bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 De man die pasgeleden naar het oorlogsgebied is gegaan. Ik geloof inderdaad P. is het voor hem een beetje meegevallen of was de confrontatie erg vervelend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 hallo allemaalis die adam al weg?het spijt me zeer maar ik vind hem geen mafketelvan de leuke soort met zijn onzindraadje...hij meent mij hier danig de les te moeten lezenmet zijn brieven van hier to tokyo... waar wel 500 berichtenvan mij inpassen trouwens, of weet ik hoeveel,hij schijnt dat allemaal uit te rekenen...nee, daar heb ik nou 's effe geen goed woord voor over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Henk maak je niet druk kerel. Kijk of je iets kunt doen met Adam z'n berichtje, b.v. waarom het je zo raakt, en als je er niets mee kunt doen, gooi het dan in de prullenbak, en ga door met je leven.Hoe is het met je dochter? Gaat het al weer een beetje met haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Henk Adam heeft zijn woordje gedaanzoals hij dat zagJij hebt je woordje gedaanzoals jij het zietBlijf lekker je ding doenwat voor jezelf goed voelten blijf dat doen!En op welk draadje dat ook is! Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 zo, dat is er uitsorry voor de anderenmaar moest evenjaap, ben jij aanwezig?ik wil nog steeds leren hoe je een link maaktheb je effe?o ik liep weer achtereffe lezenhartelijk dank voor julie reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Bol en Sha hebben het daarnet ook al gezegd Henk.... gewoon eigenlijk niets van aantrekken. We hebben hier geen privedraadjes... en een onzinhoekje... of draadje... kom op .. er staat al zo vreselijk veel onzin op.. lees maar eens terug. Als Adam een privedraad behoeft... moet hij hem gewoon openen. Jij moet gewoon lekker doorgaan met posten hier hoor.Ik denk dat jij hier aardig wat mensen door 'dooie momenten' heen haalt.. .dus lekker doorgaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Henk,Adam is een beste vent, jij bent een beste vent...Adam had zijn verhaal aan jouw in eerste instantie op het Onzindraadje gezet, hij zal het zelf dus ook wel onzin vinden.Ga vooral lekker door, geen onzin op een Onzindraadje...hoe verzin je het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 en dank je wel yvonen ja, ik zat er wel weer mee...kan het beter van me afzetten waarschijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 en dank je, teveelprecies dat wat je zegt vond ik nou ook al vreemd...nou ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 'Laat het los' Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Hm, berichtje ging de deur al uit voor ik klaar was, hihi. Maar goed, maakt niet uit... Wilde alleen maar zeggen dat je je er inderdaad niet druk over moet maken. JIJ draagt hier dagelijks je steentje bij , en wie is Adam dan om jou terecht te wijzen over een onzindraadje... das klinkklare onzin dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 en hoi boletje!met mijn dochter gaat het hartstikke goed!loopt weer als een kieviet!alleen als ze de tafel af moet ruimendoet het nog een beetje zeer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Geniet je van alle aandacht Adam?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Zo............hebben we ook weer gehad......punt........komma....slashHEEFT ER IEMAND HIER NOG WAT TE VERTELLEN VANAVOND TROUWENS?Ik wel hoor, als jullie willen weten hoe het met mijn roken gaatzie het rokersdraadje :(:(:(:(En verder..............wil ik er HIER niets over horen,ik weet het ik weet het...............ik doe mijn bestdat is het enige wat ik nu nog kan zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Dan gewoon je best blijven doen Sha , meer kun je niet toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ach Von, zo ging het met de acohol ook in het begin......................Maar die heb ik tot nu toe onder controle En dat houd ik zo.............bevalt me uitermate goed een alcoholvrij leven :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Wist geeneens dat er een Rookdraadje is, stapelgek word je van al die draadjes.Je zou er van aan de drank gaan en een peuk opsteken...Elke peuk die je niet gerookt hebt is meegenomen Shahire en uiteindelijk gaat het je lukken.Oeps, heb ik er toch iets van gezegd :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik zie een heel volle vestibule.... Voor allemaal een fijne avond verder en straks welterusten.... Tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 quote: Originally posted by: ShahireEn verder..............wil ik er HIER niets over horen,Oké dan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 En Fleurtje, hoe is het er mee?Ben je niet vergeten hoor, integendeel, denk gereld aan je, maar weet niet goed wat te zeggen...Word een beetje flauw van mezelf als ik aldoor maar "sterkte" en "hou vol" en meer van die dooddoeners blijf roepen.Maar ik ben wel heel trots op je, dat heb ik ook al vaker gezegd dus ook dat doe ik niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Een buitengewoon goeden avond Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 @Henk: heb ontzettend zitten schateren om je bericht van 20.29 uur. Zag het helemaal voor me: even om een hoekje kijken.... maar je wist niet dat Adam ingelogd was/is?? Volgens mij ben jij iemand met een klein hartje maar een grote...Ik ben neit weggegaan vanavond. Ben ontzettend moe! Begin er ook steeds meer achter te komen waarom ik een fles wijn zo lekker vind/vond. Er komen veel emoties boven en voel me af en toe heel verdrietig... en toch ook weer goed...@Shahire: toi, toi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 @Henk: heb ontzettend zitten schateren om je bericht van 20.29 uur. Zag het helemaal voor me: even om een hoekje kijken.... maar je wist niet dat Adam ingelogd was/is?? Volgens mij ben jij iemand met een klein hartje maar een grote...Ik ben neit weggegaan vanavond. Ben ontzettend moe! Begin er ook steeds meer achter te komen waarom ik een fles wijn zo lekker vind/vond. Er komen veel emoties boven en voel me af en toe heel verdrietig... en toch ook weer goed...@Shahire: toi, toi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Die emoties krijgen nu de kans om naar boven te komen. Het is nu de kunst om ze te leren te herkennen en het allemaal een plaatsje te geven Priem.Dat is doorbijten en doet vaak pijn maar het is wel een heel eerlijk leven dat je nu hebt. eerlijk naar jezelf en daar heb je recht op. Als je het erg moeilijk hebt, heb je dan ook een maatje waar je wat aan kwijt kunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goeienavond.Prima je doet je naam eer aan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden