Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Ja Henk, ik heb een halve dag nagedacht hoe ik wilde heten op het forum... forum is overigens ook Latijn.En grappig dat je aanhaalt dat het op het forum ook nog best te anoniem is....ik heb net een klein gedichtje gemaakt daarover.Wil je het lezen? (anyone?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Laat maar horen Lot!Leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 En ik heb ook nagedacht over mijn profiel! dat rolletje papier.Ik heb zelfs de moderator benaderd of er niet meer profile icoontjes waren. Nee dus ik bedoel Bolletje heeft dezelfde 'look' als mijn maatje Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Bol...achteraf denk je waarschijnlijk: waar heb ik me druk om gemaakt maar da's niet nu hè...kan me wel indenken dat het moeilijk voor je is om dat kleine moppedopje weg te moeten brengenweerzien zal dan wel weer dubbel en dwars goed gemaakt worden ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 politicsit's never perfectWhat can we do?besidestaking careof the less,the middle,the moreit's never perfectin politics Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 dit gedicht beschrijft het leven natuurlijk. ik ga ervan uit dat jullie dit begrijpen.Jeeetje wat leven we toch in een mooi land...Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 ja lot, soms lastig hè! in een flits verwissel je die poppetjes dan! is me een hele psychologische heisa trouwens... sommige poppetjes gaan zo echt voor je leven...bijna eng...gedicht! of course! graag zelfs! durf ik ook weer een keertje misschien...jouw papieren rol verraadde al iets, maar niet alles natuurlijk...ennehet esse non videri indachtig...ik heet gewoon henk...nou, heb ik jullie effe te pakken! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Vind je het nog steeds leuk Shahire?En graag ook jouw reactie Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Ja hoor Jos en als er iets is, kan ze mij ook bellen. Ik ga dat zeker doen en ik weet ook dat, als ik de deur achter me sluit, ze helemaal weg is van haar speelkameraadjes daar. Het zit gewoon in mezelf, ach en ik moet er maar doorheen hoor en niet zo flauw doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 graag hoor ik wat mijn papieren rol verklapt, Henk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Shah, een dikke knuffel voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 en Bolletje een dikke knuffel voor jou..... ik weet nog toen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Thanks Bol Lot...is wel zo, nooit perfect...net als een kok die ook niet naar 100 monden kan kokenwat is overigens wel perfect in het leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 taking care of everyone, politics should learn...perfection does not exist, so true...let's hope we're growing... to learn and do better... and better all over again till the end of times and keep in mindthat the good and the better are often of more value...than the bestlot, hier kun je me voor wakker maken hoor... je inspireerde me meteen tot bovenstaand tekstje...dank je wel, vond jouw gedicht heel mooi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 RolletjeLot o en Henkiedepenkie ook hé? het beste paard van stal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 quote: Originally posted by: henkja lot, soms lastig hè! in een flits verwissel je die poppetjes dan! is me een hele psychologische heisa trouwens... sommige poppetjes gaan zo echt voor je leven...bijna eng... gedicht! of course! graag zelfs! durf ik ook weer een keertje misschien... jouw papieren rol verraadde al iets, maar niet alles natuurlijk... enne het esse non videri indachtig... ik heet gewoon henk... nou, heb ik jullie effe te pakken! hihi Henk, rustig! je gaat te hard in je gedachten....pfff uitademen.....................en na 10 seconden pas weer inademen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 doe je het ook exact na 10 seconden? ik heb onderzoek gepleegd wat het best was.. 10 sec dus inademing na een krachtige uitademing.It's gonna work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Ah Henk, amor fati....liefde voor het (nood) lot. Dat wist ik niet... wel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Is niet flauw bol, ik heb precies hetzelfde, is toch je kind he? Maar komt vast allemaal goed en jij gaat lekker een paar dagen weg, ook wat leuks van maken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 oh bolletjewolletje is weg, tja ik was ook even weg, douchen enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Hallo allen:present:Ik kom weer even trouw melden dat ik weer een dag aan mijn droge dagen toe kan voegen:Dag 24 droog!Het gaat nog steeds goed.en ik ga verder; ik neem morgen ook de eerste niet!ik voel me goed, energiek, ontspannen, meer zelfvertrouwen en zelfrespect; dus waarom zou ik mezelf dat afnemen? Gewoon op dit droge pad verder lopen dus: links, 2,3,4.... links, 2,3,4...Liefs, tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 lief van je josja. ik heb het idee dat Bolletje onze muze is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Ja toch wel he Lot, volgens mij houdt iedereen van bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Bako ontzettend knap en een schitterend getalToppertje hoef weinig te zeggen hé ? bollie ik vindt het knap dat je puck kunt wegbrengen. ik moet er niet aan denken. als ik toch ooit naar een ziekenhuis moet......... moeten ze me wel eerst KO maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 dank je nog een keer lot, dat zag je best goed... maarre, dat snelle denkenis ook een beetje een hobby van me hoor... en zoals een vriendin van me zei laatst,even het bloed door de adern jagen...is ook wel eens goed...reguleren van ademhaling werkt inderdaad erg goed, doe het zelf ook wel, zo lukraak maar wat...ken jij de buteyko methode? mijn ex is expert en therapeute daarin (klanten welkom), ze is onlangs begonnen en boekt verbluffende resultaten, meen ik echt...minder ademhalen is het devies aldaar, en de verklaringen blinken uit in eenvoud... zijn meestal de beste nietwaar?toch moet je een beetje oppassen met je advies, want het is niet voor iedereen hetzelfde, en met hyperventilatie moet het soms weer anders... ik bedoel... enfin, dat begrijp jij wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden