Dombo Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Oooh...ik dacht al dat ik weer een nieuwe verslaving te pakken had.Maar dat klopt inderdaad...in alcohol zit natuurlijk veel calorieen. Ik kijk het maar aan...eerst eens proberen van de alcohol af te komen (zal het ooit?)...dat is belangrijker.Wat ik trouwens best wel moeilijk vind is dat het zo gewoon gevonden wordt. alcohol! Als je niet drinkt ben je bijna iemand van Mars! Dan kijken ze je vreemd aan en blijven ze gewoon aandringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Veel plezier Soothe..ik kan me niet meer voorstellen dat jij nog de fout in gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Zag het Soothe, had ik eerder vandaag ook al met Henk. Veel plezier vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Dombo wat je veel hoort is, dat, als mensen stoppen met drinken, ze meer en meer gaan snoepen. Snoep je nu ook meer dan vroeger?Heel veel plezier Soothe en goeie avond Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Overdag snoep ik hetzelfde (haaa). Koekje bij de koffie.Maar 's avonds...dan zoek ik dus inderdaad. Maakt niet uit wat het is. Is niets anders in huis dan maar een plak kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Dank Jaap en Dombo.Ik denk ook niet dat ik de fout in ga.Maar het glas is een armlengte weg.Als ik die niet uitsteek, zou het goed moeten gaan.Duim maar voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Dombo, ja het is heel lastig dat iedereen overal maar drinkt. We moeten behoorlijk sterk in onze schoenen staan. Duidelijk zijn helpt. Tegen een aantal vrienden ben ik er ook heel open in. Dan laten ze dat aandringen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Moet lukken Bolletje.Ga goed. Geef Puck een aai over den bol.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Goedenavond Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Dat "open" zijn vind ik erg moeilijk hoor. Wij drinken (ik dronk) namelijk alleen thuis.Als we weg gaan (verjaardag/uit eten) dan is er altijd eentje de Bob en die drinkt helemaal niets.Daarna, bij thuiskomst, gingen de flessen wijn open en alsnog "aangeschoten" naar bed.Eigenlijk weet dus niemand dat wij zoveel drinken. Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat we ons er voor schaamde.Ik heb het pas deze week aan mijn vriendin verteld. Die wist het dus ook niet. Maar dat voelde wel goed.Eigenlijk van een balast af. Ik schaamde me wel om het te vertellen, maar het luchtte ook op. En zij is nu ook een beetje mijn stok achter de deur (vraagt of ik niet gedronken heb), naast dit forum natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Bol, Je schreef dat puck geen drol binnen heeft gelegd, dat is toch heel normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Oeps...ik laat het eten aanbranden...door hier te zitten lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Gebeurd vaker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 haaa...dan ben ik dus niet de enigste.Ik ga de tafel eventjes dekken en eten. Kom straks terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Hahah ja maar niet voor een sjiwawa hoor. die zijn erg moeilijk zindelijk te krijgen. duurt vaak een jaar of langer. Mijn vorige was heel zindelijk, maar deze dame vergeet het nog wel eens als ik weg ben. Ik denk dat ze dan wat angstig wordt of zo. Het is ook zo'n groot huis en zij is ook zo klein, ook al denkt ze zelf van niet Weegt net 2 kg.heb jij ook dieren Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Het is ook niet makkelijk open daarin te zijn. Maar ik was ook niet heel stiekem in dat drinken, dat scheelt misschien. Je kan natuurlijk altijd Bob zijn, dan krijg je ook geen vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Nee, ik heb geen dieren. Soms komt er kat van de buren over de vloer. Dat is een echte allemansvriend en loopt bij iedereen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 En ik heb vissen in de vijver, maar daar heb ik niet zo heel veel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Vorig jaar heb ik hier een vijver gegraven van 13-5mtr. en 90 cm. diep. En omdat ik nog rubber over had nog een kleine vijver van zo'n 3-2 mtr. Daar heb ik koi's inzitten. Wel leuk joh want ze komen al echt naar me toe als ik ze voer. Ik kan niet zonder dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Moet er niet aan denken dat ik zou drinken, laveloos op de bank in slaap val en de hond vergeet binnen te doen.Wat zou ik me rot voelen zeg. Ik geloof dat ik me dat nooit zou vergeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 13 x 5 toemaar. Ruimte zat dus. I heb gewone goudvissen, die zijn toch meer op hun zelf. Katten vind ik wel erg leuk. En sommige honden ook wel. Dat hangt een beetje van het karakter af. Dat wisselt nog wel eens.Ik woon in een woongroep, en we hebben afgesproken geen beesten te nemen. En met de kat van de buren heb ik wel af en toe de lol en niet de lasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Goedenavond,De draadjes terug gelezen maar het blijft bij mij toch niet echt hangen als ik al die berichtjes zo direct achter elkaar lees.Desi met pijn in haar long, dat is me wel bij gebleven, heb daar nog nooit van gehoord, pijn in je long...Hoe is het nu Desi, al wat beter?En Fleurtje natuurlijk We hoeven niet de hele dag te rollebollen om mij tot steun te zijn.Dat wij maatjes zijn is een extra barrière voor drank.Zonder ons verbond denk ik tegenwoordig al na voor ik iets drink, daar komt sinds een jaar het forum bij, maar ja dan kan ik gewoon niets zeggen (zou er niet over liegen) of gewoon niet meer naar het Forum gaan.Nu echter zijn wij maatjes en als ik nu ga drinken moet ik dat bij jouw opbiechten, dat wil ik niet, ik wil geen verliezer zijn.Dag dapper, sterk meisje Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Wijfie ik doe mee. Ik kan het niet bijhouden. Ben veel weg vanavond en morgen, als het stopt met regenen tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Kun je eens uitleggen wat nu precies een woongroep, en de functie er van is?. Hopelijk stel ik geen stomme vraag. Ik weet dat je met veel mensen in een huis woont.Ik doe ook weer mee wijfie. Hoe is het nu verder met jou en de moeilijkheden? is er nu wat schot ingekomen voor je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik ga nu koken, fijne avond allemaal.Ik heb dat ook Harry. Als ik er niet bij zit en het snel doorlees, neem ik het niet zo goed op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden