Spring naar bijdragen

15-03-2011

Max72

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 405
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Bolletje,

Um ja mijn verhaal staat bij wie is wie staat stukje beschreven bij de wie is wie van Jissie. Moet vanavond maar zelf even me verhaal erop gooien, nog niet echt de tijd voor gehad .. druk in de weer blijven helpt me om niet al te veel na te denken hoe ik de dag door kom :)

en inderdaad heel erg fijn niet wakker worden alsof je net vanonder de douche bent gesprongen .. heerlijk dag vandaag zonnetje schijnt en 7 dagen nuchter :D het leven kan zo mooi zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bollie is het niet verstandiger om de meubeltjes eerst uit de kamer te zetten i. p. v eromheen snijden? stel je voor dat je een keer iets wil verzetten of wegdoen :D zit je wel met een probleem.
je hoeft toch ook niet persé vandaag dat zeil te leggen (als er toch niemand komt) geniet van het mooie weer joh. straks als het regent kunt je mooi het zeil leggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: igor
bollie is het niet verstandiger om de meubeltjes eerst uit de kamer te zetten i. p. v eromheen snijden? stel je voor dat je een keer iets wil verzetten of wegdoen :D zit je wel met een probleem.

Nee joh, was een grapje joh, tuurlijk kan dat niet. Wat een drol ben je toch, maar wel een lieve. :heart:

Jaap naar het café vanavond???? tuurlijk kun je dat wel aan, en anders kun je nog altijd afspreken dat je vertrekt als het te moeilijk wordt.

Poeh wat ben ik toch iedere keer moe zeg. Al maanden. Begin ergens aan en dan binnen een mum van tijd moe. Heb dan ook gelijk geen zin meer. Hoop dat dat wel voorbij gaat want dat ken ik niet van mezelf.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Desi, dank je wel.. positief denken lied tot positief handelen he ;)

@ Jaap, ja zit hier vandaag een week, zo ga je de kroeg in vanavond ?? .. nee tegen de eerste en je slaagt de test met vlag en wimpel ;) Mijn eerste stop poging was tijden de kwartfinale EK Holland - Rusland ... nee tegen de eerste gezegd .. en geen druppel gedronken die avond. Was wel volgens mij de enige die ERG blij was dat EK was afgelopen .. denk niet dat ik de halve finale toen nuchter had doorgekomen .. maar goed, het kan dus wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat net ff lekker buiten op mijn bankje in de zon. Ik heb me express voorgesteld dat ik met een wijntje en sigaretje buiten zat. Ik kreeg me toch een trek. Toen ging ik denken aan iets anders lekkers te drinken zonder sigaret en toen ging het direct over. Surfen noemen ze dat in therapie. Zucht oproepen en dan bewust meemaken en laten verdwijnen. Het geeft een goed gevoel vind ik en ben je zo uit je droomB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, mooie techniek, zat net ook buiten, heerlijk he. Geen trek gehad, maar zal het ook eens doen als er toch niets voorhanden is. Alcohol dan, voor sigaretten heb ik geen trek meer. Zat naast rokers, deed me niets. Stinkt alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Savi alles op tijd hé? Als je nu ook gelijk het roken aan gaat pakken wordt het misschien wel teveel voor je ( ik wilde bijna schrijven dan wordt het misschien te Harrie voor je):) Onze Harrie heet Teveel.
Soms zie je dat frummers proberen om drinken en roken tegelijk uit te bannen maar mij lijkt dat erg moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom hehe nu stoppen met roken .. nee geen goed plan voor me ;)

@jaap ja ik heb 2 jaar droog gestaan .. dus weet waar ik me aan kan verwachten .. zoals nu komt de moeilijkste moment van de dag .. maar goed heb ik wat op gevonden .. lol freet me gek aan groene olijven met knoflook sinds een week .. dus i`m off... ff olijfjes halen en natuurlijk me ijs thee niet vergeten :P

Tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...