Spring naar bijdragen

zondag 20-3-11

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 280
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wijfie,
Ik heb in hun tuin een hoekje apart mooi rul gemaakt en dan bloemaarde en mest voor kruiden erbij.
Dan heb ik marjolein, dille, tijm, citroenmelisse, salie, basilicum,oregano, bonenkruid, rozemarijn en munt geplant!
Nu veel water geven de eerste 3 dagen en dan moeten ze zelf zien hoe het verder gaat, hé?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Knuffie!!! Ja, door allerlei omstandigheden ben ik een tijd niet geweest, maar echt weg ben ik nooit geweest. en ja, ik blijf het forum nodig hebben.
Voel me nu erg eenzaam en alleen en dat is gevaarlijk voor me.
Dus meld ik me maar voor ik gekke dingen ga doen: en dan bedoel ik alc hè, geen andere gekke dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je weer terug bent Jannig en uiteraard ben je van harte welkom. ja eenzaamheid vreet ontzettend aan je en ikzelf vind het een van de meest rotgevoelens die je kunt hebben. We zijn kuddendieren en hebben elkaar zo nodig.
Hoop dat je je weer gauw thuis voelt maar dat zal wel, we hebben geweldig fijne mensen hier.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Wijffie :present:

Ja, het is zondagavond en ik moet morgen weer werken en daar zie ik als een berg tegenop. Ik ben lang in de ZW geweest en ben alweer maanden aan het opbouwen.
Ik heb maar een beperkte hoeveelheid energie en die gaat eigenlijk weer helemaal op aan mijn werk. er blijft eigenlijk niets over voor iets anders.
Ik had gehoopt dat ik me o.a. beter zou voelen als ik niet meer dronk, maar qua energie is dat helaas niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was ik weer, ik was in slaap gevallen, (lekker hoor) ,Maar nu wel AA gemist, nu ja ik heb dit forum :)

had me niet uitgelogd, maar weet ook niet precies hoe dat werkt hoor Henk, in ieder geval jij ook bedankt, schaken ook goed? pokeren kan ik niet, scrabble ook leuk, al 100 jaar niet gespeeld.

en janniq welkom terug, ik heb dat ook met eenzaamheid, is mijn valkuil, daarom zit ik nu ook hier, maar ik heb ook een refusal ingenomen, gewoon om mezelf safe te zetten, want ik WIL natuurlijk heel niet roken en drinken.
ik maak er maar gewoon een lekker lui avondje van in m'n bedje, dan ben ik morgen lekker fit voor het werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik zou zelf willen zeggen JUIST zonder te drinken en te roken, voel me zoveel beter zonder, 'wil enkel drinken om niet te voelen, om te verdoven, maar dat ga ik niet meer doen, de redenen worden 1000x erger dan met drank, en bovendien kan ik nu niet drinken (haha ik kan helemaal niet drinken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tinker, ik denk niet dat je weer opnieuw hoeft te beginnen maar doorgaan waar je gestopt bent. Het is een stukje makkelijker om verder te gaan dan helemaal opnieuw te starten. Weer helemaal onder aan die berg beginnen terwijl je nu al een stukje op die berg staat.
De vraag werd gesteld of je nu op dit moment nog drinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar het is wel zo dat ik nu iets anders moet vinden om die ''leegte'' die ik normaal vulde met drank (denk leegte niet helemaal het goede woord,maar hoop dat men me begrijpt) met iets anders te vullen, en dat vindt ik nog wel eens moeilijk, vroeger ging ik de kroeg in, en dan was ik ''gezellig'' met mijn andere hele zware drinkers, dit doe ik niet meer, (weleens geprobeerd,maar werkt voor mij niet, ik heb geen contact meer met hen, en dat geeft toch een beetje eenzaamheid, stoppen met drinken heeft mij wel eenzamer gemaakt, en dat is een rotgevoel, maar ik wil niet terug, moet gewoon andere invulling vinden, en gaat heel vaak goed hoor, begin al echt m'n draai te vinden, had alleen vandaag weer zo'n dagje,maar merk dat het nu van me af schrijven me al een beter gevoel geeft :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt Niwi als ik het hier zo opschrijf, zie ik het voor me, en kan ik het positief buigen, ben ook blij dat ik deze stap gezet heb, is de eerste keer dat ik ''chat'' , ken wel mensen die heel veel chatten, snapte dat nooit, maar dit forum vindt ik toch heel bijzonder, ben blij dat ik het ''gedurfd'' heb :)

23 jaar.......... en ik zie dat je in 2009 hier lid bent geworden, worstel je er nog weleens mee? of is het meer 12e stappen werk? als ik te persoonlijk wordt of teveel vraag gewoon zeggen he, ben gewoon nieuwsgierig, en kom hier nog niet zo lang

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...