Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Heuh..Buigen als bamboe in de windHet is allemaal okee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 hellonet voor twaalven, ben ik net op tijd voor mijn date met gabyen ik heb het woord droog zien staan, zojuist...dus yes gaby!en de woensdag zit er bijna op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ha die Henk:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Witte, ik lees bijna alles.Er stormt soms wat onder.En om er nu naar te vragen.Maar dan had ik het goed.Je doet het dus goed. Lees nooit een terugval of zo.Mijn bui is uitstekend hoor, lekker muziekje op.Bedankt voor de ondersteunende woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Marjo, ik buig ook niet altijd hoor.Net genoeg om niet te knappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 heb het gevoeldat ik iets moet zeggen... over deze dag...al kun je je afvragen of het wijs is....ook nu ik even teruggescand heb,vallen bepaalde gaten schrijnend op...je kunt je tegen zoiets niet verweren...er is zelden in mijn leveneen dergelijke laffe streek met mij uitgehaald... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ohhh en ik vergeet nog te zeggen dat ik een kanjer van een maatje heb!!!!Zonder haar was ik zeker niet zover geweest..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 voor Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Het is buigen of barsten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Henk blijf wie je bent, het ene moment dollen, het andere moment serieus en probeer je niet alles aan te trekken, hoe moeilijk dat soms ook is. Daarbij komt ook nog eens dat je niet iedereen aardig hoeft te vinden en iedereen jou. Dat zeg ik ook tegen mezelf als ik vanavond op die meeting niet weet wat ik tegen sommige mensen moet zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Someday , sometime Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 En je hebt dat maatje nog steeds? Fijn he, ik heb ook een geweldig maatje, lief, veel humor en soms confronterend, maar dat mag ook best wel!Maar nog 1x want ik snap het nog steeds niet: ik denk dat je volledig gestopt bent, soothe denkt van niet en jij zegt: ik heb nergens gezegd dat ik niet meer drink. En dan zegt Soothe weer: had ik toch gelijk, ik heb ook nog nooit over een terugval gelezen.. Dus voor de laatste x en dan hoor je me er nooit meer over, ben jij een stopper of een matige drinker?Weet je, ik vraag dat omdat ik ook benieuwd ben naar mensen die matig drinken, ik las gisteren over Knuffie die dat kan, anderen zeggen dat het maar enkelen zijn die het kunnen. Het gaat hier vooral over volledig stoppen en heel af en toe lees ik over mensen die het lukt matig te drinken. Ben gewoon nog aan het zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ik heb niet teruggelezen vandaagbegrijp dat er onenigheid wasdus misschien beter niet doen, ik trek het mealtijd aan als ik dat lees en ik wil rustig slapen.Ik hoop dat jullie je realiseren dat geschreven woordensoms harder aankomen dan bedoeld of gesproken.We zien er geen uitdrukking bij, horen geen toon en het is ook lastigerbijleggen helaas. Ik wil hier niemand missen hoor, behalve als je het frum echt nietmeer nodig hebt, eruitgegroeid bent (of een nieuwe liefde vindt en geen tijd meer hebt)welterusten lieve mensen en slaap lekker:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Josje je mag alles aan me vragen hoor.Ik ga ff antwoord geven, duurt ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 ik heb ernstig overwogen hier niet meer terug te komen,al zijn er velen je nog zo lief...kus voor fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Truste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 dank je wel joskeenne meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 We all knowAllang!Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 en een kus terug shaalles wel bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ja een bijeenkomst, wil even niet in details treden vanwege herkenbaarheid Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Henk, ik slaap vanacht heel lekker...2 kiddies in huis...beide in hun eigen bedje :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 dat is goed nieuws sha, heel goed nieuws...kan ik goed gebruiken ook...want het greep mij soms duchtig bij de keel vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 In het kort kwam het hier op neer.Ik begon meer te drinken en dacht dit gaat niet goed, kwam ik op deze site terecht.Ik merkte al snel dat alleen stoppen met drinken me niet hielp, want bij mij zat er wel degelijkiets onder. Daar ben ik mee aan de gang gegaan en merkte langzaam aan dat ik alchohol niet nodig hadom met mn gevoel om te kunnen gaan want dat was een leugen.Omdat ik naar mijn idee op tijd erbij was en keihard heb gewerkt aan het probleem wat eronder zatis het op normale hoogte gebleven ofzoietsIk weet voor mezelf zeker dat als ik niks aan mn onderliggende probleem had gedaanik steeds meer en meer was gaan drinken.Maar zo heeft het dus voor mij gewerkt en werkt het nog steeds.En als ik me heeeel rot voel, tja ben ook maar een mens, dan is er dus mn maatje die ik bestook met mailtjes;)En een avondje hangen op het forum, doet t ook nog steeds goed, als dat nodig is.Weet je Josje, Ik weet dat het nu zo ongeveer jou tijd is die je voor jezelf bedacht heb, als ik me goed herinner.En jou verhaal, is niet mijn verhaal.Zoek iets of iemand waar je goed mee kan sparren, om te kijken, wat je echt wil en kijk terug op hoe jij deze tijd nu bent door gekomen.Doe rustig aan en blijf bij je gevoel met de keuze die je maaktIk wens je veel wijsheid toe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 enfin, ik moet er niet over blijven zwetsen natuurlijk,maar ik zal je zeggen...ik ben in mijn ouwe stamkroeg geweest... was vier jaar geleden...godzijdank een kwartiertje maar, en ik heb een cola gedronken...was wel gek, heel gek...ik ga eerst effe rokenmoet weer op het balkon, hier op de kade... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden