Spring naar bijdragen

maandag 21-03-11


sailor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat ik gewoon depressief ben en daarom zo destructief met mezelf want ik weet donders goed wat voor positiviteit niet drinken me geeft. Alleen gun ik mezelf dat blijkbaar niet. Eigenlijk ben ik dus wat drinken betreft een hele domme trut want diep in mijn hart weet ik wel beter.
Als ik me simpel aan de st janskruidthee houdt omdat ik geen pillen wil slikken, merk ik aan mezelf dat ik me veel beter voel. Erg dom dus dat ik dan op zeker moment weer overstag ga en drank tot mij neem.
Ik denk dat ik mag gaan onderzoeken waarom ik niet genoeg van mezelf houdt voor een beter leven.

Misschien helpt dit wel om me bij zinnen te brengen als ik het in de ether gooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, het is je vast al eens gezegd en je weet het vast ook ervaring. Door te stoppen kan je meer van jezelf gaan houden.

Las ook van het weekend je vraag. Ik ben geen leeftijdgenoot meer maar we schelen niet veel. 39 ben ik, jij 33 toch? Ik ga ook graag uit. Dat heb ik vorige week nuchter gedaan voor het eerst. Het is anders. Dat wel. Zeker als velen wel drinken. Ik ben ook eerder weggegaan. Ik ben zelf eigenlijk ook helemaal niet zo uitbundig type, daar moest eerst drank in. Ik accepteer dat ik zo ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo me vanmiddag een beetje gedeisd gehouden omdat ik vanochtend opgestaan ben met pijn in m'n zij, richting m'n rug. ikzelf dacht aan kou op m'n spieren, maar het werd toch wel erg pijnlijk dus de h.a. gebeld, die dacht aan een verrekte spier maar ff in de gate houden. Verder vroeg hij hoe het met me was, hij had gehoord dat J. gestorven was. Ik vertelde hem dat ik de laatste weken toch wel moe was en weinig zin had om veel te doen. Ook wat somber de laatste tijd.
Hij dacht dat ik toch wel, ondanks ik dat zelf niet zo merk, in een rouwproces zit. Moet binnenkort m'n bloed eens na laten kijken op verschillende dingen, en dan wil hij me graag volgende week zien. Lief hé? Mijn ouwe trouwe h.a. Durfde net nog niet te vragen of hij me niet helemaal kon onderzoeken.:P Een onderzoek voor een paar uur. Ben ik zo weer een heel eind de oude.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve knokkers / strijders / lotgenoten...:present:

Ik kom even melden dat ik aan mijn 2e droge week ben begonnen, en heb genoten van deze prachtige lentedag. Heerlijk! Flink gewandeld met de hond, in de zon gezeten met een grote mok koffie en een koekje... de zon op mijn gezicht... echt genieten!

Misschien een tip voor jou; snoepje? Omdat je je zo depri voelt.... ga eens lekker naar buiten en kijk hoe de natuur ontwaakt, en de vogels weer zingen... die kleine dingetjes kan ik echt kracht in vinden als ik depri ben... Buiten wandelen is dan ook echt helend.. voor mij althans.
Misschien heb jij er geen interesse in... daar kan ik me ook iets bij voorstellen; ik ben jaren geleden zwaar depressief geweest en dan zie je die dingen gewoon niet en interesseren ze je ook niet...

Hopelijk kun je je morgen ertoe zetten om eens naar buiten te gaan want het wordt weer zo'n schitterende dag... Ga lekker in de zon zitten en geniet van de warmte op je huid... je krijgt er echt energie van.

En Bolletje: zo'n APK keuring bij de HA is nooit weg:D Ik hoop dat je je snel beter voelt, lieverd!:heart:

Dag 8 droog voor mij... zou ik nu toch het licht weer hebben gezien?:light:

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Witje vlinders in m'n buik. hihihihi.

Shah. zal ik een kleine of een grote beurt laten doen.:P

Jaap ikzelf ben ook al een paar jaar niet meer geweest bij hem. Zag hem vaak bij mijn manneke.
Ben zelf helemaal geen artsenloper hoor, maar af en toe een A.P.K. keuring kan geen kwaad hoor. Gelijk maar even een 10.000 km. beurt dan ben ik er voorlopig ook weer vanaf.
olie hoeft niet ververst te worden, ik rijd al ruim een jaar op zonne energie.

Toppie wat ga jij weer de goeie kant op hé wijfie. ik vind het zo ontzettend fijn om te lezen. Heerlijk voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het allemaal Jaap maar ik pas het domweg niet toe. Dat is pas dom vind ik.
Snoepje, ik ben depressief omdat ik veelste lang thuis zit, hierdoor krijg ik veel te veel ruimte om in mijn hoofd te gaan zitten. En mijn gedachtes zijn nu eenmaal niet altijd heel mooi. Zonder afleiding wordt dat van kwaad tot erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...