PROUD2BME Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goedemiddag Sha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 quote: Originally posted by: ShahireDraai je je even om en kijk je weer op het forum...... de halve noordpool hier al wakker Nou, ben in ieder geval in één klap helemaal wakker als je dat nog niet was, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ja hoor Vonneke heerlijk geslapen. Al weer een maand zonder amitriptyline. Zo maar weer gestopt en nergens last van gehad. Ook bij dat spul zweer ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalala How's life? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 En ook goeiemorgen Yaja natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ja Vonneke, in 1x...........KLAAR WAKKER!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 quote: Originally posted by: bolletjeJa hoor Vonneke heerlijk geslapen. Al weer een maand zonder amitriptyline. Zo maar weer gestopt en nergens last van gehad. Ook bij dat spul zweer ik. Lekker Bol, is dat trouwens een soort van slaapmiddel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ha Ya...stopmaatje:)We blijven gelijk opgaan, hier nog een droogmelder!Goedemorgen iedereen:present:Vandaag de hele dag werken, maar wilde jullie ff een fijne dag toewensen en degenen die het nodig hebben vandaag een bosje:present::present:geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Bako wat is een hypo? Ik kan het wel een beetje raden hoor maar misschien kun je het toch eens uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Yahhhlalalalalalaaaaaaaa gaat lekker,Yaaaaaaaahlalalalalalalalalalalala gaat heerlijk:DYahhhlalalalaladieladielaaa heft zich in tijden niet zo goed gevoeld!Wat zijn we goed bezig he Eks:heart:Doen we toch maar ff samen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 de tijd gaat wel snel zo...maar gelukkig hoef ik voorlopig niet meer te douchen.na die actie van igor ben ik wel voor drie jaar klaar...gisterenmiddag ging mijn computer stuk,alles zat helemaal vast...'s avonds kwam mijn zwager me redden,hij had het in notime voor elkaar...ongelooflijk hoe hij kan toveren met zo'n toetsenbord,was weer mooi om te zien...daarna was het nog even gezellig ook,ja, ik gun iedereen zo'n geweldige zwager! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Vonneke het is eigenlijk een a.d. maar dat heb ik allang niet meer nodig. Verder word je er heel rustig van. En als je je erg moe voelt, krijg je er een beetje energie van. Fantastisch spul en vrij onschadelijk.Hoop dat Lot vandaag iets laat horen en de draad weer oppikt.Dees beterschap meis.Goeie morgen Yalalalala.Henk wat heerlijk zolang slapen. Dan herstel je het best joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Maar ff hierBedankt voor de steunbetuigingen nog gisteren Voel me redelijk neerslachtig maar wist dat dit zou komen zelfs zonder het droevige nieuws. In mijn hoofd en hart ben ik plots onderhalf jaar terug gekatapulteerd wat enorm veel pijn doet. Dus blijf ik mezelf zeggen dat ik daar niet meer sta. Er is onderhalf jaar over gegaan. Zo diep kan ik niet meer vallen..Dus geen drank hier en stapje voor stapje terug richting zon.Vonneke . Het komt wel goed Laters en geniet van jullie ontbijtje x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ja, voelt lekker hè Yajala! Die 4,5 maanden hebben we toch maar weer binnen!Wat zal het lekker klinken als we straks kunnen zeggen dat we al een half jaar niet gedronken hebben:P Dat klinkt mij nl. wel lekker in de oren!En nu weer weg, Eks moet naar haar werk!Toedeledoki:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Henk, goed om te horen datje zo goed geslapen hebt volgens mij kon je dat wel gebruiken misschien had het gisteren dan ookwel een reden dat je computer het even niet deed......kon je mooi tot rust komenmaar fijn dat je zo'n kundige zwager hebtTOET TOET........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 ja, was echt goed en een keertje nodig, bol, dank jeheb ik gisteren nog iets gemist?yalalalla, je hebt toch niet iets gebruikt he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Fleurtje, voor jou :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Goeie morgen die Eks en Fleurie,Fleur ik wil je toch een levensgroot compiment geven lieverd dat je, ondanks je het nu moeilijk hebt en je erg neerslachtig voelt, niet drinkt. je bent een sterk wereldwijfie hoor heel knap.Ik hoop dat voor jou het weer gauw gaat schijnen meis, want dat heb je verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik zie dat Jaap ook al wakker is............is dat normaal op dit tijdstip......normaal menselijk gedrag? Jaaaaaaaaaaap..................goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 quote: Originally posted by: henkyalalalla, je hebt toch niet iets gebruikt he? Je zou het bijna denken he Henk:DGewoon lekker Heppie de Peppie vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Log ff uit ....en weer in en zie.....volle bak hier:)Fleur Yaja en Eks: wat gaan jullie toch lekker! Hier gebeurt zoveel in mijn leventje dat ik niet eens meer weet wanneer ik voor t laatst gedronken heb zeg. Maar één ding: ik ben ongemerkt de voor mij zo moeilijke 2 weken-grens gepasseerd!Volgens mij is het nu al (bijna) 3 weken en dat ondanks alle spanningen, ben er blij mee.Ga nu ff rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Thanks Sara,Jij bent ook goed bezig meis!!Ik vond de eerste weken ook het moeilijkst maar het gaat me met de dag makkelijker af kan ik zeggen!Ga zo door he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik heb reactie gekregen op mijn sollicitatie.....morgen kennismakingsgesprek Afdeling met o.a alcohol en drugsverslaving......sta nog even in 2strijd of ik zal zeggen dat ze een ervaringsdeskundige dan gaan aannemen......Gelukkig nog tot morgen om over na te denken......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 BolletjeEen hypo,dan is je bloedsuiker gehalte te laagIk merk het omdat ik dan hoofdpijn hebBen duizelig zweet beef en heb trek aan zoetigheidAls ik dan limonade of beter nog cola drink of een dextro neem komt het weer in evenwichtHier werd ik vanmorgen wakker vanNu geeft mijn glucose meter weer een goede uitslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 en ik wil ook een compliment aan fleur maken,en aan sommige anderen eigenlijk ook,aan degenen die zich niet lekker voelen,of zelfs heel beroerd..en het toch opbrengen om er hier over te komen praten...sinds ik hier ben vol ik mij behoorlijk goed,dus van mezelf weet ik nog niet zo net of ik datzou kunnen opbrengen,terwijl ik denk dat het heel goed is om wel te doen,lijkt me daar ook moed voor nodigdankzij mijn gesprek met fleur gisterenkwam ik tot deze bezinning... all the best fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden