Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Goedemorgen frummers van Alcohol de Baas...Hoop dat jullie allemaal een beetje lekker hebben geslapenik in ieder geval wel en wipte met de beentjes dan ook vrolijk over de rand van mijn wolkjeom vervolgens nu aan de koffie te zitten en zometeen fijn de nachtdienst te mogen aflossenhij zal blij met me zijn...kan hij lekker zijn krib in voor jullie ook een goede dag gewenst en tot.............in de pruimentijd laterzzzzzzzzzzzzzz..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Goeiemorgen Sha, koffie staat hier door te lopen... voor de liefhebbers staat de thee al klaar , cola en jus staan in de koelkast. Jij lekker werken vandaag hoor... Tis nog helemaal donker, maar de merel fungeert als haan..... zo'n heerlijk geluid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Goedemorgen Shahire,Als ik vandaag opnieuw geen kusje van jou krijg wilik dit wel gaan rapporteren aan de moderators.Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Yvonne jij ook een fijne dag .... lekker vrij zo te lezen?Ik laat de koffie even aan me voorbij gaan hier, zal ik het nog voor elkaar krijgenom zometeen te laat komen....en dat allemaal door mijn fijne mede frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Hihi, rennen Sha.. Nee hoor, geen vrij, ik mag straks ook weer gaan rennen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Uhhhh Marc, ik ben bang dat Sha jouw opmerking niet heeft gezien in de haast , arme jij...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Marc ... de dag is nog lang hè!Duurt nog tot 24.00 uur.....Nee dan zul je dus morgen mijn droommoderator pas kunnen inlichten!!Maar....kijk uit.... ik kan het goed met ze vinden hoor Om je toch een fijne dag te bezorgen..... voor jou, kun je vandaag aan ruiken en aan me denken Zo...nu echt uitloggen Sha...was je al en ging je toch weer inloggen....opschieten nu, niet meer op de dagdraad hooguit vandaag een domino leggen tussendoorZoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff............................echt weggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg............................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Ik ren vast Vonneke, moet nog in de kleren schieten...dagggggggggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Je hoeft dus niet te douchen nu? Mooi, dan kan ik er in .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 yvonne ..sha ....marc...goeienmorgendrukke dag vandaag..morgen dochter jarig..dus boodschappen halenwerken op school..maar eerst koffie en dan gauw douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 ik spring onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Heb je mazzel dat ik al klaar was Igor . Zo, ik ga er vandoor... Fijne dag allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 werk ze yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Goedemoergen lieve mensen...hier klaar voor de dag...leuk ook om jullie te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Goeie morgen lieve kanjers:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Goeiemorgen allemaal:DLekker een bakkie koffie en daarna weer aan de klus in de tuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Goedenmorgen,Ik denk dat ik voor de cola ga vanochtend, met een gehaktbal. Met mayonaise en mosterd. Die heb ik nog over. Jullie ook eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Hierbij alvast een inspirerend muziekje om de dag te beginnen(tevens geschikt als begeleidingmuziek voor het legioen vanochtendgymnastieksters op dit forum):Deep Purple - You Keep on Moving (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Goeie morgen Blondie. Het gaat vandaag regenen hoor.Ik ben gisteren om 20.00 nr vbed gegaan want poeh wat was ik moe zeg. En vandaag gaan we er weer tegenaan.Ben nu wel uitgerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Getver Jaap...ik word al misselijk bij het idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Zie geen berichtjes meer van Henk. Is er iets aan de hand met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Ok een blaadje sla erbij dan maar.Bol die regen is vannacht al geweest toen je sliep, of komt er nieuwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Bol, als ik iets in mn koppie heb kan niks me deren... Regen of harde wind, ik ga ervoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Dat klinkt al ietsjes beter Jaap...ietsjes beter hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden