Marc Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Shahire, Harry,Netjes opgelost.Hierbij een mogelijk leerzaam en toepasselijk citaat:"Men moet nergens voorzichtiger mee zijn dan met de keus van zijn vooroordelen."Hans Krailsheimer, Duits schrijver (1888-1958). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Jane altijd weer fijn om ook jou hier te zien...Je schrijft: Ik ken hier minderaars en respecteer ze erg, zij kunnen iets wat ik niet kan. Vooral dat...'zij kunnen iets wat ik niet kan'....waarom kan ik nu niet zoiets zelf verzinnen, zo in de met betrekking (ook) op mij!Dat heb je toch maar weer even haarfijn weten neer te zettenover 10 jaar hoop ik het ook zo mooi te weten neer te schrijven haha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Marc........spreukendraadje zo waar...dat geldt voor oh zoveel mensen op deze aardbol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Hoi Jane,Het is, en we doen het allemaal met de beste bedoelingen, ik weet het.Begrijp ook het probleem als minderaars hier zouden uitweiden over hun gecontroleerde alcoholgebruik voor mensen die nog hevig worstelen.Maar zoals nu met Josje, ja daar heb ik dan weer even moeite mee, al die opgestoken wijsvingers.En je hebt gelijk hoor, ik ben ook nog altijd geen overtuigd stopper dus ik projecteer de reacties die Josje krijgt op mijzelf, dat is inderdaad zo.Heb mijn mening weer eens geventileerd, laten we het maar afsluiten en er een fijne avond van maken.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Nog even har,ik las geen opgestoken wijsvingersen ik meen dat Josje al weer drinkt,als ik het goed heb gelezen, dus ze heeft haareigen keus gemaakt en die moeten we accepteren,hoe we er voor onszelf ook over denken.En de tijd zal leren wat voor haar werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Harry van Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 En voor Jane ook een van Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Voor geval de rest komt...mijn zijn op!!!Voor hier dan hè...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Ja dan hebben we toch meer aan Bol he Shadie heeft altijd een veel grotere vooraad :sun::sun::sun::sun:oftewel bedankt meis:heart:en ik lees jou ook graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Ben je niet iemand vergeten, Shahire? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Sha, Jane en een voor wat anders is begrepen dan bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Haha Marc...ja ik ben inderdaad iemand vergeten, en hij belt nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Marc:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Nou die Marc...wat een bofkont haha, toch nog een van Janedie van mij is net weg gegeven hoor...welliswaar door de telefoon...kort en krachtig maar hij had er al heel veel gehad vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 nou word ik toch wel heel nieuwsgierig Sha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 van mij mag je nieuwsgierig zijn hoor Jane ...hoop dat je met je nieuwsgierigheid om kunt gaan ................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 zal wel lukken, slimpo:Ddan maar L&O kijken en met eenboekje naar bedsaai saaiipv een lekkere vette ontboezeming:o:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 die boezem houd ik graag in eigen hand Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 kom alleen ff droog melden en welterusten zeggen, morgen een hele drukke dag, dus duik m'n bedje in,Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Igor a.u.b. heb die ijdele hoop niet. Het resultaat van het proberen is bij mij vorig jaar vijf keer afgelopen tot een detox.En wat is de lol van het drinken eigenlijk waard?Een kater en een hoop ellende als je toch niet in de hand kan houden.Net de moeite waard om het te proberem:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Goedenavond,Ben een beetje in de war omdat ik niet precies weet wat trek, craving is.Gaby welterusten. Je gaat weer goed he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Sha krijg ik geen ?Valt me van je tegen hoor muts. Van mij krijg je ze wel hoor:sun:lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips;lips; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Gaby...slaap lekker en fijn dat je het droog hebt weten te houden Aicha...nou vooruit voor jou dan zo eentje: xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Jaap :):):):):) nice to see you...Ik las ergens al iets over trek 'graving' en dat je niet wist wat het zou zijn?Zelf denk ik, als ik aan 'trek' denk dat het de behoefte is om op dat moment alcohol tot je te willen nemenhet zij bij een feestje, stress, spanningen, verdriet of noem maar op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Jaap, Wat mij betreft kan 'craving' een beetje van alles zijn dat wijst in de richting van 'trek'. Letterlijk vertaald vanuit het engels betekent het 'hunkeren'. Ik vind het een beetje loos begrip, in sommige instituten slaan ze ermee rond je oren "Let op voor CRAVING! :angry:" maar daar heb ik mij nooit in terug gevonden. Denk toch dat je het in je draadje over Baclofen min of meer goed beschreef. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden