Spring naar bijdragen

Maandag 11 april 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jane :) altijd weer fijn om ook jou hier te zien...

Je schrijft: Ik ken hier minderaars en respecteer ze erg, zij kunnen iets wat ik niet kan.

Vooral dat...'zij kunnen iets wat ik niet kan'....
waarom kan ik nu niet zoiets zelf verzinnen, zo in de :present: met betrekking (ook) op mij!

Dat heb je toch maar weer even haarfijn weten neer te zetten
over 10 jaar hoop ik het ook zo mooi te weten neer te schrijven haha...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jane,

Het is, en we doen het allemaal met de beste bedoelingen, ik weet het.
Begrijp ook het probleem als minderaars hier zouden uitweiden over hun gecontroleerde alcoholgebruik voor mensen die nog hevig worstelen.

Maar zoals nu met Josje, ja daar heb ik dan weer even moeite mee, al die opgestoken wijsvingers.
En je hebt gelijk hoor, ik ben ook nog altijd geen overtuigd stopper dus ik projecteer de reacties die Josje krijgt op mijzelf, dat is inderdaad zo.

Heb mijn mening weer eens geventileerd, laten we het maar afsluiten en er een fijne avond van maken.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor a.u.b. heb die ijdele hoop niet. Het resultaat van het proberen is bij mij vorig jaar vijf keer
afgelopen tot een detox.:devil:
En wat is de lol van het drinken eigenlijk waard?
Een kater en een hoop ellende als je toch niet in de hand kan houden.
Net de moeite waard om het te proberem:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sha krijg ik geen :sun:?
Valt me van je tegen hoor muts. Van mij krijg je ze wel hoor:sun:lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap :):):):):):):):):):):) nice to see you...

Ik las ergens al iets over trek 'graving' en dat je niet wist wat het zou zijn?
Zelf denk ik, als ik aan 'trek' denk
dat het de behoefte is om op dat moment alcohol tot je te willen nemen
het zij bij een feestje, stress, spanningen, verdriet of noem maar op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap,

Wat mij betreft kan 'craving' een beetje van alles zijn dat wijst in de richting van 'trek'. Letterlijk vertaald vanuit het engels betekent het 'hunkeren'. Ik vind het een beetje loos begrip, in sommige instituten slaan ze ermee rond je oren "Let op :huh: voor :o CRAVING! :angry:" maar daar heb ik mij nooit in terug gevonden. Denk toch dat je het in je draadje over Baclofen min of meer goed beschreef.

Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...