Max72 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 Nee dank je henk, geen honing voor mij.2 maisboterhammen, 1 met ham 1 met oude kaas, een zacht gekookt eitjezwarte koffie zonder suiker, flesje yakult plus vitaminen pillen.Als het niet teveel gevraagd is
igor Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 nee henk maar ach ik ben toch te dik dus doe vandaag wel zonder.werk ze allemaal dag
zoermuis Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 goejemorgen allemaal.Hier ook koffie en vandaag voor het eerst zonder peuk!Geef mij maar yochurt met muesli.
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 14 maart 2011 maar snoep, zou jij wel met de fiets gaan?past dat wel bij zo'n dame als jij?en wat nou als de dokter je daar wil houden?wat er al met al wel een beetje inzit he....dan staat die fiets daar maar...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 14 maart 2011 nou max, ik moet zeggen, dat klinkt wel heel erg goed!doe jij dat 's even voor!nee wacht maar, verrekik heb het zowat nog in huis ook, goed idee max!
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 Desi, ook goedemorgen,Je eerste rookloze dag, succes en hou voor ogen hoe goed je je vanavond zult voelen
Max72 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 Je moet dus ff geduld hebben henkhond gaat voor;)
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 14 maart 2011 knap beroerd nog, lijkt me, teveel,maar dat is heel persoonlijk hoor...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 Heel erg goed juist Henk, maar das ook persoonlijk
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 14 maart 2011 geeft niet max, ik blijk het in huis te heben,ik maak het wel vast!
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 14 maart 2011 ben jij zo goed in een eerste stopdag teveel?hoe doe jij dat?
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 Heb wel eens het idee dat ik de enige ben zonder hond...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 14 maart 2011 gut die yvon, die kan douchen zeg...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 14 maart 2011 ja, wel sneu zonder reuneem je er toch eentje teveel?of moet jij er ook niet aan denken, net als ik?
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 Stoppen met roken is lang geleden, was een makkie, had er gewoon genoeg van.Die ene hersencel heeft toen gewoon de knop omgezet.En stoppen met drinken is op dag 1 ook nog wel lollig.Dat wordt pas na een paar dagen moeilijk, vooral in de buurt van terrasjes en zo...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 We hebben een hond gehad Henk, 19 jaar is ie geworden.Willen nu de vrijheid om zomaar even weg te gaan niet meer kwijt.En zie me ook echt niet met zo 'n zakje drollen oprapen, no thans...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 14 maart 2011 ik blijf dat heel bijzonder vinden, teveel, met dar roken dan...met de drank had ik ook wel een goeie start,echt zo'n moment waarop alles samen leek te vallen,alles in de juiste richting wees...echt waar, als je het me een week daarvoor had gevraagd of ik dat kondan had ik je finaal voor gek verklaard, ik achtte dat onmogelijk...ook wel weer vreemd eigenlijk...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 HIhi, henk, was al lang klaar hoor... maar moest de hond ( jaja Har) nog even een rondje laten doen. En lunch klaarmaken... ik zou maar een boodschappenlijstje gaan maken voor al die diverste ontbijtjes henk
snoepje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 teveel...ik heb ook geen hond hoorhenk,,,ja kan zijn dat die me gelijk opsluitin me verwijsbrief staat heel je historie ,,,dus ook alcohol probleemmaar dat heb ik mooi door gestreept,,ik ga voor me rug,,,dus dat heeft er niks mee te makenga die me dadelijk met andere ogen bekijkenigor ...ik heb je niet voor laten gaan hoor,stond al onder de douche..hoorde je wel aan de deur rammelen....dus je ben gewoon weg gegaan zonder je te wassen..lekker is dat
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 14 maart 2011 ze trekken hier veel voorbij aan mijn raam,die hondenbezitters...steeds dezelfden natuurlijk, en altijd dat zelfde rondje...en met zo'n zakkie... nou ja, sommigen, de meesten laten hethier nog gewoon lopen...best een smerige troep geeft dat, vind ik...nee, niks voor mij...al heb ik niks tegen die beestjes zelf hoor
Sara Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 Goeiemorgen mensen!Ben nog duf en niet bijgelezen; hoe ist met de pacters gegaan dit weekend?Yvonne, fijn dat je je weer zoveel beter voelt dat je wilt gaan werken.Doe je nog wel rustig aan? Dees: super van je !!!Hoop ( maar denk dat ook wel bijna zeker) dat je het vol gaat houden!Ik heb het droog gehouden ondanks dat het een moeilijk weekend was.In een paar dagen over enorme bergen en door diepe dalen gegaan.Nu zit ik als een gewond dier m'n wonden te likken, een ervaring rijker en een illusie armer.MANNEN!! Aaaaaarghhhhhh. Moet ff afstand gaan houden en mezelf beschermen.En vooral niet een aanleiding zien om weer te gaan drinken
Yvonne Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 Ben er vandoor luitjes... Fijne dag allemaal. Geloof dat Igor een heel bus deo had leeggespoten Snoep... maar 't blijft natuurlijk niet zoals het hoort
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 14 maart 2011 goed zo snoep!je wil tenslotte goed voor de dag komen vandaag!je hebt vast nog wat meer weggestreept, of niet?
niwi Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Geplaatst 14 maart 2011 goedemorgen frummersop deze drankloze en rookloze dag...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden