Savioure Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Succes Tobbertje @Lot... niet opgeven meid!!! we zijn er allemaal voor je.Dag 7 en stil going strong... eerste ochtend niet meer badend in het zweet wakker geworden .. wat een opluchting.. Tx allen voor de mentale steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Had je al iets geschreven bij wie is wie Savi?Ja dat zijn de positieve ervaringen die je krijgt als je gestopt bent. Fijn hé? Motiveert om door te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Savioure Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hoi Bolletje, Um ja mijn verhaal staat bij wie is wie staat stukje beschreven bij de wie is wie van Jissie. Moet vanavond maar zelf even me verhaal erop gooien, nog niet echt de tijd voor gehad .. druk in de weer blijven helpt me om niet al te veel na te denken hoe ik de dag door kom en inderdaad heel erg fijn niet wakker worden alsof je net vanonder de douche bent gesprongen .. heerlijk dag vandaag zonnetje schijnt en 7 dagen nuchter het leven kan zo mooi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Savooure: goed dat je zo positief bent. dat help nl echt wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 bollie is het niet verstandiger om de meubeltjes eerst uit de kamer te zetten i. p. v eromheen snijden? stel je voor dat je een keer iets wil verzetten of wegdoen zit je wel met een probleem.je hoeft toch ook niet persé vandaag dat zeil te leggen (als er toch niemand komt) geniet van het mooie weer joh. straks als het regent kunt je mooi het zeil leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 tobbertje goed zo ga d'r weer voor.en lot gooi die rommel toch weg. zonder ben je beter af hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hallo,Ik heb me over laten halen vanavond naar het cafe te gaan. Spannend, eerste keer geen alcohol in een cafe. Is het plan. Ik heb het gevoel dat ik het aankan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 jaap durf eens 1 pintje te pakken .................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Igor een maand niet gedronken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 1tje kan niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Savioure goed bezig. Zie je voor het eerst. Ik ben ongeveer even ver, ben de tel al kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Desi, vandaag roken we niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 quote: Originally posted by: igorbollie is het niet verstandiger om de meubeltjes eerst uit de kamer te zetten i. p. v eromheen snijden? stel je voor dat je een keer iets wil verzetten of wegdoen zit je wel met een probleem.Nee joh, was een grapje joh, tuurlijk kan dat niet. Wat een drol ben je toch, maar wel een lieve. Jaap naar het café vanavond???? tuurlijk kun je dat wel aan, en anders kun je nog altijd afspreken dat je vertrekt als het te moeilijk wordt.Poeh wat ben ik toch iedere keer moe zeg. Al maanden. Begin ergens aan en dan binnen een mum van tijd moe. Heb dan ook gelijk geen zin meer. Hoop dat dat wel voorbij gaat want dat ken ik niet van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Savioure Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 @ Desi, dank je wel.. positief denken lied tot positief handelen he @ Jaap, ja zit hier vandaag een week, zo ga je de kroeg in vanavond ?? .. nee tegen de eerste en je slaagt de test met vlag en wimpel Mijn eerste stop poging was tijden de kwartfinale EK Holland - Rusland ... nee tegen de eerste gezegd .. en geen druppel gedronken die avond. Was wel volgens mij de enige die ERG blij was dat EK was afgelopen .. denk niet dat ik de halve finale toen nuchter had doorgekomen .. maar goed, het kan dus wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Zat net ff lekker buiten op mijn bankje in de zon. Ik heb me express voorgesteld dat ik met een wijntje en sigaretje buiten zat. Ik kreeg me toch een trek. Toen ging ik denken aan iets anders lekkers te drinken zonder sigaret en toen ging het direct over. Surfen noemen ze dat in therapie. Zucht oproepen en dan bewust meemaken en laten verdwijnen. Het geeft een goed gevoel vind ik en ben je zo uit je droomB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Desi, mooie techniek, zat net ook buiten, heerlijk he. Geen trek gehad, maar zal het ook eens doen als er toch niets voorhanden is. Alcohol dan, voor sigaretten heb ik geen trek meer. Zat naast rokers, deed me niets. Stinkt alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik kijk ook uit naar de tijd dat ik het vies ga vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Savioure Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ow jee .. nou stoppen met roken is voor mij de volgende stap hoor ... vind het wel best me peukje op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik vind het heel fijn dat mijn huisgenoten (familie dus) die roken niet in mijn bijzijn meer roken. Stoppen als ze dat al willen moeten ze toch zelf beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Desi, dat gaat vast komen. Ik kan me alleen nog niet voorstellen dat ik bier niet lekker ga vinden. Wat ik wel vies vind is iemand ruiken die heel veel op heeft. Of de dag erna. Zo rook ik dus ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Savi alles op tijd hé? Als je nu ook gelijk het roken aan gaat pakken wordt het misschien wel teveel voor je ( ik wilde bijna schrijven dan wordt het misschien te Harrie voor je) Onze Harrie heet Teveel.Soms zie je dat frummers proberen om drinken en roken tegelijk uit te bannen maar mij lijkt dat erg moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Savi, alles op zijn tijd he. Ik las je net bij wie is wie, 2 liter wodka das niet niks. Maar je hebt al een droge periode achter de rug begrijp ik, dan weet je waar je het voor doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Zie dat denker er is, hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Savioure Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Daarom hehe nu stoppen met roken .. nee geen goed plan voor me @jaap ja ik heb 2 jaar droog gestaan .. dus weet waar ik me aan kan verwachten .. zoals nu komt de moeilijkste moment van de dag .. maar goed heb ik wat op gevonden .. lol freet me gek aan groene olijven met knoflook sinds een week .. dus i`m off... ff olijfjes halen en natuurlijk me ijs thee niet vergeten Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ja vier uur bier uur....... maar niet vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden