Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Henk,Desi tikte iets sneller als ikgebeurt wel vaker en is niet te vermijdenmea culpa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Henk,Jane reageerde een fractie later dan Desi op mijn posting, daardoor lijkt het alsof ze het eerste woord van Desi gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 hebbes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 herman brusselmans hadden we het over...ken je bob den uyl? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Kijk, das nou precies wat ik bedoel, geinig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Had de naam wel eens gehoord, niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 oh dat is het!dan wordt het je vergeven!toch ook sterkzo precies tegelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 thnx:heart:je bent te goed voor deze wereld Henkmaar dat wist je vast al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Je hebt het niet tegen mij maar ik ken Bob den Uyl, mooie boeken, helaas is hij een beetje dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 maakt niet uit jaap, maar zegpauw en wit is toch een heel ander programma dan DWDD? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 weltrusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 da 's waar jane... en ja jawe hadden natuurlijk ook streng kunnen zijn!je was per slot toch te laat!niet veel, maar toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 topsport is hard hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Weltrusten Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ondertussen gaat het wel over jou in woorddomino Henk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Allemaal linkse hobby's van de VARA, en allemaal gepraat. Zo heel veel anders vindt ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 ik verdwijn Henkben duidelijk ff de kluts kwijtvannacht maar ff oefenenop sneltypen, snel reageren en geen fouten herstellen maar meteen op send drukkenGaan jullie elkaar nog maar ff pestenga ik mijn boek uitlezenwelterustenslaap lekker enne Henkdenk aan je bioritme he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Nou ik kijk toch liever tegen Mathijs aan dan tegen Pauw en Witteman... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 ja, vind ik ook, teveel, heb er vreselijk om gelachen vroeger,was echt een paar dagen aangeslagen toen ik hoorde van zijn dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Trusten Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Welterusten Jane en Igor:lips:Ik ga ook, ben in een leuk boek bezig, welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 dank je jane en welterusten straksen dag josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Truste voor de vermoeiden, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 linkse hobby's...een nieuwe holle frase van rechts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden