Susana Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Hoi lieve mensen...inderdaad een heel mooie dag...word vrolijk van de zonnetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Haaaa die Bol.... hoef je niet te werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik snap hem al sorry, ik dacht echt aan auto's en dat er banden verwisselt moeten worden. Ik ben soms wat onwetend met die vrouwenzaken. Maar ik heb ook nog een bierpens die moet er ook maar eens af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Samen met Igor naar de sportschool dan maar Jaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Anders, ik ben zeker van plan nu vol te houden. Terug naar de dagelijkse dronkenschap wil ik zeker niet. Ik moet maar accepteren dat drinken er voor mij niet meer in zit.Bol, kort maar goed. Ik hou het er maar op dat het voorjaar me energie geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Yvonne, als het nog mag van Igor. Igor je mag me wel even slaan, als je boos op me bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Dat accepteren is al een hele stap Jaap, hartstikke goed. Zie dat Fleur er ook is.... Vandaag een supermoeilijke dag Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 quote: Originally posted by: JaapYvonne, als het nog mag van Igor. Igor je mag me wel even slaan, als je boos op me bent. Mag vast wel Jaap, Igor is niet zo snel boos. Stuurt hooguit Knabbel en Babbel op je af.... en knuffelen je gewoon helemaal plat, hihi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Susana. Jij bent zo heerlijk trouw dat je ons s'ochtends even begroet. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goedemorgen allemaal,Eks nog steeds ziek en ben ook moe en misselijk van de antibiotica:o Ik doe dus niet veel vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 HOi Eks, wat rottig ... en net nu het lekker weer wordt. Hoop echt dat je je snel wat beter gaat voelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goedemorgen morgen.Beetje in een katerstemming hier. Is iets dat ik al langer van mezelf weet maar heb het heel moeilijk om mijn emoties zoals woede, verdriet te kanaliseren dus merk dat ik het onderdruk. Niet helemaal...de stoom spuit er nu via een klein gaatje uit. Maar het rommelt te vlug. Het helemaal over me heen laten gaan en me er aan overgeven gaat niet. Derde dag aan een stuk dat ik loop te janken. Gisteren was een dieptepunt. Deels misschien deels gecreëerd door mezelf maar nogmaals kan moeilijk kanaliseren. Het verleden is moeilijk los te laten ook al leven we in het nu. Vergeven is moeilijk..Kan je eigenlijk wel vergeten als je niet vergeven kan. Kan je vergeven als je niet vergeten kan? Waarschijnlijk wel..Het is een slechte datum vandaag en net als gisteren en eergisteren wordt het vechten tegen want alles trekt aan me..en ik sta op de grens van 'het kan me allemaal geen worst schelen'. Want eerlijk gezegd als ik drink is het net even erg. Dus ik wacht op morgen...De schildpad leeft nog..gek genoeg denk ik steeds dat ie onder mijn zorg zijne kaas gaat laten Bite me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 quote: Originally posted by: YvonneHaaaa die Bol.... hoef je niet te werken vandaag? Dee dee ik heb vrij, en morgen ook. Dan ga ik met Puck op visite bij iemand die ook twee dreuteltjes heeft. Als dat goed gaat, gaat ze binnenkort een paar daagjes op vakantie daar, dan moet ik naar een verjaardag van mijn zwager. Wat zal ik ze missen zeg. poeh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 jaap als je niet bang bent voor K&B dan kom maar langs. en gaan we samen naar de sportschool, maar wat ben je van plan om aan te trekken?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Bedankt Yvonne, ik duik mijn bed maar weer in...Fijne dag iedereen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Bol... mag Puck dan niet mee naar die verjaardag? Aan de andere kant.... altijd handig als ze in geval van nood naar een logeeradres kan en het daar ook naar haar zin heeft. Ben je overigens al weer hard aan de slag in de tuin?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik ben er weer ff terug vantussenLater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Gaat ze er al 'van' tussen terwijl ze er nog niet eens 'tussen' is geweest..... Fleur, hou je haaks hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 ekster beterschap, en ik zou haast zeggen kruip lekker onder de wol maar het is zo'n mooi weer.fleur een dikke plakkerige op je voorhoofd zodat je weet dat ik vandaag aan je denk en hoop dat je je wat lekkerder voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 IGORBen je dan sinds de ontmoetings dag in zandvoort,zoveel zwaarder geworden??Dat moet dan wel 10 kilo zijn,dan krijg je zwem bandjesMaar gezien je postings van je sporten kan ik daar niet bij.In november had je nog een mooi lijf,je moet wat meer van jezelf houdenBenader alles positief,dat maakt het leven een stuk"lichter".liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Maar vonnie...ik sta op blz 2 Sha Henk, speedocowboy, voor het geval En de rest natuurlijk ook (dat is eens iets anders hé) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Eerst ff Fleurie een dikke geven hoor want dat vergeet ik niet.Ik denk dat je pas kunt vergeven als je de boosheid, of verwerkt hebt, of een plaatsje hebt kunnen geven lieverd, en dat kost tijd. Zeker als het heel diep zit, maar vergeven kan je zeker hoor.Jij had nog een vraag voor mij? is het over je schilpad? Ik las er gisteren over. Hij moet nog uit z'n winterslaap komen, dat gaat helemaal vanzelf hoor daar hoef je niets aan te doen, zeker als het zonnetje schijnt. als hij genoeg reserves heeft gaat het langzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Een plakkerige Igor? . Dank je wel Nu echt weg..ff de moed tussen mijn tenen gaan zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Hij ademt toch maar raar hoor bolletje.Denk dat ik toch maar naar de arts ga, dan ben ik zeker..ook plukt ie alle plantjes kaal en eet ze op. Mijn groentjes raakt ie niet aan..Natuurlijk heb ik weer zo'n koppig ding .Ben al blij dat ie nog leeft. Elke ochtend ga ik toch maar ff kijken of ie er nog is..Een schildpad? Kom nou zeg. Dat doet niets buiten mooi te wezen in de zon. Toch vind ik hem superleuk.Nu...ZOEFFFFFFFFFFFFFFF...zoals sha zou zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Lieve FleurErgens is er iemand........die supertrots mag zijn op jou Dus ook vandaag zul jij daar weer sterk voor zijn meis....Hou je taai vandaag...denk aan jeLiefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden