Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Wanneer ga jij op vakantie en waarheen? (ben niet nieuwschierig hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 en daar heb ik je ook al weer op geantwoordmaar dan gewoon weer op de dagdraad.Nou het wordt wel wat zo he al die draadjes pffffMaar ja, zoveel mensen zoveel wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Als je het leuk vind moet je echt een keer hier komen. Ik weet niet of jij de Apenheul kent.Als buurtbewoner heb ik een goedkoop abonnement en dat is leuk want als ik geregeld kom leer ik ze een beetje kennen. Voel me daar ook helemaal thuis bij mijn famillie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 hoi hoi Witje en Aichaook zo lekker aan het bijkleuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ik heb nog geen plannen voor dit jaar AichaHet zal waarschijnlijk rund um das Haus worden...Gelukkig vermaak ik me daar ook fantastich hoor.Heb jij plannen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Echte plannen heb ik ook niet zal ook wel bij huis blijven. Ha die Jane, ik ben nog zo wit als een pier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Een hele goedenavond allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 ik heb nog nooit een witte pier gezien Aicha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ha die harry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ik eigenlijk ook niet Jane:huh:Ha die Harry:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Nou...Een nieuwe prins ?Weer zo'n leukerd En hij drinkt nietDat is wel echt heel erg fijnNou, rustig aan maar. Slow is beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Hallo dames, fijne middag gehad?Woman is dit niet die Rastaman?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Woman, waar haal jij toch al die mannen vandaan. Ik kom ze hier niet tegen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 WomaN, Woman:heart:verslaafd aan lentekriebelgevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Heerlijk harry,naar Zevenhuizen gefietst om dochtergelijk te zien spelen tegen de kampioenenmooie tocht en leuke uitslag.nu de sauna in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Of ik ben denk ik niet zo aantrekkelijk als jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Nee, dit is wel ook met rastahaar maar hij rookt niet dus dat is beter. En een mooi kleurtje heeft ie. Denk dat ie christelijk is. Waar haal ik ze vandaan ? van oodaB (omgekeerd), hele leuke datingsite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 owja en een sikjeErg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Harry ik ben naar mijn moeder op het kerkhof geweest en heb daar bloemetjes gezet.Maar dat is niet naar, het geeft me een goed gevoel. Ze hield heel veel van bloemen.Wat heb jij uitgespookt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Woman, moet daar dan ook maar eens gaan kijken.Misschien zit er voor mij ook wel een leuke bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Wie weet een keer in de vakantie AichaBen gek op aapies:DHee Jane en ook zie ik daar Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Aapjes lopen daar wel los rond hoor en proberen alles van je af te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Aapjes lopen daar wel los rond hoor en proberen alles van je af te pakken. (Tja dat is dan 2x).Overdrijf een beetje geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Goedeavond jane, harry, witte, aicha, snoepje, woman. Heb ik iedereen?Ook allemaal zo'n heerlijk dagje gehad? Ben lekker in de tuin bezig geweest, veel bloemen gezaaid. Ben op zich gek op zuideuropese planten, maar een aantal hebben de winter niet overleefd, zoals een palm (pje), dus dit jaar maar eenjarig goed zaaien. Wil vooral veel bloemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 aaaaiiii Aapies kijken is 1maar de aapies moeten niet op me gaan zittenbrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden