henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 nog een vraagje jaap, het ging zo goed!kan dat dus ook vanuit het gewone internet?en op dezelfde manier?...en goed dat je he zegt ja...en geen zorg, het blijft mijn poppetje he... offe....hihi... wat een ideeen allemaalhet duizelt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk, pas op hoor er zit onder elke bericht een knop <vertel dit aan een moderator>. Als je te ver gaat ga ik klikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Probeer maar. Maar houd rekening met het copyright. Plaatje gaat niet. Daar moet je voor linken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 verraaier! maarre... ik doe toch toch niks verkeerd? leg eens uit?oh ja, dat linken..staat ook nog op het program jaap!vandaag niet meer denk ik...oef... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Je zou mij, of iemand anders, woorden kunnen laten zeggen die ik niet wil. Als iemand dan denkt dat het van mij komt vind ik dat een probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik ga, even ruimte voor anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 helemaal juist jaap... maar dat soort dingen, ittt ht technische, die begrijpik wel onmiddelllijk meteen hoor!enne, regels van normen en fatsoen, zeiden we vroeger... al kunnen grenzenverschillend zijn, daar hebben we het al eens ove gehad... zal altijd blijven....je hebt gelijk, beetje ruimte... als ik nog een vraag heb, mag dt da in jouw pb?tuurlijk henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hm, ik had ook kunnen zeggenwaar zie je me voor aan jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Hai Bol Ja wakker na een korte en slechte nacht.Maar...........het zonnetje schijnt, ook in mn hartje (soms) dus daar trek ik me maar aan op.Ist koffietijd?Ga ff was doen en stofzuigeren.Gewoon ff wat concreets doen.Alsof ik dat de laatste tijd niet doe Ben niet meer eenzaam maar mn leven staat zo ongeveer op zn kop.Wel een probaat middel om af te vallen trouwens.......Laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Saar afvallen????? Niet doen hoor. Eet maar goed nu je zo druk bent met van alles. Je hebt je kracht hard nodig meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hallo bolletje, ik heb jou een vraagje gesteld,op het draadje bedankt staat het...zat net te overwegen om dat over te hevelen naar pbmaar nu je er toch bent... heb je tijd om te kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Goedemorgen allen:)Eks zit een beetje in de lappenmand, snipverkouden en zo...Maar verder alles ok hoor;) Ik ben niet meer zo vaak op het forum, merk dat ik meer opensta voor de dingen buiten de deur ipv achter de computer. Helemaal nu het weer buiten beter wordt. Dus mocht ik een dagje overslaan niet meteen ongerust worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Heej Saar! Je klinkt verliefd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Had al geantwoord Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 en ik ook weer bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 waar zou sha toch uithangen?ik moet straks weg, ben zo benieuwd hoe het met haar gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Joske hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Oei, ik zat op het verkeerde draadje..Pfff, jullie maken het wel moeilijk, hoor met al die draadjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 knuf! daar ben je weer! lekker geslapen met die doerakken van jou?is sha nou toch weer een beetje de kluts kwijt.... joske? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Nee Henk...ze was even ingelogd en heeft vast wel even gelezen.Heb haar gisteren volgens mij hier niet gezien, zodoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Knuffie heb ik al op een ander draadje begroet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 jaapkom je vanavond je zwembroek even ophalen hier?????????en knuffie nog gefeliciteerd met je mooie uitslag gisteren:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik heb heerlijk geslapen!!Vanmorgen weer fris en fruitig op met mijn kleintjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 SNOEP!!............moet Jaap weer naakt hier over het forum heen rennen Weet niet of wij daar wel tegen kunnen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ah zo shaik reageer in principe niet op inloggersmisschien hebben die daar wel helemaal geen zin inik wacht gewoon of ze op het forum komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden