snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 goeienmorgen:rose:koffie.... thee...broodjesalles staat weer klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 goeienmorgen tinkerbelleja sta door de weeks altijd 6 uur opmaar normaal was het hier een stuk drukker hoormaar sinds de klok vooruit is ,,verslaap iedereen zich volgens mijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 hello snoep hello tinkerbelhoe doet men dat toch, dat verslapen... ik wou dat ik het kon?en hoe kun je nou een uur kwijtraken?moet er niet aan denken!maar enfin, de mensen zijn massaal dol geworden, zo lijkt het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 goede morgen tink, henk en snoepjewas al wakker hoor even de financiele situatie bekeken ( moet je nooit doen op de vroege ochtend)doe mij maar een bakkie koffie, zwart graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 en dat verbaast me helemaal niets hoor,als je ze toch ziet, al die suffe schapen....hello igor.. waarom niet, valt het zo tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 nou een beetje henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 henkiekom eraan hoorigor...beter smorgens ..want anders kan je weer niet slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 tientje lenen igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Goedemorgen,Hoewel?Er zijn geloof ik meer dingen die je 's morgens beter niet kan doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 geef eens een voorbeeld harryhenk lenen? ik dacht dat je me die wou geven:(en daar ga ik dus niet van wakker liggen hoor, zo'n drama is het nou ook weer niet. ik win volgende maand gewoon de hoofdprijs in de staatsloterij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 goedemorgen,pas op: "geld lenen kost geld" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 snoep, ik ben hier keihard aan het werk! oef...ik begrijp nu ineens al die vrouwendie ik zo vaak hoor zeggen... ach en wee wat heb ik het druk... wantde werkster komt straks of morgen...moest ik altijd keihard om lachen...maar begin het nu te begrijpen... wacht de keuken nog...effede ergst zooi weg... negen uur toch snoep? geen minuut eerder hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 bij mij niet, jaap, bij mij niet...maar igor, wacht even jij... gekke henkie ben ik niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Niet te hard werken Henk, anders komt er van dat soppen niets terecht. Heb je straks last van je rug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 tinkerbel, ik heb jou gelezen... erg indrukwekkend e veelwat jou nu allemaal overkomt, lijkt me...vind het erg dapper dat je blijft proberen, en meer dan dat,echt doorzet met je stappen! great!en wens je heel veel sterkte erbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Even een want het is hier naatje pet. Nou ja Zaterdag beter hé? Dan wordt het 22 gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Goooood murning allen... Lekker bakkie Snoep . Tis al weer een drukke bedoening hier, maar ja, tis ook al over achten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 goede morgen bollie, puck en yvonne. ik spring gauw onder de douche dus niet aan de klink rammelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Hooguit 20 minuten he Igor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 yvonne..die koffie is alweer twee uur oud..bahhenkie wat zeg jij nou.....WERKSTER....ik kom niet meer:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Snoep goed zo, niet over je heen laten lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 druk yvon?het is hier zelden zo rustig geweest!tot jij kwam tenminste.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 snoep, lees nou goed! had het daar niet over jou zeg!zijn anderen die mensen als grof vuil behandelen hoor!maar jij kwam toch wel effe lekker soppe hier he?... je word koninklijk ontvangen hoor!en ik ben zo druk om wat tijd over te houden straks, voor jou... voor ons...zeg jaap, tikkie jaloers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier met nieuwanavond tot kapsel..ben heel blij mee..lekker makkelijk en mooie. Vanavond tot 10 uur werken dus wordt een lange dag.....maar ja toch gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ben lekker al geweest Igor dus ik zou zeggen, ga je gang hoor. Zal ik zorgen dat het ontbijt klaar staat als je uitgedouched bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden