Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Bako PBtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Hai die holala,Kom even gedag zeggen, net thuis van het werk en moet zo weer weg voor het invullen van belastingen.Fijne dag allemaal,Och ja, gister die verjaardag, dat is gelukt Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Dag allemaal,Heb weer last van het MM = Moeilijke Moment.Ik heb de soep al weer klaar staan....... en ga net als Gaby gisteren een toastje eten.Zijn er meer mensen die op dit moment trek hebben, maar daar niet aan toe willen geven?Albertina: sterkte!! In sommige gevallen wil je maar dat het jezelf overkwam, i.p.v. iemand waar je van houdt!Ken je dat gevoel?Ik meld me vanavond weer even.Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Soothe interessante link:)Terug van stage. Boeren brunch met 200 bewoners was gezellig en lekkerrr....Ramen moeten bij mij ook tot morgen wachten. Vandaag heb ik geen zin meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Primula, zit er hier nog een En ik weet dat er boven nog een fles ergens ligt,beetje boel om in te breken op dochter haar kamer he!!Sta enorm in 2strijd om naar de supermarkt te fietsen...........nou ja, ik zie het vandaagallemaal wel hoe het af gaat lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Shahire, doe maar niet joh, op de fiets stappen bedoel ik. Maar ik ken dat gevoel zo!!!! Ik hou me nu op de been door aan morgenochtend te denken: dat ik fit op wil staan. Maar woensdag is mijn vrije dag..... daarom is de dinsdag extra moeilijk!!Hou je taai!!!!Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 shahiremorgen dag 59...donderdag 2 maanden..kom op zeg moet ik dat alleen gaan vieren dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Primula en shahire. Ga afleiding zoeken en hou vol. Sterkte meiden:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Maar hij staat en is schoon en is stabielJOEPIE ! ...ons aller strevenhe daar moet wel bijstaan dat het een quote van woman was! 't was een grapje, het ging over haar bad....d"r gaat zelden iets helemaal goed bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 quote: Originally posted by: PrimulaZijn er meer mensen die op dit moment trek hebben, maar daar niet aan toe willen geven? Ja, hier nog eentje. Maar ik heb mezelf tot gewoonte gemaakt dat ik dan meteen uit het werk bezig ga met mn avondeten. Dat staat inmiddels op en na het eten is de trek wel weg.Werkt voor mij prima. Oh, en zorgen dat ik niet meer uit het werk eerst langs de winkel hoef natuurlijk. Ik doe boodschappen voor meerdere dagen of eerder op de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 quote: Originally posted by: TeveelOch ja, gister die verjaardag, dat is gelukt Harry Heel goed Harr, maar ik had niet anders van je verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 lees nu pas terug, schrikshahire, kop op!mijn maildingessen doen het geloof ik allemaal niet meerkomt vast een keer goedzoals het meesteals je maar geduld hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ZoDat was lekkerFijn zegVoel me een ander mensWel beetje zoeken nog met de boiler, hoe af te stemmen enzoEn jeetje, het is gewoon MIJN bad, dus als ik wil kan ik 3x per dag !Happy happy happy woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ik denk dat het het beste is als jullie hier de trek blijven delen Primula, Mupke en Shahire. Het lijkt me een fijn gevoel dat je weet dat je de enigste niet bent ook al is het op dit moment harstikke moeilijk.Ja en het gaat gelukkig weer over, en wordt ook minder in de toekomst.Maar jullie gaan zo goed, en dat moet je sterken op de momenten waarin de trek wat minder aanwezig is.Goed dat je de soep al weer klaar hebt staan, dat vult en het geeft toch een gevoel dat je iets in je maag hebt zitten.Goh ik zou zo graag willen dat ik jullie wat meer zou kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Shahire beloof me dat je hier blijft op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 jawel, bolletje...het wordt minder in de toekomst.....maar wel vol blijven houden, anders is het iedere keer opnieuw beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Mupke en Shahire:Mijn toast lekker opgegeten en soep staat op!Wat ben jij aan het doen Shahire?Ik lig op de grond, er moet een zoom in mijn slaapkamer gordijn, maar ik krijg hem niet recht!!Toch wil ik dat ie vanavond goed hangt!Tot zo of later!Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ik ga koken voor mij en mijn dochtermoet nu boodschappen gaan doenjij trouwens niet shahire!ik ben in een huismet een drankkast tjokvolen het doet me geen ene moer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ja het wordt minder in de toekomt.Voorwaarde is wel dat je niet drinkt.Anders wordt het niet minder in de toekomt.In de door mij geplaatste link wordt het mooi gezegd:Als je definitief droog witl blijven, moet je niet onder de douche gaan staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 stond jouw drank altijd in de douche, Soothe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Op naar de visite Ik ruik naar bloemetjes nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Uiteraard Rekel uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Neen Niwi,Wel de vuilniszaken met blik, dumpte ik op de douchevloertot nader orde.Uit het zicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ik had al de "stiekeme" blikjes en flessen in een slootje achter het huis gedumpt...totdat het szomers droog kwam te staan....ik had een complete dam gelegd...erg he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 da's lachen Niwi:DToen natuurlijk niet.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden