Spring naar bijdragen

al lang en breed maandag


henk

Aanbevolen berichten

Borrie die laatste loodjes hé, maar je wordt wel ontzettend sterk en kan dadelijk het leven misschien wel aan. goh meis, ik zou je willen helpen maar weet niet zo goed waarmee. Kunnen we iets doen hier waardoor het voor jou wat makkelijker wordt? Ja en veel :heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun: helpen nu ook niet het is doorbijten en dat is zo moeilijk.!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Borretje:
Ik dacht even dat je hier net meer wilde zijn, maar je bedoelde natuurlijk iets anders;)
Hoop voor jou dat de laatste loodjes toch sneller zullen gaan dan je denkt. Wat een feestje zal het straks voor je zijn om weer thuis te zijn en dan de draad weer op een gezonde manier op te pakken.
Sterkte:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, wat lees ik nou weer??????????????????
Hou toch is op met dat stoppen met medicijnen die goed voor je zijn
grrrr:devil:
Ik word echt boos op je hoor als ik dat soort berichtjes lees!!!


Hee Jaap,
we hebben altijd tomaten, sla, komkommer, courget, tuinbonen, blauwschokkertjes, uien, knoflook,
spercibonen, snijbonen, bieten, worteltjes, aardbeien, frambozen, peertjes, en nog een aantal soorten bloemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte Je hebt ook nog een kas dus voor komkommer en tomaten. Die heb ik nog niet. Als het bevalt bouw of koop ik er misschien een.


Je hebt Veel. Ik maar een stukje van 3 x 3 meter. Tuinbonen had ik gelezen die zijn makkelijk vandaar dat ik daar zaden van heb en ook wortelen en bieten.
Wat zijn blauwschokkertjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was wel even gedoe want heb er een stuk gras voor opgegeven, dus afgeplagd en omgespit en compost er door. Zwaar werk, maar best leuk toch. En ben erg benieuwd hoe het gaat. Je moet wel geduld hebben denk ik. En van wieden houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...