igor Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 jannigje wat ontzettend goed van je. een bosje :present: heb je zeker verdiend bol doe je puck een dikke knuffel van mij? ik zag zondag nog zo'n langharig viervoetertje, ging gewoon in de schoudetas mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Pffff gelukkig. Een zoen, van twee dames zelfs.Heerlijk meiden. Lekker slapen! En Fleur, mij maakt het niet uit hoe iemand je hier neerzet hoor. Ik vind je gewoon lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Slaapzacht lieve Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Idem dito Mups Oh bolletje..heb je nog héél ff? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 ik zoek ook m'n mandje op. valt er nog net 1 van de bank af oeffff. maar hij lacht gelukkig nog weltrusten allemaal en morgen weer vrolijk op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 What a wonder!It's life! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 marjoooootje ben je d'r ook nog. hoe gaat ie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 druk druk druk hier zeg....Is er iets spannends??? ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Gewoon zoals het gaat IgorWel okeeIk vermaak me wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 quote: Originally posted by: AnnaNiemand kan een drinker ertoe bewegen niet meer te drinken, dat kan alleen de drinker zelf. Niemand kan een niet drinkende drinker ertoe bewegen weer te gaan drinken. Het is de verslaving, de latent aanwezige hunkering, die de drinker ertoe aanzet het gedrag of de woorden van een ander aan te grijpen als excuus om weer te gaan drinken. Zo is het ook te zien als een overwinning op de verslaving, het excuus niet aan te grijpen en niet te drinken. Een overwinning om trots op te zijn, en waaruit je sterker te voorschijn komt. Niets, maar dan ook niets is het waard om het eerste glas te nemen. Anna......wat mooi en juist gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ondertussen..(aanvulling op: Ik vermaak me wel)Ga goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Durf het bijna niet te vragen...zo stil is het hier...iemand zin in een spelletje domino? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 zo stil is het anders niet hoor Sha17 blz is lang niet gebeurd, eens kijken of ik wel terug wil lezen nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Jane..domino?? Geloof dat er iets niet klopt Ik bedoelde nu is het stil Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Jeee Jane en shaJullie nog onder de "niet"slapende?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Zo heb het weer droog gehouden vandaag, was een enerverend dagje, maar de woensdag is weer voorbij, en morgen kan ik uitslapen, allemaal een fijne nachtwelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 truste Gaby:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Goedeavond voor wie er nog zijn (en ook wie er niet zijn, maar die lezen het nu niet), zo heb een leuke avond gehad. Hier was het was met ups en downs lees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Hey Witte, ja nog wakker......dacht even te dominoen maar ik raak daar even de kluts kwijt maar even wachten tot het weer op orde is.....En Gaby...weer goed gegaan vandaag Fijn dat je deze woensdag weer bent doorgekomen!Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Witte, nu ik je toch zie, ik vraag me al een tijdje af hoe lang jij gestopt bent. Is dat sinds januari 2009, toen je je hier aangemeld hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Jannigje,Als eerste feliciteer ik je met een vol jaar.Ik heb dat ook mogen meemaken, en dat is een bijzonder gevoel.Ik begrijp dat het niet helemaal is wat je verwachtte.Het is ook niet helemaal wat ik verwachtte.Nadat de euforie van het begin naar de achtrgrond raakt,denk ik weleens, is dit het nu.Blijkbaar is dit het, het is niet anders.Mét drank was het ook niets, anders was je hier niet.Dus het lijkt mij, dat je de juiste keuze hebt gemaakt.Verval niet in twijfel (de lelijke stemmetjes) of je met drinken beter af was.Je dronk ook om te verdoven en nu kom je de echte Jannigje tegen.In ieder geval een naturel Jannigje!Ik weet niet of je lang dronk, maar waarschijnlijk ben je al drinkendeook wat ouder geworden.Ongemerkt ( je dronk immers) is ook je kijk op het leven veranderd.Het is zoals het is!We doen het er maar mee.Ik vind het sterk, mijn complimenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Hooooi Josje,Long time no see.Nee hoor ik ben begonnen in juli 2009 en had me in januari aangemeld.Toen was er niet direct plaats bij de adb behandeling dus moest tot juli wachten.Jeetje nog nog drie maanden en dan is het alweer 2 jaar!!!Gaat snel, sneller dan ik door heb eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 En toen heb je ook besloten helemaal niet meer te drinken? Het lijkt je heel goed af te gaan, knap hoor! Mijn complimenten, bijna 2 jaar. Voel jij je nu wel goed of denk je ook wel eens: is dit het nou?Ik denk dat nl. wel, was vandaag op een meeting en dan loop ik ineens zo tegen mezelf op, voel me dan weinig spontaan, wat ik met een paar wijntjes op, wel was. Weet soms niet eens wat ik tegen sommige mensen moet zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Witte, drink jij dan niet?Krijg er nooit hoogte van.Jij ging toch voor beschaaft drinken.Zal wel iets gemist hebben.Ook omdat er geen datum staat.Wat overigens vaker voorkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ja hoor Joske die gedachtes heb ik ook weleens.Helemaal als ik andere los zie gaan op grote feestenBijv carnaval was er zo 1.Ik heb toen zelf de draad daarvoor aangemaakt, want ik kan er ook zo instinken dat ik meer drink dan ik wil.Soothe Ik schrijf toch nergens dat ik niet drink?????En als je geen hoogte van me krijgt dan lees je me niet goed of je vraagt er niet naar.Ben blij dat Joske dat dan wel doet.Hmmm zal het intresse zijnof is het je bui??Kan en mag ook hoor, ik lees jou wel en heb regelmatig gelezen, dat het jou ook niet echt lekker af gaatde laatste tijd.Ik hoop dat er snel een wind ergens vandaan komt dat je je weer wat lekkerder in je vel gaat voelen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden