Spring naar bijdragen

Woensdag 6 april 2011


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Helaas ik moet er ook al weer vandoor. Even bij iemand eten. Misschien tot vanavond.

Snoep ik vind dat je het de afgelopen dagen goed hebt gedaan.

En Sha jij ook

En wie hier nog meer is.

Tine, goed besluit. Ik moet ook nog steeds iets verzinnen voor eronder, komt nog wel eens. Of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

schitterend bako! 888 dagen!
en nu gaan leven...

maar goed dat jij zo van geduld houd... tijd om blz 1of2 van stapeldol aan te passen nu!

snoep, klinkt goed, ben daar blij mee... wens jou kracht en sterkte

sha, wat zit jij toch overdreven te lachen tegen jaap? is daar iets gaande?

jaap, heb een mooi onderschrift voor je esse non videri

was de spreuk van mijn schoonvader, vind hem erg mooi, heb trouwens getwijfeld... en
toch voor onderstaande gekozen.... geen moment spijt van gehad!

en wat ik zelf nog aan leuks wou zeggen, dat ben ik al weer vergeten...dat geheugen toch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo lot... lotgenoten... in dit geval wordt dat woord nog mooier en rappiger ook nog,
wist jij dat al toen jij je naam koos?
of was het meer vanuit het amor fati?
of klonk het gewoon zo lekker lot, dat doet het trouwens zeker...

waar hangt jaap nou weer uit? zo vroeg al eten?

oei, sha.. krijgt ze wel genoeg aandacht... ikke als maatje... t valt ook niet mee...

shahire! wat fijn dat je er bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond kanjers.
Heb nog niets terug gelezen. Ik ben een beetje heel erg kapot. We hebben vandaag eens grote schoonmaak gehouden bij de d.a. Nou jullie willen niet weten wat er allemaal aan troep weg gegooid is zeg. ik denk dat we zo'n 100 vuilniszakken uitgezocht hebben. Vaak komen er mensen die oude handdoeken, theedoeken, lakens overtrekken, speeltjes, dekbedden, kussens enz. brengen en dat wordt allemaal ergens achter een gordijn gepleurd. De kasten puilden ook uit want veel mensen gooien de was gewoon maar in de kasten door elkaar en een troep dat het daar was, vreselijk. dus alles opgeruimd vandaag. Verder liep het goed en iedereen hield zich aan de regels.
Ja en ik zie er een beetje tegenop dat ik Puck morgen weg ga brengen. Ze gaat een paar dagen logeren omdat ik vrijdag een paar dagen weg ga.
Poeh dat zal moeilijk zijn. Vul al van alles in, ze kan weg lopen, ziek worden, neusje of oortjes breken enz.
merk dat dat toch best wel wat spanningen brengt. Maar de Bolle drink niet hé, o nee .:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, kan je niet af en toe bellen hoe het met Puck gaat? Of wil je dat niet? Als ik mijn hond straks tijdens lowlands wegbreng, volg ik de site wel van de vakantieboerderij waar hij is. Die mensen zetten er elke dag een stukje op en foto's voegen ze toe, zodat de baasjes vanaf hun vakantieadres kunnen kijken hoe het met de hond gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ja, schitterend lot! blij dat jij dat voor mij bovenhaalt...engels, ook zo mooi..
maar kernachtig dat latijn hè?
en in het nederlands ook wel kort, maar toch wat vaag:

zijn, niet schijnen... niet jezelf voordoen als iets anders in elk geval..
is hier best moeilijk vind ik, op zo'n forum... vinden jullie ook niet? met al dat
anonieme gestress en ook nog die grote onbekende kafkafiguur erboven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...