Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 Maart 2011

Teveel

Aanbevolen berichten

Hallo lieve knokkers / kanjers / lotgenoten:present:

Heej Borretje, nou lees ik eens een posting van je... gaat het goed met je? zo te lezen wel... het is je van harte gegund en hopelijk kun je een beetje genieten van deze mooie zonnige (maar wel frisse) dag.
Ik ga dadelijk een lange wandeling maken met de hond... heerlijk.

Ik meld vandaag dag 6 droog, de medicatie gaat goed, nergens last van.
Ook eindelijk weer af aan het vallen, want dat bleef hangen. Ik moet nog 10 kilo kwijt.
Maar vanmorgen bijna 2 kilo minder in 1 week tijd! Joepie!!
Dus nu nog 8...

Maar ik voel me echt goed, en het positieve gevoel is weer terug. Heb ook weer veel in mijn dagboek van mijn 'droge' periode van 3 maanden gelezen en nu weet ik weer waar ik het voor doe.
Dat voelde echt zo goed! Dus daar ga ik weer voor.

En als je dan buiten kijkt naar dat vrolijke lenteweer dan krijg je echt zin om te genieten van alles, en vooral zonder alcohol...

Maar ik ga nu voorzichtiger; niet meer zo mega-enthousiast, want nu weet ik hoe snel het om kan slaan.
Alleen heb ik nu de stok van de medicatie achter de deur en dat geeft een hoop rust in mijn koppie.

dus we gaan stapje voor stapje, dag na dag... steeds een stukje verder...

Fijne dag allemaal en maak er wat moois van. Samen staan we sterk!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hai bolletje, ik ben er weer even, net een cadeautje gekocht
en een nieuwe muis, die hopelijk wat beter in de hand ligt...

ja, ik heb besloten te gaan, om de redenen die noemde, en het is ook wel goed
denk ik...al zou ik het liefst nu lekker gaan liggen...ben moe...

ik moet om half vijf weg, gaat me veel te snel, zie ik,
lekker om jou nog even te spteken hier, altijd goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja joh, in gevecht zijn met jezelf kost ontzettend veel energie, en je bent toch vaak al erg druk bezig met van alles. Kun je niet ff, al is het maar een half uurtje met je ogen dicht op de bank liggen of ben je daar te onrustig voor? Wat soms ook wel eens gedaan wordt is je voorstellen hoe de middag dadelijk gaat verlopen met jezelf als middelpunt.
Weer niet goed gelezen stomme oen die ik ben.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en je kent me als ik schrijf dan schrijf ik maar door soms,
niet altijd hoor, nee, gelukkig nie altijd...

vond jouw verhaal erg aangrijpend, en wat knap dat jij
daar zo over kunt schrijven, tot helemaal in de momenten zelf

zal ik hier niet aan beginnen, dan is het hek van de dam...
en het is niet zo lang geleden als bij jou... ik bedoel, ik heb er niet
een soort samenvattig van n mijn hoofd, al was het nou ook niet gisteren hoor

send

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom is het goed Henk dat je dit toch gaat ondernemen. Zo bouw je je kracht op en leert jezelf kennen. Daardoor krijg je toch een stuk zekerheid. Moet jij eens kijken hoe je je vanavond voelt als het allemaal gelukt is.;) en het gaat je lukken zeker weten. Heb maar vertrouwen in jezelf, en het hele forum staat als een bonk kracht achter je.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie, volgens mij zit je er zo weer in :present:
Met de een praat je zo mee en bij de ander wat minder, net hoeveel je van ze weet denk ik.
Of misschien in hoeverre je iemand denkt te kunnen steunen, denk ik....?
Maar uiteindelijk zijn we hier voor hetzelfde...........en dat is waar het uiteindelijk om gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spijtig te horen, marieke.. maar prima dat je toch steeds weer de draad oppikt, dat is al heel positief!!

Ik heb een moeilijke periode gehad met weer téveel en veel schuldgevoel maar zit nu weer op mijn limiet zoals voordien!

Ivm die goudhaantjes:)
Ik heb een mail gestuurd naar de em-te winkel, blijkbaar hebben ze die kippetjes nog in hun assortiment! Dus heb ik het bestelnummer gekregen en mag ik er bestellen bij de winkel waar ik dan ga, na een week hebben ze ze dan binnen! Njammie..verlang al, hihi!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik ff tussendoor. Ik ben net gebeld door een heel lief ventje van de d.a. Hij komt me zo halen en dan ga ik, samen met Spruitje op bezoek. Blijf daar eten. vind het zo ontzettend lief van hem dat ie me komt halen. Ben wel weer op tijd terug want ik moet morgen werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...