Spring naar bijdragen

donderdag 17 maart 2011

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hallo allemaal

is die adam al weg?

het spijt me zeer maar ik vind hem geen mafketel
van de leuke soort met zijn onzindraadje...

hij meent mij hier danig de les te moeten lezen
met zijn brieven van hier to tokyo... waar wel 500 berichten
van mij inpassen trouwens, of weet ik hoeveel,
hij schijnt dat allemaal uit te rekenen...

nee, daar heb ik nou 's effe
geen goed woord voor over...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk maak je niet druk kerel. Kijk of je iets kunt doen met Adam z'n berichtje, b.v. waarom het je zo raakt, en als je er niets mee kunt doen, gooi het dan in de prullenbak, en ga door met je leven.
Hoe is het met je dochter? Gaat het al weer een beetje met haar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol en Sha hebben het daarnet ook al gezegd Henk.... gewoon eigenlijk niets van aantrekken.
We hebben hier geen privedraadjes... en een onzinhoekje... of draadje... kom op .. er staat al zo vreselijk veel onzin op.. lees maar eens terug.
Als Adam een privedraad behoeft... moet hij hem gewoon openen.
Jij moet gewoon lekker doorgaan met posten hier hoor.
Ik denk dat jij hier aardig wat mensen door 'dooie momenten' heen haalt.. .dus lekker doorgaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, berichtje ging de deur al uit voor ik klaar was, hihi.
Maar goed, maakt niet uit...
Wilde alleen maar zeggen dat je je er inderdaad niet druk over moet maken.
JIJ draagt hier dagelijks je steentje bij , en wie is Adam dan om jou terecht te wijzen over een onzindraadje... das klinkklare onzin dus.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo............hebben we ook weer gehad......punt........komma....slash

HEEFT ER IEMAND HIER NOG WAT TE VERTELLEN VANAVOND TROUWENS?

Ik wel hoor, als jullie willen weten hoe het met mijn roken gaat
zie het rokersdraadje :(:(:(:(:(:(:(:(:(
En verder..............wil ik er HIER niets over horen,
ik weet het ik weet het...............ik doe mijn best
dat is het enige wat ik nu nog kan zeggen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist geeneens dat er een Rookdraadje is, stapelgek word je van al die draadjes.
Je zou er van aan de drank gaan en een peuk opsteken...

Elke peuk die je niet gerookt hebt is meegenomen Shahire en uiteindelijk gaat het je lukken.

Oeps, heb ik er toch iets van gezegd :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Fleurtje, hoe is het er mee?

Ben je niet vergeten hoor, integendeel, denk gereld aan je, maar weet niet goed wat te zeggen...
Word een beetje flauw van mezelf als ik aldoor maar "sterkte" en "hou vol" en meer van die dooddoeners blijf roepen.

Maar ik ben wel heel trots op je, dat heb ik ook al vaker gezegd dus ook dat doe ik niet meer :present::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Henk: heb ontzettend zitten schateren om je bericht van 20.29 uur. Zag het helemaal voor me: even om een hoekje kijken.... maar je wist niet dat Adam ingelogd was/is?? Volgens mij ben jij iemand met een klein hartje maar een grote...;)
Ik ben neit weggegaan vanavond. Ben ontzettend moe! Begin er ook steeds meer achter te komen waarom ik een fles wijn zo lekker vind/vond. Er komen veel emoties boven en voel me af en toe heel verdrietig... en toch ook weer goed...
@Shahire: toi, toi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Henk: heb ontzettend zitten schateren om je bericht van 20.29 uur. Zag het helemaal voor me: even om een hoekje kijken.... maar je wist niet dat Adam ingelogd was/is?? Volgens mij ben jij iemand met een klein hartje maar een grote...;)
Ik ben neit weggegaan vanavond. Ben ontzettend moe! Begin er ook steeds meer achter te komen waarom ik een fles wijn zo lekker vind/vond. Er komen veel emoties boven en voel me af en toe heel verdrietig... en toch ook weer goed...
@Shahire: toi, toi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die emoties krijgen nu de kans om naar boven te komen. Het is nu de kunst om ze te leren te herkennen en het allemaal een plaatsje te geven Priem.
Dat is doorbijten en doet vaak pijn maar het is wel een heel eerlijk leven dat je nu hebt. eerlijk naar jezelf en daar heb je recht op. Als je het erg moeilijk hebt, heb je dan ook een maatje waar je wat aan kwijt kunt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...