Tobbertje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hallo lieve knokkers / kanjers / lotgenoten:present:Heej Borretje, nou lees ik eens een posting van je... gaat het goed met je? zo te lezen wel... het is je van harte gegund en hopelijk kun je een beetje genieten van deze mooie zonnige (maar wel frisse) dag.Ik ga dadelijk een lange wandeling maken met de hond... heerlijk.Ik meld vandaag dag 6 droog, de medicatie gaat goed, nergens last van.Ook eindelijk weer af aan het vallen, want dat bleef hangen. Ik moet nog 10 kilo kwijt.Maar vanmorgen bijna 2 kilo minder in 1 week tijd! Joepie!!Dus nu nog 8...Maar ik voel me echt goed, en het positieve gevoel is weer terug. Heb ook weer veel in mijn dagboek van mijn 'droge' periode van 3 maanden gelezen en nu weet ik weer waar ik het voor doe.Dat voelde echt zo goed! Dus daar ga ik weer voor.En als je dan buiten kijkt naar dat vrolijke lenteweer dan krijg je echt zin om te genieten van alles, en vooral zonder alcohol...Maar ik ga nu voorzichtiger; niet meer zo mega-enthousiast, want nu weet ik hoe snel het om kan slaan.Alleen heb ik nu de stok van de medicatie achter de deur en dat geeft een hoop rust in mijn koppie.dus we gaan stapje voor stapje, dag na dag... steeds een stukje verder...Fijne dag allemaal en maak er wat moois van. Samen staan we sterk!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Heerlijk bor. dat er voor zo'n kereltje toch wat dingetjes zijn waardoor hij wat leuke afleiding heeft. Komt nu een mooie tijd aan voor hem. Hij kan wat meer buiten gaan spelen.Toppie toppie hoor meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Henk ik zie dat je nog online bent, gaat het een beetje met je? Hoe laat ga je naar het feest? Dat zou toch vanmiddag zijn? Of vind je het toch te moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 hai bolletje, ik ben er weer even, net een cadeautje gekochten een nieuwe muis, die hopelijk wat beter in de hand ligt...ja, ik heb besloten te gaan, om de redenen die noemde, en het is ook wel goeddenk ik...al zou ik het liefst nu lekker gaan liggen...ben moe...ik moet om half vijf weg, gaat me veel te snel, zie ik,lekker om jou nog even te spteken hier, altijd goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ja joh, in gevecht zijn met jezelf kost ontzettend veel energie, en je bent toch vaak al erg druk bezig met van alles. Kun je niet ff, al is het maar een half uurtje met je ogen dicht op de bank liggen of ben je daar te onrustig voor? Wat soms ook wel eens gedaan wordt is je voorstellen hoe de middag dadelijk gaat verlopen met jezelf als middelpunt.Weer niet goed gelezen stomme oen die ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 en je kent me als ik schrijf dan schrijf ik maar door soms,niet altijd hoor, nee, gelukkig nie altijd...vond jouw verhaal erg aangrijpend, en wat knap dat jijdaar zo over kunt schrijven, tot helemaal in de momenten zelfzal ik hier niet aan beginnen, dan is het hek van de dam...en het is niet zo lang geleden als bij jou... ik bedoel, ik heb er nieteen soort samenvattig van n mijn hoofd, al was het nou ook niet gisteren hoorsend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Daarom is het goed Henk dat je dit toch gaat ondernemen. Zo bouw je je kracht op en leert jezelf kennen. Daardoor krijg je toch een stuk zekerheid. Moet jij eens kijken hoe je je vanavond voelt als het allemaal gelukt is. en het gaat je lukken zeker weten. Heb maar vertrouwen in jezelf, en het hele forum staat als een bonk kracht achter je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 zijn goeie ideeen maar het ontbreekt me aan tijd,even eruit was wel goed net, ik ga nu maar eens even in de spiegel kijkenof het een beetje kan zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hoi allemaal;Pfff, zoveel te lezen na 3 dagen weg...Maar ok, met mij gaat het weer, met velen van jullie ook, zo lees ik?Straks even naar vrienden de tuin helpen in orde maken en kruiden planten! Mijn kruidentuintje is al klaar.Dikke knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Nou heel veel sterkte kerel. Het gaat je lukken hoor. Je bent goed zoals je bent en kan meer als dat je denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 heel heel bedankt bol, en ik zal het redden,wat er ook gebeurt... k wil niet terug naar de drank...zou werkelijk een ramp zijn voor mij... niet doen dus...jullie ook succes allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 :):):):):):):):):):):):):):):) hoi allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Iemand vroeg woensdag wat mijn onderschrift betekent..;sorry, weet niet meer wie..Maar het betekent: Velen zien wie je lijkt te zijn, weinigen voelen wie je bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Mooie uitspraak knuffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Danke Shahire:)Ik probeer hier weer m'n weg wat te vinden... moeilijk na lange tijd weg te zijn geweest!Zoveel nieuwe namen en verhalen..moet er nog wat inkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hei wijfie..andere naam???Met mij gaat het weer goed na een moeilijke periode!Heb het gevoel dat ik nu weer even de steun van het forum kan gebruiken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Knuffie, volgens mij zit je er zo weer in Met de een praat je zo mee en bij de ander wat minder, net hoeveel je van ze weet denk ik.Of misschien in hoeverre je iemand denkt te kunnen steunen, denk ik....?Maar uiteindelijk zijn we hier voor hetzelfde...........en dat is waar het uiteindelijk om gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Zo is het, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje..de een al wat langer dan de ander en soms springt er wel eens iemand overboord maar dit forum is dus de reddingsboei die we dan kunnen uitwerpen.. Allé, zo zie ik het:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hei marieke!!!!Tuurlijk weet ik nog wie je bent!!!Nog steeds alles goed met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Enne, fijn om te horen dat je me gemist hebt.. ik heb jou en velen hier van toen ook wel gemist, hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Een bijzondere goede middag frummers. Net terug uit vakantie en het heeft me deugd gedaan. Blij weer hier te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Spijtig te horen, marieke.. maar prima dat je toch steeds weer de draad oppikt, dat is al heel positief!!Ik heb een moeilijke periode gehad met weer téveel en veel schuldgevoel maar zit nu weer op mijn limiet zoals voordien!Ivm die goudhaantjes:)Ik heb een mail gestuurd naar de em-te winkel, blijkbaar hebben ze die kippetjes nog in hun assortiment! Dus heb ik het bestelnummer gekregen en mag ik er bestellen bij de winkel waar ik dan ga, na een week hebben ze ze dan binnen! Njammie..verlang al, hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Mag ik ff tussendoor. Ik ben net gebeld door een heel lief ventje van de d.a. Hij komt me zo halen en dan ga ik, samen met Spruitje op bezoek. Blijf daar eten. vind het zo ontzettend lief van hem dat ie me komt halen. Ben wel weer op tijd terug want ik moet morgen werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Welkom terug Knuffie en van mij heeeeeel veel knuffies hoor.Hey die Will jij ook welkom terug kerel. Ik lees later wel hoe de vakantie is gegaan maar las al dat je het geweldig hebt gehad.mensen tot misschien vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Danke bolletje;)Veel plezier met spruitje!!Dikke knuf terug!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden