Otje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ja ik moet eigenlijk ookMaar ik heb alweer rolgordijntjes hangen die de vieze ramen uitstekend camoufleren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ziet er wel leuk uit Woman.Was dat nisje altijd al voor een bedstee?Ik bedoel uit het verre verleden.Ik wil hier ook weg.Misschien kom ik ook naar Z.Was ik te vrij.? Nee hèLettertje vout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Zie er leuk uit Woman. Ken je Piet Hein Eek, die is ook helemaal van de meubels van ouwe planken. Schijnt erg hip te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 quote: Originally posted by: Gabywow... een heel jaar niet drinken, en er dan toch eentje willen ''proberen'' , en weer gaat het fout, tsja dat hoor je vaak, maar eigenlijk zouden ''wij verslaafden'' eens moeten willen kijken, waarom we toch zo graag gecontroleerd willen drinken, dat is toch een stukje hersenspoeling die er bij ons nog inzit, want drank doet voor ons dus helemaal niets positiefs, dus dat is toch een rare kronkel in onze hersenen, niet??? helemaal mee eens gaby!dat streven naar gecontroleerd drinkenis eigenlijk echt een debiel idee!...voor mensen zoals wij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 En duur. Terwijl je het als je een beetje handig bent zo in elkaar timmert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Toch steekt dat "debiele" idee weleens de kop op.Nu heb ik toch wel bewezen sterk te zijn.Het zal wel weer kunnen.Een enkele begenadigde uitgezonderd, is men in no time dieper dan ooit te voren.Op dit soort momenten, als de duivelse stemmetjes in het oor fluisterenkomt het er op aan.Dan moet men sterk staan en het groot sprookjes boek sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ja, ik heb 1.5 jaar geprobeerd om af en toe eens een feestje te hebben. Eens in de 8 weken, of 5 net wanneer het uitkwam. Lekker uit mn bol.Vreselijk, eigenlijk was alleen de voorpret leuk.....Veel schade aangericht en ieder feestje dronk ik meer dan het feestje daarvoor. Nu met dreadlockwonder loopt het water me in de mond. Ik verdruk het. Geen contact meer dus. Droog blijven is me alles waard. dat gevoel wat ik nu heb, come what may is zo fijn. En ik heb de brakke ochtend weer mogen aanschouwen, zwetend, wiebelend, onrustig, bozig op de wereld omdat je zelf een kater hebt. En dat voor een paar uurtjes lol...... Z is om de hoek, Soothe. De bedstee heeft mn vader gebouwd denk ik. Maar zeker weten doe ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ik heb ook niet het gevoel dat ik tot die begenadigde uitzonderingen behoor. Het zei zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 goeie reactie smoothe,sprookjesboek, mooi gezegd...en de ramen gelapt!jij bent echt lekker bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Dank Henk.Er komt zo een link. Jij weet alles van een link, toch (grapje)Misschien niet voor een ieder interessant.Ik plukte er veel uit, vandaar het delen.De hele rim ram over drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Wat ik weleens bemerk op het forum zijn vragen als:hoe zit dit, hoe komt dat etc.Ik zet een link neer voor de liefhebber.Misschien niet om in één keer te lezen, maar zie het als een zoektocht.Er zijn feitjes uit te pikken, zoiets.Wat is alcoholisme. Wie is een alcoholist en wat te doen.Een bron van informatie.Hij staat in de favorieten om er af en toe iets uit te pikken.klik en leef jullie uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 de ramen,ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen...toen ik nog dronk deed ik het nietomdat ik er geen zin in hadnu ik niet meer drink doe ik het nietomdat ik in allerlei andere dingen zin heb!voor die ramen maakt dat natuurlijk weinig verschil...voor mij des te meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Kalm aan Henk met je ramen.iemand zei gister al,hoe vuiler ze zijn, hoe meer genoegen als ze schoon zijn.Dus... geef het nog even tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Igor Je enorm leuk zo'n kefferke . We houden het klein...klein klein hondje..Klein hondje, kleine drolletjes..kan ik misschien net nog aan.Ik dacht alleen aan de vrijheid die ik dan deels moet opgeven. Je kan zo'n beestje niet overal meenemen en je houdt nu eenmaal geen dieren om ze constant binnen te houden. Ik werk fulltime en geen haar op mijn hoofd dat er aan denk hem/haar in de tuin zijn/haar behoefte te laten doen.Moet daar nog zitten hé.Dus praktisch gezien lijkt het me toch niet zo vree super. Maar ik ga moeilijk kunnen terugkrabbelen natuurlijk. En schattig zijn ze zeker. Geen idee wat voor kleine rassen er op de wereld rondlopen maar we hebben in de winkel zoiets met wit en bruin gezien met flaporen . 550 euro! Zijn op hun kopke gevallen zekers???Ik ga hem of haar poes noemen. Poes poes poes...hapjes Kom nog af en toe eens binnenpiepen..kijken of het wel goed gaat met mijn maatje in crime.Moest je er straks ff zijn Teveel en je ziet me niet. Don't worry..ik ga straks uiteten met vrienden. Daarna komt er nog iemand iets aan de muur hangen maar probeer nog ff te kijken voor ik slapen ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Af en toe steekt het debiele idee toch weer de kop op,zoals soothe net zeiOok mij overkomt hetsteek je niet lekker in je velletje dan komen dit soort gedachten boven drijvenOok al wil je het niet,het overkomt jeHet is hard vechten tegen negatieve gedachtenBewust genieten van de leuke dingen die op je pad komen en bewust negatievisme buiten sluiten helptMakkelijk is andersOverleven,is een kunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Overleven,is een kunst Zeer zeker Bako. Ik ben ook geen levenskunstenaar.Ik tracht het goede te doen in het algemeen.Zou voor mezelf ook wat aardiger kunnen zijn.Sterkte bako.Steek steeds je kompas in je zak en blijf op koers.Knuf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Heb na mijn mail gisteren een slechte nacht gehadbewust wil ik dit niet meer meemakenZoals ik een ander leer om afstand te nemen van dingen die je verontrusten moet ik het zelf ook doenTussen zeggen en doen,zit een wereld van verschilOm mij heen gebeuren dingen waar ik geen grip op hebLoslaten is een optie,doen is lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Fleur ik heb een chihuahua. Dat zijn de kleinste hondjes die er zijn. Je kunt ze leren om op de kattenbak hun behoeften te doen dan hoef je die alleen maar schoon te maken. Misschien is dat een leuk diertje voor je dochter. Hier in ned. kun je eens op marktplaats kijken en anders wil ik je wel helpen? je kunt foto's bekijken op google. Als je ze zonder stamboom koopt zijn ze goedkoper. Je hebt lang en kortharigen. De kortharigen zijn de echte. De langharigen zijn gekruist met een chihuahua -vlinderhondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Niet teveel verzet Bako.Lastig om geen grip te hebben, echter, buig een beetje mee. Het leven is in voortdurende verandering.Eens komen er weer betere tijden.Cheer up. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Hoor mij.De lamme helpt de blinde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ik ga zo in bad Voor het eerstZiet er nog niet uit want moet nog een muurtje omheen enzoMaar hij staat en is schoon en is stabielJOEPIE ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 je klinkt een heel stuk beter dan gisteren, bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 de lamme helpt de blinde... hihizo doen we dat soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Jaja Henk.Het is niet alles altijd leuk.Soms ook wel.Nu lopen met het beest.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Igor, 3 weken, van harte :rose::present::rose::present::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden