tasseke Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 goedemorgen allemaal!ik ben aan het proberen om mijn lieve berichtjes te beantwoorden maar het duizelt me allemaal een beetje.Ik probeer mijn best nog te doen dit weekend maar als eerste maar even een algemeen berichtje voor iedereen.Ik mis jullie en ik hoop dan ook dat het hier wel goed gaat, dat het evenwicht tussen oud en nieuw is gebleven en dat er nog steeds voor iedereen een lief woord is of een schop wordt gegeven indien nodig.hier gaat ook wel lekker, weliswaar op een veel lager niveau dan ooit maar ik ga nog steeds.ondertussen woon ik niet meer thuis maar zit voorlopig in een begeleidtwonen project omdat ik af en toe toch nog terugval in mijn kleine maar toch enge psychose.ben magerder dan ooit maar dit komt door het alcoholgebrek, maar tja beter mager dan dagelijks dronken ondertussen ben ik dit weekend thuis omdat die kleine vandaag haar verjaardag viert, vandaar dit korte berichtje.luitjes een heel fijn weekend allemaal, geniet en zorg voor jezelftas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Lieve Harry.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Mwah, stiekem Shahire?Maar wordt niet betaald om op een forum rond te dollen, dat is zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hey Tasseke . Dat is lang geleden!Spijtig dat het niet altijd zo goed gaat..maar herinner me als een sterke kop (tas dus).Ok me gone nu..It's time to play Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Woehaaaaa Fleur toch...ik kom niet meer bij. maarru... ik weet niet wat jullie onder een curryworst verstaan... http://headlines.nos.nl/docume...799a.article_wide.jpgals het goed is zit onder deze link de foto van een frikandel .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Teveel, Je had me wel flink aan het rennen gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 hmmm acht op rij.....maar dan kom ik pas echt los hoor! kijk uit!toch is aanpassen, yvon, heel belangrijk soms,hoop dat jou dat op stapeldol ook gaat lukken...want wat neem je ineens al een ruimte in! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Goeie morgen allerbeste kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Gatverdamme Von, heb ik hem net lekker op lees ik dat het afvalvlees is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Mogge allemaal. En een fijne dag voor een ieder. Ik ga het weekend werken. Maak er wat van en zuip niet. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Heeee die Tas, das inderdaad lang geleden. Jammer dat het een poos niet goed is gegaan. Maar goed dat je langzaam maar zeker weer aan het opkrabbelen bent. Hoop dat je een fijn weekend hebt met de kleine. Weet nog dat ze vorig jaar jarig was en jij k'do'tjes kreeg daarvoor. Vond ik toen zo'n leuk idee: als blijk van waardering voor het jarenlang groot brengen van je kind.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 je moet ze echt alles tien keer uitleggen...neem nou jaap, die begreep het meteen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Volgens mij hoor ik Jaap de trap afkomen............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 quote: Originally posted by: TeveelGatverdamme Von, heb ik hem net lekker op lees ik dat het afvalvlees is Hihi Har, maak je niet druk hoor. Tis wel schoon vlees... hebben ze niet uit de afvalbak geplukt neem ik aan :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 :Dzoals fleur al zei......................er zit inderdaad een koppie op mij......een koppie wat te eigenwijs is om tevreden te zijn met nikshet duurt wat langer dan verwacht maar ik ga beter worden dan ik ooit ben geweestduurt alleen een paar jaar extrahaha, cadeautjes??mijn eerste bos bloemen heb ik alweer binnen, hoe dan ook..............ik ben 19 jaar moederloopt het hier allemaal een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Is dat een uitdaging Cowboy? :DHoeveel keer ben ik nu al ongeveer weg geweest? Stamp!!GoneSjjjjjtttttttGone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Zo, ik denk dat Igor inmiddels wel uit de douche is.... kan ik hem even gaan gebruiken... Luitjes, geniet van de zon vandaag... hij is er gratis en voor niets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 goeienmorgen allemaalshahire...wat is het hier netjes..maar die slip was niet van mijn hoor...van henk volgens mijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 stik... als de dood weer meteenehfleur op jij!ook op stapeldol!makkelijk te vinden, enne, één schermpje voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Tasseke!!!!!denk vaak aan je, heb laatst nog verteld aan zo'n andere ochtendeter dattie met jou had kunnen delen.Gefeliciteerd met de verjaardag, wat gaat het snel hè?Zo te horen worstel je je aardig vooruit, gelukkig maar van die kop Gewicht komt wel, ik schrok deze week zit nog maar 2 kg boven minimum maakt niet uit; we zijn taaie wijven!Fijn dat je weer wat laat horen.Wil je me alsjeblieft voor je weggaat nog een ouderwets goeie schop geven?!Ga goed meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Goh lieve Tas het blijft een rotervaring om psychotisch te zijn. Je weet dat ik het één keer zelf meegemaakt heb. Vreselijk en ik gun het m'n grootste vijand niet. Je gaat door een hel. Goh wijfie ik wens je zoveel sterkte toe.Misschien geeft beschermd wonen toch een beetje zekerheid dat, als er iets gebeurd, je beschermd bent en er niet alleen voor staat.Kom je ook weer wat meer hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Sara, goed dat je me er aan herinnert. Ik dacht al tasseke iemand had me er iets over verteld. Kon er niet meer opkomen. Maar eet smakelijk. Vandaag tosti. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 he lieverds............ik wordt helemaal een beetje verdrietig, het voelt direct aan als thuisinderdaad we zijn inderdaad taaie maar vooral moordwijven!!en of ik wat vaker kom?nee, helaas niet, ik heb alleen beschikking over een pc als ik thuis ben.maar ik zal gerust af en toe wat van me laten horen.ondertussen ga ik nog even wat lezen en proberen mijn berichtjes te beantwoordenen dan kom ik morgen terug om te schoppen...........met sloffen of hakken, maar dat besluit ik wel tijdens het lezen fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ik stamp nooit op de trap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 teveel heb je ook een broodje fricandel voor tasseke? die kan dat wel gebruiken zo te horen. en die eet s'morgens toch altijd warm tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden