Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 april


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom me weer eventjes melden...ben terug van vakantie en....geen druppel gedronken. En ik zeg het zelf maar....goed gedaan!

Ik had het trouwens soms best wel moeilijk en moest alleen maar denken "neem de eerste niet". En zo ben ik de week door gekomen.

En dan valt pas op dat er ontzettend veel en vaak alcohol gedronken wordt op vakantie en iedereen dat zo normaal vindt.

Ik heb bijna mijn eerste maand erop zitten. Ik ga ervoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten Rapi slaap lekker.

Dombo wat ontzettend goed zeg, en helemaal in je eentje de strijd geleverd tegen de alcohol, en ook nog gewonnen. Goh wat moet jij trots zijn op jezelf.:present:

ik ga ook weer eens afsluiten mensen. Trusten allemaal en tot morgen weer. :heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ga slapen, mijn pa naar huis nu!Hij had wat geld nodig en hoewel mijn ventje zei van nee, heb ik toch wat gegeven..tja, het blijft mijn pa, hé..

Echt iedereen bedankt om die gremlin weg te schoppen vandaag, nu ben ik nog steeds droog en daardoor best wel beetje trots op mezelf!!

Rapi,
Ik ben beetje zoals jij, mezelf constant willen bewijzen.. Pfff.. waarom eigenlijk?? Mijn ventje is tevreden met me, mijn kinderen ook.. Dus tje, beetje alco-gedrag zeker?? Constant bevestiging en waardering zoeken??
Maar als ik dan één positief punt van mezelf kan zeggen dan is het dat ik een goeie verpleegster ben! Mét een luisterend oor en een groot hart voor mijn patiënten!!

En bolletje, niet jij moet zeggen bedankt dat je mocht helpen, ik moet jou (en jullie) heel erg bedanken!!!!!

Slaapwel aan iedereen en dikke knuffel!!

Dombo, chapeau!!! Proficiat!!! Zoals je zegt, de eerste niet nemen, daar kom je al een heel eind mee!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja sha'tje, wij weten dat van elkaar hé?Daarvoor moet je vrouw zijn! Of zoals niwi zegt ietsje minder hebben dan een man, hihi!!:D

Maar nu ga ik slapen, mijn ventje staat te wachten!!
Slaapwel lieverds allemaal!!
Morgen weer fris en fruitig op, joepie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...