walbo Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 goede avond iedereen.volgens mij is er niemand en het is een beetje laat maar toch, sha en snoepje gefeliciteerd met de 3 maanden.en mirjam gefeliciteerd met je 2 maanden, gaan wij gelijk op, ik zit vandaag op de 64ste dag.ik blijf even hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 weer een dag erbij, goed hoor tobbertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Walbo, dag 64 alweer:present: Je gaat goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 En Tobbertje en Sailor moet ik ook niet vergeten! Want met jullie gaat het ook SUPER:present:Ik heb het feestje droog gehouden ondanks dat mij vaak een glas werd aangeboden en er een heel gesprek ontstond omtrend de kwaliteit van de wijn die geschonken werd:o Ik ging er nog net niet van kwijlen:$ Moeilijk, maar ik vond het een raar idee om mijn 5 maanden weg te gooien voor een momentopname. Dus heb ik het bij mijn muntthee gehouden, was ook lekker:)Fijne avond iedereen, Eks gaat bankhangen bij het vriendje en zo Adam&Eva kijken op tv. Dat kijken we altijd samen en is leuk:)Tot morgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 dat heb je goed gedaan ekstertje.het is het niet waard die ene borrel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Goedeavond, liggen jullie allemaal al lekker in bed na zo'n heerlijke warme, en voor velen, actieve dag? Ik heb het uitermate rustig aan gedaan vandaag, vooral veel in de zon gezeten, af en toe een wandeling met de hond en wat in de tuin gerommeld. Heerlijk dagje zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Goedenavond allemaal net mijn eerste terrasje erop zitten. Was gezellig en zonder alcohol . Bloemmetjes geplant maar denk dat er al één soort dood is gegaan onder mijn niet zo groene vingers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Ha fleurtje, goed van je terrasje zonder alcohol, zijn toch de moeilijke momenten zo in het zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Avond allen Kom nog heel even binnenpiepen voor het slapen gaan. Ik zal even proberen bij te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 MUPKE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 weltrusten allemaal ik ben uitgeteld en neem nu de bus naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 ben benieuwd hoe bollie het gehad heeft zonder puck... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Slaap lekker Igor. Ik haak ook meteen weer af. Ben toch wel moe. Morgen let ik beter op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 nou truste dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 zo vroege vogels,ik zal jullie goede voorbeeld maar volgenben in een mooi boek bezigdus dat kan in bed ook nog evenslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Goedenavond dapper volk.Welterusten voor hen die zijn moe gestreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 trusten en slaap lekker allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Ik kom ook nog even droog gedag zeggen. Erg moe van de workshop van vanmiddag, dus ik zal wel lekker slapen.Wilde een film zien vanavond maar was me te heftig, dus ik heb em weggezapt. Beter !!tot morgen bye bye xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden