Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Maar gelukkig zonder kater de volgende dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ik ga jullie allen welterusten wensenmijn oogjes worden zwaar enik heb morgen ochtenddienst............slaap lekker en nog veel plezier hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Dank je Jaap, en dat was nog niet alles..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ik raak er al bijna aan gewend, dat feesten zonder alcohol. Vrijdag voor het eerst gedanst zonder alcohol op. Dat was echt een nieuwe ervaring. Ik moest er altijd heel wat ingooien voordat ze me de dansvloer opkregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 welterusten Sha en tot morgen dan maar weer. Slaap zacht:lips::lips::lips::lips::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ja, appart is dat he, het is even doorbijten maar na 10 minuten zit ik r toch wel in. Muziek klinkt veel mooier als je nuchter bent. maar dan wel hele goede muziek anders dans ik niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Women, de manier waarop jij een kater ervaart lijkt inderdaad wel op een stukje automutilatie.Iets anders kan ik er niet voor bedenken. Weet niet wat jij allemaal mee hebt gemaakt maar moet volgens mij wel heel heftig geweest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Welterusten Sha.Dat spijt me voor je woman, ik weet niet goed wat er op te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ik heb nu hulp, en goeie ook. Dus ik sta op de eerste tree van de ladder omhoog. Mn leven zal totaal veranderen. Ben er wel nieuwsgierig naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Woman, ja ik moet ook de muziek wel leuk vinden. Je hoort het beter, maar je het ook beter door dat je er naast zit. Nou boeit dat op zo'n feestje niet echt. Als je maar lol hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ik ga ook naar bed. De avond is op, morgen weer een nieuwe dag. Ik bid voor een nachtmerrie loze droom. Morgen dansles, daar knap ik altijd weer van op.Dag allemaal, lekker slapen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Women ben blij dat je goede hulp hebt en hoop dat het je gaat helpen om een nieuw leven te gaan beginnen maar kon nog wel eens een pittige tijd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Dat klinkt spannend zeg, woman. (bericht van 00:39)Ik ga ook mijn bed opzoeken. Wens jullie een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 I know, i know ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Welterusten en als je dan toch droomt hoop ik dat het een mooie droom is:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Jaap ook lekker slapen en tot morgen dan maar weer:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 jij ook en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 quote: Originally posted by: knuffiealles wat ik doe, doe ik voor anderen! Ik kan me niet meer indenken wanneer ik nog iets deed voor mezelf! Ik help mijn ouders financiƫel, Mijn zus en broer met kinderopvang, mijn gezin met poetsen en elke dag verse warme maaltijd, mijn collega's met inspringen op het werk als zij ziek zijn mijn buren met hun dieren, ....... Vraagje Knuf, deed je het bovenstaande rijtje ook al toen je nog dronk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SubRosa Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Vraagje aan Lot... qua laatste Quote... Hoe is dat voor jou? Liefs Amy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden