Spring naar bijdragen

Woensdag 6 april 2011

Aanbevolen berichten

Hallo tobbertje,

hoewel ik je niet ken, toch erg blij dat te horen! :)

Geeft me moed.

Vanavond wel mislukt. Weer teveel emoties vandaag. Was nochtans zeker. Maar dan slaat de knop om. 3e dag nuchter. De moeilijkste. Positieve aan de zaak is misschien dat de knop niet in 1,2,3 werd omgedraaid, maar dat er een strijd van 4 uur aan voorging. Een teken van verzet, en niet van berusting zoals gewoonlijk.

Moest de strijd uiteraard niet aangaan. Maar de drang om fout te gaan daagde de strijd toch uit, hield het in stand. Na een half uur zittende op de vensterbank van het warenhuis dacht ik gewonnen te hebben, ging de winkel in voor spuitwater om de craving beetje tegen te gaan. Toen greep ik iets anders ..

Maar binnenkort volg ik je.
Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou zo erg zat je er niet naast hoor Henk.
Ik heb weekend, vrijdag mag ik weer opdraven.
Was van plan allerlei dingen hier in huis eens af te werken, klusjes, administratie en ja, ook wel wat dingen voor mijn werk.

Maar ik bleef dus inderdaad en beetje neuzelen in plaats van serieuze dingen te doen.
Aan de andere kant, het is gewoon mijn weekend en dan mag je wel een dagje relaxen, toch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, iedereen die dit leest...uitademen tot je niet meer kan..en dan inademen met je vingerss erbij tot tien tellen.

en laten gaan...

Misschien heb je er niets aan maar ik zeg altijd maar zo; alles is meegenomen in positive vorm.

Zo, dat was toch even jezelf zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae joh. daarmee zie je hoe drang zo sterk kan worden dat je toch toegeeft.En dat duurt maar een fractie van een sec. Op dat moment geeft je je verzet op. Maar het is nu niet anders en heel belangrijk is dat je er mee bezig blijft om de alcohol de baas te blijven, en dat doe je. De rest volgt vanzelf.
het klinkt nu heel simpel en dat is het niet maar je wordt toch met de dag sterker en op een gegeven moment heb je het juiste knopje gevonden.
Bij de een duurt het wat langer dan bij de ander maar het gaat je lukken.
Mij is het tot nu toe ook gelukt dus dat lukt het bij jou ook. Dat moet.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lot, heb je nou niet gelezen wat ik zei over die adviezen in het algemeen over ademhaling?
of weet je zeker dat dit geen kwaad kan voor niemand niet, kan zijn natuurlijk...

fijn dat jou het zo goed doet hoor, kan je weer een mooi gedicht schrijven straks!

teveel , ik had even telefoon, niet zo'n beste... blijf je nog even hangen hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke les, lekker moeilijk dus ik moest echt mn koppie erbij houden. veel geleerd over muziek en ritmes enzo. heel ingewikkeld allemaal.
Op de terugweg liep ik met een dame op en ik voelde mn energie weer wegvloeien, ze kwebbelde aan 1 stuk door over dingen die me niet boeien en waar ik zo'n andere mening over heb, af en toe probeerde ik wat over mijn mening te zeggen maar ze luisterde niet en ik werd wel beetje kribbig eerlijk gezegd, en was blij dat onze wegen scheidden.
In de bus ging ik zitten en keek recht in het gezicht van een ex minnaar waar ik ook geen zin in had, dus ik ging maar met mn rug naar hem toe zitten dan.
nou ja, er hangt ook een pmsje in de lucht ergens deze dagen dus daar wijt ik het maar aan, maar mensen kunnen ook gewoon vervelend zijn hoor zonder dat het meteen aan mij ligt.....
nu hapje eten en beetje chillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei wat was ik lang weg... op telefoontje volgde nog een telefoontje, en nog een en nog een... zo gaat dat soms...

sorry teveel, ik vroeg nog wel of jij even bleef hangen nog...

enfin, het was even moeilijk, echt moeilijk...maar ik heb het geloof ik weer even op de rails of zoiets weet ik het eigenlijk maar ik ben nog keurig op mijn flatje ja en er staa nee ik drink gewoon niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai shahire... had een lastig telefoontje, en veel familiemail, geen zin om over te zeuren meer nu, dus rails betekent gewoon rechte pad wat drank betreft...straight er doorheen, en niet meer dat gammele slingerpad van voorheen...

hoe ga jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sha begrijpen......:present:

hier ook nog steeds het rechte pad....geen druppel nog gedronken :D
en zeker tot 1 mei ga ik dat zo houden en dan.....verder met geen alcohol, bevalt oh zo goed hè......
voor we het weten is het al 1 mei Henk :)

ga er een eind aan breien hier....

welterusten voor degene die zo gaan slapen :lips:
Sha ook .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...