bolletje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 knuf. Gremlin weg? Geweldig meid. En bedankt dat we je mochten helpen. Toch ben jij degene die het uiteindelijk zelf gedaan hebt. Chapeau hoor en heel veel plezier met je bezoek. :light: :light: :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ik kom me weer eventjes melden...ben terug van vakantie en....geen druppel gedronken. En ik zeg het zelf maar....goed gedaan!Ik had het trouwens soms best wel moeilijk en moest alleen maar denken "neem de eerste niet". En zo ben ik de week door gekomen.En dan valt pas op dat er ontzettend veel en vaak alcohol gedronken wordt op vakantie en iedereen dat zo normaal vindt.Ik heb bijna mijn eerste maand erop zitten. Ik ga ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Dombo,Dat is geweldig goed van je.De vakantieperiode is idd. heel erg moeilijk.Was zelf ook net een maand gestopt toen ik op vakantie ging.Vooral die terrasjes he, en die etentjes.Maar dik compliment hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Nou lieve mensenKga lekker vroeg naar bed.Ben vanavond al genoeg aan het woord geweest dacht ik zo..Toedels en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Trusten Rapi slaap lekker.Dombo wat ontzettend goed zeg, en helemaal in je eentje de strijd geleverd tegen de alcohol, en ook nog gewonnen. Goh wat moet jij trots zijn op jezelf.ik ga ook weer eens afsluiten mensen. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 quote: Originally posted by: Shahireen weet je wat ook wel eens werkt.....voor de spiegel gaan staan en gewoon tegen jezelf zeggen WAT BEN IK TOCH EIGENLIJK OOK EEN GOED EN LEKKER WIJF Dat heeft bij mij nog nooit geholpen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Welterusten allemaal.@Soothe: hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Niwi....misschien invullen met Kerel of Vent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ook ik ga slapen, mijn pa naar huis nu!Hij had wat geld nodig en hoewel mijn ventje zei van nee, heb ik toch wat gegeven..tja, het blijft mijn pa, hé..Echt iedereen bedankt om die gremlin weg te schoppen vandaag, nu ben ik nog steeds droog en daardoor best wel beetje trots op mezelf!!Rapi,Ik ben beetje zoals jij, mezelf constant willen bewijzen.. Pfff.. waarom eigenlijk?? Mijn ventje is tevreden met me, mijn kinderen ook.. Dus tje, beetje alco-gedrag zeker?? Constant bevestiging en waardering zoeken??Maar als ik dan één positief punt van mezelf kan zeggen dan is het dat ik een goeie verpleegster ben! Mét een luisterend oor en een groot hart voor mijn patiënten!!En bolletje, niet jij moet zeggen bedankt dat je mocht helpen, ik moet jou (en jullie) heel erg bedanken!!!!!Slaapwel aan iedereen en dikke knuffel!!Dombo, chapeau!!! Proficiat!!! Zoals je zegt, de eerste niet nemen, daar kom je al een heel eind mee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Hey Knuff....als je straks voorbij de spiegel loopt....kijk er even in en glimlach even tegen jezelf doe ik vanavond ook voor het naar bed gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 hoe weet jij eigenlijk dat knuff een spiegel heeft ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Primula, het gaat.Dank u. Je hoort.Groet.Houd je bijeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Zal ik doen sha'tje:DMag het ook een grimas zijn?? Hihi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Niwi...daar moet je een vrouw voor zijn wij weten dat gewoon van elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ohhh yes Knufffffff...........a very big one Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Hei soothie:heart:Enne, niwi.. Ik mag dan wel in het belgenlandje wonen maar spiegels bestaan hier ook, hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ik dacht al....wat kom ik tekort...wat ontbreekt er aan mij ??....of wat heb ik eventueel teveel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 da weet ik, knuff....want ik woon daar ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Sha'tje.. ik heb hier aan de zijkant van mijn kast naast de pc een spiegel hangen! Heb net een grimas getrokken ertegen..wow, geen mooi zicht, hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Misschien de volgende keer met Knuff meegaan naar Nederland boodschappen doen Niwi....kun jij ook een spiegel kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Oeps niwi..; ben jij ook een belgje??? Dat wist ik niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Nog 10 mona toetjes trekken voor die spiegel en let op.....voel je je helemaal happy en lig je in een deuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ja sha'tje, wij weten dat van elkaar hé?Daarvoor moet je vrouw zijn! Of zoals niwi zegt ietsje minder hebben dan een man, hihi!!Maar nu ga ik slapen, mijn ventje staat te wachten!!Slaapwel lieverds allemaal!!Morgen weer fris en fruitig op, joepie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ik ben geen belgje, knuff...zelfs geen belg...zelfs geen vlaming...en ook geen waalen ik wil geen spiegel, Sha...stel dat ik een vrouw zie als ik er in kijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Euhm, nog efkes iets.. Sha, wat zijn mona toetjes?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden