Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Jane goedemorgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Tuinbonen erin Henk?Hmmmm..............dacht bij jou eerder aan rode bosmieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 moet ik net aan mijn administratiekom staks nog wel even terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 :light::heart::light::light::heart::light::light::heart::light:voor Igor's drie hele weken!! Ga zo door he kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 komt sahrik me weer storenwat dacht jij te bereikenmet het in de grond stoppen van rode bosmieren?een bosmierenboom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Volgens mij is er iets aan het opbloeien tussen Jaap en Hank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 voel me toch ietsjes groeien ondanks dat ik hulpmiddelen bij gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 En Hank, ik stoor niet, ben ook niet gestoord alleen ben ik een pinquin die kan vliegen........En rode bosmieren in de grond --> worden blauw??????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 je moet dat paringsgedrag nog maar 's bestuderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 verstand van een doperwt die griet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Whoopi Shaberg? (Sisteract III)Igor je moest eens weten wat voor hulpmiddelen ik allemaal nodig hebmaar die boor ik dan wel weer zelf aan, net als jij zelf die pilletjes slikt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 vliegende pinguin?kan iemand effe bij sahier gaan kijken? jane?die komt nog eens in het dolhuis terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ja Honk, ik heb verstand van doperWten.........wel eens gegeten gevulde doperwten?Hmmmmmmmmm lekker hoor Jane, gaat echt goed met me hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 niet geloven hoor jane!dat zeggen ze allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ik weet het Henken ik houd jullie alletwee maar ff in de gaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 voor we gaan speedmeeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 god wat schijnt die zon fel hier in he water...wisten jllie dat ik aan het water woonde,aan het water en in destad, kan niet beter,voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 speedmeeten jane?jij klinkt ook al zo flashy!wat moet dat worden hier!met zijn allen naar dat dolhuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ik ben al veel genoemd hoor Henk, maar Flashy????eerder andersom; dochter zei toen ze klein was:ik word later papa, dan kan ik autorijden.zoon begint al te lachen als ie me achter een PC ziet,zal m eens vertellen dat ie een flashy mum heeft,misschien weet hij wat dat is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Heb me net even nuttig gemaakt om intern te solliciterenom 8.34 verstuurd en nog geen antwoord terug.........belachelijk!!Weet toch bijna zeker dat mijn leidinggevende nu achter zijn computer zit.....of niet toch?Verder, vrouweneigen denk ik, zitten prakkedenken wat ik aan zal doen,rokje of jurkje.......als ik nu voor rokje kies wordt het vast jurk........Probleem voor na het douchen dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Slimme opmerking van je dochter Jane............later papa worden zodat jeauto kan rijden, geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 valt best te overwegen...dat dolhuis bedoelde iken janeik ken datkan je er verhalen over vertellenhoe ik bespot en uitgelachen wordtdoor mijn dochteren hier ook al...maaar ik moet nu echt even aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Henk neem het maar terughet betekent opzichtig!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 beetje hyper Sha?Nou ik ga jullie latenlekker naar de saunain het zonnetjerelaxenluierenslapengenietenlezenslapengenieten............bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden