bolletje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Borrie die laatste loodjes hé, maar je wordt wel ontzettend sterk en kan dadelijk het leven misschien wel aan. goh meis, ik zou je willen helpen maar weet niet zo goed waarmee. Kunnen we iets doen hier waardoor het voor jou wat makkelijker wordt? Ja en veel helpen nu ook niet het is doorbijten en dat is zo moeilijk.!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ohh het lijkt me idd vreselijk daar hoor Borff een dikke virtuele knuffel van me (((:lips;)))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Borretje:Ik dacht even dat je hier net meer wilde zijn, maar je bedoelde natuurlijk iets anders;)Hoop voor jou dat de laatste loodjes toch sneller zullen gaan dan je denkt. Wat een feestje zal het straks voor je zijn om weer thuis te zijn en dan de draad weer op een gezonde manier op te pakken.Sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Borretje, dan heb je je best gedaan.Wat gebeurt er dan niet, wat zou moeten gebeuren?Ik zal wat gemist hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 goede middag allemaal.borrie nog even uitzitten sara, kop hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Igor,Alles in het midden?Trouw je pilletjes slikken hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 ja soothe. ik hoef nu maar een kwartje per dag. die kan ik nog wel in een holle kies stoppen en ik durf inderdaad niet te drinken. daardoor is de trek gauw weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Mooi Igor.Ooit had ik die pilletjes ook, maar dan stopte ik.En dat kan nooit de bedoeling zijn.Vandaar mijn bezorgdheid.Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Nu een beetje rommelen.een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 die twijfels heb ik ook wel sooth. en ik moet oppassen van de week zat ik al te denken om met die tabletten toch maar te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 ALF hoe gaat het met je vertel vertel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Dat was een bliksembezoek van Alfie.Zoef-Zoef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Lieve Igor, waarom stoppen????? Het is een kwart tabletje, wat kan dat nu voor 'n kwaad???? en op eigen kracht is misschien nog veel te vroeg.Ikzelf kies voor een leven met Refu hoor, altijd nog veel beter dan drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 vanmorgen naar de orthopeed geweestniet veel mee op geschoten...25 maart een mri scan makenwaar is jopie eigenlijk gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 snoepje, vervelend, je hebt last van je rug toch. Soms is daar niet zo maar even een oplossing voor helaas. Heeft hij verder niets gezegd.Jopie organiseert wandelingen, ze heeft vandaag nog iets op het wandeldraadje gepost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Witte, jij hebt ook een moestuin las ik. Leuk, wat ga jij verbouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Jaap jij ook een moestuin dan? O was jij niet diegene die verstand had van kruiden en zo?Ik heb van de week violen gekocht. Kan ik nu al planten hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Igor, wat lees ik nou weer??????????????????Hou toch is op met dat stoppen met medicijnen die goed voor je zijngrrrr:devil:Ik word echt boos op je hoor als ik dat soort berichtjes lees!!!Hee Jaap,we hebben altijd tomaten, sla, komkommer, courget, tuinbonen, blauwschokkertjes, uien, knoflook,spercibonen, snijbonen, bieten, worteltjes, aardbeien, frambozen, peertjes, en nog een aantal soorten bloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Bolletje dat kan zeker. Ze kunnen ook heel goed in een potje op tafel. Wat je het leukste vind. Je hebt zelfs winterviolen. Die bloeien in de winter vandaar de naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Witte Je hebt ook nog een kas dus voor komkommer en tomaten. Die heb ik nog niet. Als het bevalt bouw of koop ik er misschien een.Je hebt Veel. Ik maar een stukje van 3 x 3 meter. Tuinbonen had ik gelezen die zijn makkelijk vandaar dat ik daar zaden van heb en ook wortelen en bieten.Wat zijn blauwschokkertjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Nee hoor geen kas Jaap, we kopen kleine plantjes en bij ons groeien ze groot....Blauwschokkertjes zijn een soort capucijners Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ok, dat kan dus ook zonder kas, wist ik niet. Doe jij het al lang groente verbouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Jaartje of 6/7 zo ongeveer denk ik.Wel een leuke hobby he Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Het was wel even gedoe want heb er een stuk gras voor opgegeven, dus afgeplagd en omgespit en compost er door. Zwaar werk, maar best leuk toch. En ben erg benieuwd hoe het gaat. Je moet wel geduld hebben denk ik. En van wieden houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Alles wat je zegt klopt Jaap.Het onkruid is jou water wat je geeft dankbaarder dande groente want dat groeit veeeel harder.Maar ja als je veel voor iets moet doen, des te groter de beloning:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden