Max72 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 emotionele is niet door de drank gaby, voelde me juist super naeen paar dagen gestopt te zijn.begon allemaal toen ik met de ad begon.Gewoon geduld hebben dus, maar bedankt voor je reactie!!Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 En weg is snelle Gaby.ik zie Soothe. goeie morgen:rose:Zo nu ook snel aan het terras beginnen hier. Heb 'n voortuin van 60 cm. bij 2 mtr. al klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Hoi Bolletje.Ik ga lekker het zonnetje in.Vind je dat geen strak plan. Groet Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Zo, was effe bezig met foontjes en uitkering aanvragen... Wat een gedoe zeg, laat mij maar weer gaan werken:huh:Afijn, ook weer afstrepen van mn lijstje voor vandaag.Mag ik nu het zonnetje in van mezelf:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Inderdaad Soothe een heel strak plan. Straks een ander icoontje want dan ben je uiteraard bruin.En Blondie ook al de zon in? Mensen wat zullen we straks een hoop pitamientjes krijgen zeg, en iedereen is blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Lekker hé Tinkie, het voorjaar in je bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Bolletje, ik stond nog ingelogd.Als ik terugkom, zal ik Alf zijn icoon "pikken" Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Hoeft niet hoor Soothe, jouw koppie bevalt me prima.Juist Tinkie, helemaal mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 hallo allemaaleigenlijk veel te mooi weer om buiten te zitten...maar ach...ik ben weer terug op mijn flatjeen het is wel rustig hier...hello sha, altijd zo fijn om jou te zien...ik wil een bericht aan fleur sturenen dat verdient een nieuw blokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 hihi buitn zitten zegt iegeloof het of niet, dat was een verspreking.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Jeeses Henk, je mag me missen maar je moet me niet gaan stalken hé ..Teveel al geweest? Mis hem...vooral waarschijnlijk omdat ik wil weten of hij ok is en ik ongelofelijk ongeduldig ben ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik zie de verspreking niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 FLEUR!ik wens jou ALL AND ALL AND ALL THE BEST whatever you'll do and forevero zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Fleur...ik denk dat als hij je leest wel contact zal opnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Dankje Bor, gewoon vol blijven houden dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 ze ziet de verspreking niet ben je kippig fleur?ef ben je me weer een stap voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Henk ook fijn om jou te zien...ook altijd weer leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Hey Sha? Heeft ie iets verkeerds op of zo?? .Gekke Henk..ook voor jou hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 gut, ik dacht nog wel... moet er op tijd bijzijn...want die zit ook op het punt van vertrekken......hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Misschien gesnoept van Jaap zijn tuinbonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 had ik geweten dat ze zo'n moeite had met een stalkertje...had ik het misschien anders gedaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Oei ik zie dat de baas zijn sokken aantrekt...moet ervandoor!! Weer een stom overlegmoment..Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Fleurtje...overleg moment qua wat..........kleur sokken? Laat die baas van jou toch op blote voeten door het leven gaan......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 tinkerbelle!!!!!!!!!eh...sorry.... vroeg ji....oh ja dochter? en gister al he..helemaal ok tinker! dat is toch een Moordgriet!en daarom ben ik wel wat gewend hoor...in het bespot en uitgelachen worden...maar altijd open en recht door zee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden