcohol te maken hebdat ze aan het bijkomen zijn..die hersenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Zie de buurtjes net hun huis verlaten...Ik ga beginnen. Laters:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goeie morgen kanjers.Blondie heel veel werkplezier vandaag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Dank je Bol...Nog steeds gelukkig met Puck ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 jaap, serieusik wou eens iets eetbaars op mijn balkonnetjeplanten of zaaien, heb jij een idee?hij ligt op het noordoosten,dus alleen 's morgens zontuinbonen zou geweldig zijnmaar daar is het natuurlijk veel te klein voortomaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 de buren van blondie sluipen bevend weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden