bolletje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Sowhat het lijkt net of je de kont tegen de krib hebt gegooid en overal de brui aan geeft. Maar lijkt het je inderdaad niet een goed idee om wat Soothe schreef, eens te denken aan Refu of antabus?Dat kan helemaal geen kwaad maar je moet alleen niet drinken. Dat moet je toch lukken? Ja en als je nog eens gestopt bent met a.d. is het risico om te gaan drinken vele malen sterker meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ach, zijn zomaar al mijn favoriete dames ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Mupke, je raad nooit wat ik vandaag gekookt heb. Jawel br. bonensoep. Deze keer voor mijn zwager:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Heee Muppie ik ben er wel en niet.Ik moet alweer uitloggen:(Bolletje kijk je uit voor de bijwerkingen van bruine bonen soep:DVeel plezier bij je zwager en schoonzus.Hopelijk heb je een beetje mooie dagen daar, dan kan je er lekker op uiten hoef je niet de hele dag met ze binnen te zitten.Ik ga weerLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ha die Mup:rose:Witte, jammer dat je weg moet, maar wens je een fijne avond. Lekker Bol, bruine bonensoep... zoooooooooooooo jammie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 ja hoor Witje en ik zal aan mijn zwager vragen of hij het soepie gaat eten als ik er niet ben.ik hoop inderdaad dat ik niet de hele dag daar hoef te zitten. Ben ook geen zonnenaanbidster dus denk ik dat ik vraag of ik de tuin mag doen. Iets waar mijn schoonzus weinig tijd voor heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Bol ik zou de laatste dag pas aankomen met bruinebonensoep, is de lucht in elk geval frisser en volgens mij hou jij het geen 4 dagen vol zonder puck. ik doe het je niet na in elk geval, kan nog geen dag zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik heb nog over Vonneke, wil je wat hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 pupke hoeistie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: bolletjeIk heb nog over Vonneke, wil je wat hebben? Volgens mij is Von alweer weg. Dus ehhhh...... wil ik haar portie wel. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Jammie Bol, prop maar ff door het draadje heen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Oh, ze is er nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: bolletjeIk heb nog over Vonneke, wil je wat hebben? Volgens mij is Von alweer weg. Dus ehhhh...... wil ik haar portie wel. :$ No way mup, ik ben er nog... ... Maar we kunnen wel delen toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 nou mupke en dan de hele avond zeker Ppppppppppppppprrrrrrrrrrrrrttttttt T T T T T T T T gezellie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 nou 'k ga even waspinnen zoeken ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik wil niet delen Von!!! Igor, mijn poepjes ruiken als roosjes. Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 UGHHHHHH AAAAAAAaaaaaaa UUUUUUUUUuuuuuggg bbbbbUURRRPPPppppppppppffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: igorvolgens mij hoi jij het geen 4 dagen vol zonder puck. ik doe het je niet na in elk geval, kan nog geen dag zonder. Daar zie ik ook het meest tegen op Igor, maar kan ook niet niet komen. De hele familie is er, en die willen graag weten hoe het nu met mij, na J. z'n dood, is. Maar ik weet nu al dat ik ze vreselijk ga missen. Ze zit, als ik ook maar ergens ga hangen, gelijk op schoot. Hele avonden als ik t.v. lig te kijken, hup op schoot en ik moet aan haar zitten hé? ik kan niet van haar afblijven, maar dat zal jij zeker wel herkennen. En dan heerlijk naar bed met haar. Ik val altijd in slaap als ik m'n hand op haar gelegd heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 ik ga vast een vrisse neus halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Waar gaat Puck naar toe dan Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: MupkeIgor, mijn poepjes ruiken als roosjes. Echt waar. En je laat er zeker je man naar ruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: igorik ga vast een vrisse neus halen Heb je een onvrisse nu dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 quote: Originally posted by: bolletjeEn je laat er zeker je man naar ruiken. Ik heb geen man he Bol?Hoe zou dat nou komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Puck gaat naar een kennis van de d.a. Die heeft zelf ook twee maltezer l. We zijn van de week al geweest en voor Puck was het dikke pret. Ik denk dat ze me niet eens gaat missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden