Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 even onder de kunstliefhbbers.. de biografie van Willem de Kooning is aan te raden.Hij was ook (op latere leeftijd) eem stevige drinker. ik vond he tmooi om te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ik heb net de afleveringen van Jambers gezien (waar Anton een draadje over heeft) en ben opnieuw tot de conclusie gekomen dat praten met iemand die teveel op heeft tamelijk zinloos is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Probeer toch wat te eten. En wat water erbij. Scheelt echt. Ik heb ook lang gedacht dat ik het alleen wel afkon. Met mijn partner delen luchte echt op. Ze nam het heel goed op. En voor haar was het ook een opluchting. Zij had het heus wel door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 sterkte Lot, dat is wel een hele lieve reactie van je man, lijkt me zo....en ik at ook niet als ik dronk, niet goed... wel herkenbaar...ik ga weer de deur uit, werken... meld me vanavond wel weer even, gedachten zijn alweer wat rustiger gelukkig, hoop dat ik dat zo hou, iedereen nog bedankt voor de steun, deed me meer dan goediedereen sterkte die het moeilijk heeft en toch een fijne avond, tot latersz...........doei............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 over 5 minuten moet de pizza eruit...ik hoop dat ik me dat nog herinner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Gaby: werk ze = weer afleiding he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ik tel wel mee. Sha heeft ook iets laten aanbranden die was dan ook niet op het Forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Lot,Ben met je begaan en wilde wat zeggen maar Jaap heeft net gezegd wat ik in gedachten had.Kan me daar alleen bij aansluiten.Ga er voor meisje, nu alles...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 klopt mupke, ik hoop dat je dit alleen niet op mij baseert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Pizza mag eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 ooo ben zo blij met jullie.... ga nu even kijken of de pizza al goed is..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ik krijg er ook honger van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Smakelijk Lot en eet maar veel. Dan verdwijnt je trek het snelst, en veel spoelen met vocht, water, thee of zo, daardoor ben je weer wat sneller van die alc. uit je lijf af.En als het je lukt om dadelijk niet meer te drinken, heb je dat al gewonnen en moet ik je toch een comp. geven ondanks dat misschien sommigen het daar niet mee eens zijn.Ik kon niet stoppen, zeker niet na 5 borrels of bier. Ik zou het echt heel knap vinden van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 ik breek effe in hoor!er loopt hier iemand de meest groffe beledigingen naar mijn hoofd en dat van anderen te slingeren... om het vervolgens te presteren al zijn berichten weer te verwijderen zodat je er niet meer op kunt reageren,dit onder het mom van het beschermen van nieuwkomers... laat me niet lachen sooth, als de dood voor de moderator was je! en voor mij! en terecht!want wat jij schreef daar lusten de honden geen brood van!misschien krijg je morgen wat steun van je vriend adam, die je al zo fijntjes noemde... en ik geloof dat max ineens ook een heleboel durft aan jou zijde...nou kom maar hoor!en aan al diegenen die ineens hun kans schoon zien al hun eigen frustraties eruit te gooien en gaan lopen mekkeren over het niveau hier zeg ik:* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 het is grappig, ik zou jullie op dit moment zo graag willen zien en mee maken, maar dit heeft natuurlijk ook wel iets..hm, pizza is hier, dank je voor het meetellen..ik heb een glaasje water erbij....manlief komt zo, dus dat water blijft in tact vanavonden gelukkig geen visite vanavond (die een glaasje wil drinken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 goed commentaar soothe, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ik vind het altijd heel knap als iemand hier komt die gedronken heeft open staat voor wat er gezegd wordt. Fijne avond Lot, volgens mij heb jij wel een lieve man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 en ook jij dank Jaap, ik ga het wat meer delen met mijn man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 ga je lekker henk..je laai het alleen maar weer op...het was klaar jalot praten straks met je man..en als je visite drink wil nog niet zeggen dat jij moet mee drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Doe hem de groeten van het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Nou ja, zeg Henk.....ik had al moeite om de pizza te eten maar met jouw tekst wordt het er niet beter op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 quote: Originally posted by: henk** Weet je, meestal blijven we lange tijd beleefd. Zeker tegen nieuwkomers want die hebben ook recht op hun plek hier. Niks mis mee. Maar soms krijgen mensen de indruk dat het forum om hern draait. Gezien je berichtenaantal en het gegeven dat je hier pas drie weken bent kan ik gerust stellen dat jjij daar nogal door bevangen bent. De berichtendiarree gaat irriteren. Doe er wat mee. Of niet. Maar dreigende taal als 'Kom maar hoor' is eerder lachwekkend dan serieus te nemen.* tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ik geloof zowaar dat ik een allergie aan het ontwikkelen ben. Kreeg spontaan een enorme niesbui. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 quote: Originally posted by: Lothet is grappig, ik zou jullie op dit moment zo graag willen zien en mee maken, maar dit heeft natuurlijk ook wel iets.. hm, pizza is hier, dank je voor het meetellen.. ik heb een glaasje water erbij.... manlief komt zo, dus dat water blijft in tact vanavond en gelukkig geen visite vanavond (die een glaasje wil drinken) Lot wees maar ontzettend trots op jezelf meis, jij gaat er komen zeker weten. Rome en (ff kijken ) nou ja een andere stad, zijn ook niet in een keer gebouwd. Was dat niet Aken?Het geeft me een ontzettend goed gevoel dat we je hebben kunnen helpen. Dat je er open voor staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk geloof zowaar dat ik een allergie aan het ontwikkelen ben. Kreeg spontaan een enorme niesbui. :D Ja ik kon hier de spetters voelen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden