snoepje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 goeienmorgen slaapkoppenzou het nou echt aan dat uur liggenwakkkkkkker worden...koffie... thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goedemorgen Snoep,lekker koffie! weet het niet hoor met dat uur, ik ben normaal nooit zo vroeg wakker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 goeienmorgen gabyneem een lekker bakkie wordt je wakker vanik ga nu douche...voordat de rest komt..hoe is die verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Snoep wat een mooi onderschrift voor vandaag, dat is nu precies waar ik me eens aan ga houden!heb ook last van wisselende buien, maar misschien ook niet zo vreemd, ben toch altijd gewend geweest om die te verdoven beetje onbestemd gevoel, misschien herken je dat wel? nog steeds niet met (ex)partner gepraat, hij heeft zondag nogwel contact gezocht, spijt, maar ik heb (nog) niet gereageerd, misschien beter... leerde bij het programma van de aa dat als je iets niet weet, dat je het dan even moet laten rusten, wist ik altijd wel, en vond ik ook wijze woorden, maar bij mij moest altijd alles al gisteren, en nu merk ik dat ik toch wat meer geduld krijg, ? zou dat misschien met het niet drinken te maken hebben?ga ik na jou douchen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goedemorgen Gaby en snoepje (en de rest die nog volgt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 en Snoep en Max, hebben jullie een drukke dag vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 goede morgen allemaal. ik ben nog niet gewend aan de nieuwe tijd zet de wekker uit en slaap zo verder. maar de vrouwen zijn slimmer dan mannen hoorde ik net op de radio, ik heb nog een wekker gezet en daarvoor moet ik echt het bed uit. dus ik heb nog wel even tijd voor een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Nee niet echt, helaas Gaby........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goedemorgen gaby,Max snoepje en alle anderen die nog komen.Koffie zit er al in. Nu me maar eens oppakken want ik moet dadelijk op controle bij mijn cardioloog.Routine, niks aan de hand denk ik. Voel me goed en dat is belangrijk.Gistereavond nog naar de AA geweest. Wordt steeds drukker in de groep, hoe zou dat toch komen?Ben altijd weer blij als ik geweest ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ben de librium aan het afbouwengestopt met AD, ging achteraf ook niet, (een upper en een downer tegelijk)Voel me waardeloos, nergens zin in, sport al 2 weken niet meergaat niet goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 max dat klinkt niet goed. sta je wel onder controle dan of ben je op eigen houtje bezig ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 @helaas Max? heb je moeite als je niet veel te doen hebt? ik wel@Desi, was zondag bij m'n AA groep en het was ook zo druk, zou het met het voorjaar te maken hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 wat rot voor je Max, heb je wel hulp? en helpt de librium dan niet een beetje? zou er niets anders zijn dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goedenmorgen alle woensdagfrummers Voor ieder die een paar dagen, weken, maanden en jaren droog staan :present:gift;:present:gift;:present:gift;Voor sommigen onder ons......pak vandaag de draad weer op @Gaby: als ik zo op het forum lees en tevens naar mijzelf kijk horen die wisselende stemmingen en buien erbij. Drank heeft een hoop van gevoelens gedempt denk ik.Maar....een kleine troost....het gaat vast over voor je een jongetje bent Het zal z'n tijd nodig hebben...bij de een wat meer dan bij de ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 haha...ging volgens mij iets niet goed in de slinger......veel te vroeg, koffie!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goeie morgen lieve mensen.Zo ff een :light: aan doen hoor het is hier nog donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Huh bolletje hier is het toch al wel echt licht hoor, misschien de oogjes verder open doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ben zelf gestopt met AD (arts vertelde me dat je dit ook niet hoefde af te bouwen)en afbouwen librium gaat gewoon volgens de arts.Zit nu ook veel in mijn hoofd rond het vrijwilligerswerk.Blijkt dat 1 ervan een goede bekende van me was (10 jr geleden uit de kroeg, was toen heel normaal)en de vrouw van een oude vriend zit er ookerg confronterend allemaal ineens.Ik kom er nu 1 keer per week, maar sinds afgelopen maandag, sinds ik weetwie er zit, zou ik er wel elke dag willen zijn.Maar ja, vriendin zit tegen een meniscus operatie aan (loopt ze al 2 jr mee)dus ook regelmatig naar het ziekenhuis nu.Morgen weer en volgende week operatie, gelukkig. (heeft echt veel pijn nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 quote: Originally posted by: igorvrouwen zijn slimmer dan mannen Wist je dat dan niet Igor? Dan klopt die uitspraak niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ha die Bol fijne dag alvast gewenst...Het is mij nog te vroeg hier merk ik....laterssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Bollie tuurlijk wist ik dat wel. maar het is ook wel leuk dat het nu op het nieuws vermeld wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 max probeer vandaag dan toch te sporten, je weet dat het je goed doet.zullen we vanmiddag samen gaan? ik kom je wel ophalen. yvonne moet er geloof ik ook nodig weer naartoe, die ligt nog op 1 oor. maar ik zal ze zo verassen dan kan ze er niet onderuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Lieve Max, misschien is het toch een beetje normaal dat je nu met die gevoelens zit joh. Het is niet niks waar je nu allemaal mee gestopt bent en misschien moet lichaam en geest wennen aan de nieuwe situatie.Probeer het te accepteren want dan wordt het meestal wat makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 bolletje donker??????????weet niet waar jij woon....maar hier is het toch echt al lichtgaby.......herken heel goed...mijn geduld is ook met stukker vooruit gegaan,,,minder op gefoktniet altijd hoor..maar dat is menselijk volgens mijnvraag maar aan bolletje hoe op gefokt ik was in het beginen op je vraag of ik het druk heb vandaag...ja heb heel veel in me hooofdzo en ga nu opschietensha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Je hebt gelijk bolletje, zoals altijd,moest het gewoon even kwijt denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden