bolletje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goh Tien wat verschrikkelijk. die gasten moeten ze oppakken, en dan zich laten verantwoorden naar het slachtoffer, misschien dat ze door krijgen wat ze aangericht hebben. Maar ja als je gestroord bent is dat moeilijk. En werken voor al de schade die ze aangericht hebben. Bah wat laf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ach Albertina, wat naar voor je vader dat hij dit op zijn leeftijd allemaal nog moet meemaken.Bah, in wat voor een wereld leven wij eigenlijk:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 @ Aicha jazeker weet ik nog dat we dat hadden afgesproken! en wat vreselijk goed van je dat je je daaraan gehouden hebt was wel benieuwd,maar omdat ik er je verder niet over hoorde was ik ''bang'' dat het je niet gelukt was, en nu hoor ik dat het je WEL gelukt is, klasse!!!en voor de rest rook je nu weer? tsja, we hadden ook maar 1 avond afgesproken toch! stoppen met roken is vaak ook een heel proces hoor, maar dat hoeft niet, en je hebt nu wel bewezen dat je een avond zonder kan , dus de eerste stap is gezet, ik ben SUPER trots op jou en het niet drinken, gaat nog steeds goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Het niet drinken gaat nog steeds erg goed:)Maar ja je weet de valkuilen liggen overal op de loer dusblijf wel behoedzaam. Maar dat niet roken is een drama.Snap niet dat dat bij jouw zo gemakkelijk gaat.Petje af hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 makkelijk..... ja het gaat makkelijk tot nu toe, heb natuurlijk wel een aanlooptijd van 4 jaar achter de rug, en vergeet niet dat ik 26 februari nog 1 1/2 pakje heb weggepaft en waarschijnlijk had ik dat nodig om in te zien, wat ik allang wist, ik kan niet gecontroleerd drinken, en die sigaret doet h e l e m a a l niets voor me, ik wil NIET langer meer slaaf zijn van.... sigaretten geven me NIET wat ik ervan verwacht en in tegenstelling tot voorheen, toen ik me ''slachtoffer'' voelde (als ik dan ook al niet meer mag roken boehoehoe ) voel ik me nu een overwinnaar, God zij Dank ik HOEF niet meer te drinken en te roken, en dat gun ik jou ook!Geduld, de dag komt, stap voor stap (dit zeiden ze ook oeverloos tegen mij ;-) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Aich. misschien moet je het niet roken nog even uitstellen meis. Als het niet lukt geeft dat de nodige frustraties en die kun je nu niet gebruiken. Je bent nu bezig om te stoppen met de drank en dat alleen al is zo knap, wees daar maar trosts op en pak het roken aan als je voelt dat je daar klaar voor bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Dat gecontroleerd drinken is er voor mij ook niet bij.Hoe vaak ik daar al niet de mist mee in ben gegaan.Soms wel eens een jaar niet gedronken en dan denken:ach moet toch kunnen 1 glaasje. Nee dat werden natuurlijk weerflessen. En de terugvallen kwamen ook steeds sneller en heviger weer terug.Daar heb ik veel van geleerd (dat die ene niet kan).Toch blijf ik het raar vinden dat de ene mens gecontroleerd kan drinken en een ander niet. Nou ja daarom noemen ze ons ook verslaafd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 wow... een heel jaar niet drinken, en er dan toch eentje willen ''proberen'' , en weer gaat het fout, tsja dat hoor je vaak, maar eigenlijk zouden ''wij verslaafden'' eens moeten willen kijken, waarom we toch zo graag gecontroleerd willen drinken, dat is toch een stukje hersenspoeling die er bij ons nog inzit, want drank doet voor ons dus helemaal niets positiefs, dus dat is toch een rare kronkel in onze hersenen, niet???nu even naar afspraak, kom later nog wel even terugdoeiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ach Bolletje, misschien wil ik ook wel teveel, maar ik ben pasgeopereerd aan chronische bijholte-en voorhoofdsholteontstekingen. Ja en als de KNO-arts dan zegt dat je moet stoppenmet roken om de genezingskans te vergroten dan wil je het wel graag proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Trouwens Bolletje ik ben echt jaloers op jouw schilderkunst.Het is echt een heerlijke manier om je te ontspannen.Ik durf me er niet meer aan te wagen. Mijn tekenleraar gaf mijop school altijd een 6 voor de moeite:oIk heb het jammer genoeg niet echt in de vingers zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 quote: Originally posted by: Gabywow... een heel jaar niet drinken, en er dan toch eentje willen ''proberen'' , en weer gaat het fout, tsja dat hoor je vaak, maar eigenlijk zouden ''wij verslaafden'' eens moeten willen kijken, waarom we toch zo graag gecontroleerd willen drinken, dat is toch een stukje hersenspoeling die er bij ons nog inzit, want drank doet voor ons dus helemaal niets positiefs, dus dat is toch een rare kronkel in onze hersenen, niet???Ik denk dat het komt omdat we ons altijd vast gehouden hebben aan de drank. Het deed ons meer (plezier) geven, onze remmingen opheffen, ons minder gevoelig maken, onze aggressie durven laten zien en ons minder angstig maken.Dat geef je niet gauw op. Stoppen met drinken is rouwen om een goede vriend die je niet meer hebt. Nu moeten we leren om dit alles te doen zonder drank en dat is een harde leerschool. bovendien is het een verslaving en waardoor dat komt is mij nog steeds niet duidelijk.Aicha, het maakt niet uit of je nu een 6 of een 8 hebt gekregen op school, maar heb je plezier om bezig te zijn met dingen die je zelf maakt. En of je tevreden kunt zijn met deze dingen.Ik zeg altijd maar zo je kunt op twee manieren muziek maken. met of zonder noten. Dat is met creativiteit ook. alles is te leren ook schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ff binnenspringen..@Gaby..nee hoor had vannacht geen trek meer maar was wel een moeilijke dag gisteren. Heel de dag op wandel geweest met dochter. Veel imput misschien daarom? Kweet niet maar het is godzijdank voorbij Voor even toch want dat stemmetje komt vast weer opdagen Heb wel iets beloofd aan dochter waar ik eigenlijk op wil terugkomen..Ze ligt al maanden te zeuren om een hondje en gisteren gaf ik toe. Nu ja, ik zei haar dat als zij de helft van het geld hiervoor kan sparen, betaal ik de andere helft. Zo'n beestje kost heel wat. Wist ik veel dat ze via facebook al mensen zit te ronselen om te doneren . Ze verjaart binnenkort..Dus binnekort moet ik drolletjes rapen . Ik ga zo over mijn nek gaan. Bovendien ben ik er zeker van dat ik diegene ben die om 6u kan opstaan om dat keffertje uit te laten. En ik ben zoooooooooo geen ochtendmens @Albertina...ik weet eigenlijk niet wat zeggen...Ocharme je pa . Schoeliieeees zijn het!!! Verder geen Teveel? Ligt ie nog in bedje? . Hoop dat ie lekker van het zonnetje aan het genieten is...alhoewel hij kan beter wat mee komen poetsen hier .Vervelend kuisgedoe ook altijd! Ok hups Fleurtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Hallo !Zonnig dagje vandaag zeg Mn woonkeuken lijkt wel een vakantiehuisje met mn nieuwe tafelblad. Vanavond eten bij mn vriendin. Leuk x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Wat leuk Woman dat je zo handig bent al eens eerder iets zelf gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 OOOOhhh fleur wat leuk. een puppy je wilt niet weten hoeveel plezier je hiermee kunt beleven. weet je al wat het wordt??? en tja belooft is belooft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Bambam, ik heb mn hondje een poosje savonds en snachts geen water meer gegeven, na de laatste plas. Ik vond het heel erg zielig, maar jee, zo leert ie snel om smorgens te drinken. Een hond heeft geloof ik 6 uur nodig vanaf etenstijd tot poep, dus kan je rekensommetje maken en wat eerder zn laatste maaltijd geven ?Ik slaap graag uit, dus de laatste uitlaatronde is de langste.Kan ze overal plasjes doen en is haar blaas goed leeg. Elke ochtend een kwartiertje later uitlaten ? Beetje treuzelen bij de deur kan ook helpen de blaas te trainen. quote: Originally posted by: BamBamMornink. Onze, bijna asielhond:devil:, heeft vannacht wel tot 04.45 geslapen. Grrrrrr. Het beest wordt zindelijk. Wat HEEL GOED is. t'is echter een avondhondje. 's Ochtends slapen, slapen, slapen en tegen de middag/avond wordt meneer aktief. Eten, drinken en dan 's nachts plassen en poepen natuurlijk. We zijn al twee weken elke nacht in de weer, grrrrrrrrrr. Tsjonge, jonge, ik had altijd al respect voor mn mem met zo'n hok vol kinders. En voor alle mensen met kinders maar wat sloopt dat een mens zeg. Vandaag een drukke dag dus ik verheug me nu alweer op m'n eigen mandje vanavond! Maar ja, zonder drank kan een mens veel hebben. En kleine kinders worden groot, hopelijk z'n blaas ook! Heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 en nu gauw weer de zon in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ja ik ben wel een doe-het-zelver. Nu ik weer fitter word ben ik echt blij dat ik weer aan de slag kan. Ik heb een heel oud huis, van mn vader, hij heeft de basis gemaakt (dubbel glas enzo) en ik kan daarop verder bouwen. Erg leuk hier. Woonkeuken met een bedstee, een souterain met keukentje en een tuin wat nu mn atelier is geworden. Nu mn bad nog plaatsten hihihi, maar ik heb geleerd te wachten, overhaast lukt het toch niet. quote: Originally posted by: AichaWat leuk Woman dat je zo handig bent al eens eerder iets zelf gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 1ste week:) 2de week:present:3de week Voor Igor.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Dat meen je niet een bedstee? OOOOOOOOOOOOhhhhhdat is leuk. Lijkt me beregezzelig huisje als ik dat zo hoor.Dan is het wel leuk als je daar wat kan klussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Nieuw tafelblad en bedsteeTafelblad moet wel beetje opgeschuurd, maar niet teveel, want die vervallen look is juist zo leuk. Aangrenzend heb ik een woon/dansruimte met dezelfde planken aan de muren. http://img140.imageshack.us/i/dsc01533j.jpg/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Tjeetje dat ziet er echt leuk uit zeg! Zou ook wel wat voormij zijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Woman, je hebt toch ook een bed, neem ik aan.Weinig ruimte om te rollebollen.Wel leuk zo"n bedstee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Heb mijn ramen gelapt.Zweet me rot. pffff5.50 meter aan de kamerkant.Valt niet mee na een winter passief zijn.Verleden jaar was de laatste keer.Wat een overgang. WOW!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ja Soothe hahahaIk heb boven nog 2 slaapkamersWat een luxe reageren de meeste mensen, maar ik heb er een dure prijs voor betaald. Het verlies van mn vader. Hij heeft zoveel handwerk hierin zitten. Alles zelf gebouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden