Spring naar bijdragen

zondag 10 april

igor

Aanbevolen berichten

goede avond iedereen.

volgens mij is er niemand en het is een beetje laat maar toch, sha en snoepje gefeliciteerd met de 3 maanden.
en mirjam gefeliciteerd met je 2 maanden, gaan wij gelijk op, ik zit vandaag op de 64ste dag.
ik blijf even hangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 92
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En Tobbertje en Sailor moet ik ook niet vergeten! Want met jullie gaat het ook SUPER:present:

Ik heb het feestje droog gehouden ondanks dat mij vaak een glas werd aangeboden en er een heel gesprek ontstond omtrend de kwaliteit van de wijn die geschonken werd:o Ik ging er nog net niet van kwijlen:$ Moeilijk, maar ik vond het een raar idee om mijn 5 maanden weg te gooien voor een momentopname. Dus heb ik het bij mijn muntthee gehouden, was ook lekker:)

Fijne avond iedereen, Eks gaat bankhangen bij het vriendje en zo Adam&Eva kijken op tv. Dat kijken we altijd samen en is leuk:)

Tot morgen:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond, liggen jullie allemaal al lekker in bed na zo'n heerlijke warme, en voor velen, actieve dag? Ik heb het uitermate rustig aan gedaan vandaag, vooral veel in de zon gezeten, af en toe een wandeling met de hond en wat in de tuin gerommeld. Heerlijk dagje zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...