Primula Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik ga er ook vandoor.Wens jullie een goede nachtrust en morgen... fit weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Weltrusten voor de slaapgangers Joske...ja klinkt inderdaad leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik ga met Primula meewelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ik plaag maar hoor, keffiedaar wen je wel aanwaar je hier vooral aan moet wennenis dat alles hier ongelooflijk traag gaatzit je maar te turen naar dat scherm...heel slecht voor je ogen! echt waar..toen ik een boek opsloeg vanavond leken de bladzijdente verspringen, zoals op het scherm... dat felle licht was regelrechtmijn hersenen in geprojecteerd!uitkijken dus, alles met mate.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 He jammer Primula dat je net weg bentIk lees je net en vind het zo knap dat je hier op je MM komtPrecies waar het forum voor bedoeld is.Mooi hoor dat je het zo volhoud.Ik wens je veel soep toe;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ja joske... joske klinkt echt gezellig vind ik ook...maar jongensik moet mezelf echt rantsoeneren,was daar ook helemaal niet aan gewend,zo lang achter zo'n scherm te hangen...heb echt overal last van, ogen en rug,en verschrikkelijke krampen in mijn vingers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ha Witte!Ik lees je nog net...Beter soep uit de vriezer dan een fles uit de winkel toch?:light:Slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 en een zakje M&M's toe:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Nou mensen.De melk met honing begint te werken.Tanden zijn al gepoetst.Duik er nu toch echt in.Welterusten, voor diegenen die ook gaanEn de rest..nog een gezellige droge avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik vind dat je juist onwijs top bezig bent,Dat bedoelde ik er mee hoorSuper Primula!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ha Jane, ben je daar ook nog?Ik dacht dat je gelijk met mij de koets opzocht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Jane:D Jij hebt wel iets met woorden en taal he? Ik zit nog te broeden op de woorddomino, ben niet zo snel, straks is iemand me voor en word ik gediskwalificeerd.Shahire:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Jane heeft last van het Heintjes-sydroomKan ze niks aan doen, voor de rest is ze erg aardig hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 en witte, ik vond het zo leuk te horendat jij ook tuiniert!en al heel wat langer dan jaap volgens mij!en wat is toch dat heitjes syndroom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 quote: Originally posted by: witteIk vind dat je juist onwijs top bezig bent, Dat bedoelde ik er mee hoor Super Primula!! Ik vatte het zeker ook als een compliment op hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ja grappig he, dat er opeens zoveel tuinnierders zijnOnze goeie tijd komt er weer aan.We ontwaken weer uit onze winterslaap zakmaarzegge JaapHee Josje wat knap dat je niet toegegeven hebt aan je beloningsmoment.Leuk om je zo te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Mijn 2e naam is heintje, Prima:heart:Ja Josje iddmijn vader stamt af van de schrijvers van de dikke van Dale(waren belgen trouwens) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 pfffffff is ze nou nog niet weg:DGoooooooo Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 dank je Witteen Heintjes syndroom of nietbedje roept harder dan jullie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 sha! weet jij niet een goeie masseur?jij had toch ook last van je rug?hoe gaat het daar mee nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Over en uit....Nu heus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik heb last van mijn schouder en nek Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Primula, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden