Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Heb je al aangemeld voor het weekendpact Wijfie?Ja dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Dat klinkt lekker stevig Wijfie. Moet goedkomen dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Mup. ik heb eerst de buurvrouw ff getroost want die is één week twee honden kwijt geraakt door ouderdom. 17 jaar geworden dus best wel oud maar het doet altijd toch pijn.Daarrna heb ik mijn terras en m'n tuinpad met een hogedrukreiniger schoongemaakt. Morgen nog ff het huisje van Sepke doen en dan zit het er voor dit jaar weer op w.b. spuitwerk.o ja en ik heb de vijvers schoon gemaakt. Daar dreef een hoop troep van de bomen in.Goeie avond sterke kanjer Wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 quote: Originally posted by: MupkeHoi Lenie, ik had net iets aan je geschreven in het Refusaldraadje, maar je zit hier al zie ik. En heb net even je voorstelberichtje gelezen. Hoe gaat het nu? eerlijk antwoord??....***!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Dan ben je druk geweest Bol. Maar het is lekker met dit weer veel buiten te zijn he? Ik ga even wat overpeinzingen doen op de bank. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 quote: Originally posted by: Lenieeerlijk antwoord??.... De bank kan wel even wachten.Ben je vandaag gestopt Lenie? Als dat zo is, dan is het wel goed om hier even te blijven hangen. Niet dat we echt iets kunnen doen, maar hier zitten wel allemaal mensen die weten hoe het is he.Ik heb even dat ene woordje uit je bericht weggelaten in mijn quote, omdat je dat hier niet mag zeggen (schrijven) van onze moederator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Lenie het woord *** mag hier niet gebruikt worden meid. Dat vind tactive niet goed. Misschien kun je het weg halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 oke...zal het niet meer zeggen...maar zo voel ik me wel..luid en duidelijk.ben er nog even....ga zo bankhangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 nee lukt me niet...sta wel op het punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Maar de eerste stap is toch gezet he, door je hier bij ons aan te sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ik weet niet of ik half twaalf red Wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 jawel....en ik duim uit de grond van mijn hart dat het gaat lukken.denk maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Heel veel plezier Wijfie. Maak er een leuke avond van meid. Je bent sterk genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 quote: Originally posted by: Lenienee lukt me niet...sta wel op het punt. Om te gaan drinken Lenie? Waarom zou je dat nu doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 nee om te stoppende knop is bijna om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Oké Lenie dat is ets om naar uit te kijken dan. kijk, heel veel mensen is het gelukt om te minderen of te stoppen, dus dat gaat jou ook lukken. als je maar gemotiveerd blijft, das het belangrijkste.weet je dat we ook een draadje hebben waarin je je neg. ervaringen met drank kan opschrijven? Misschien heb je behoefte om dat een keertje te doen?Ik zal het voor je naar boven halen, het staat bij thema's. Kijk maar of en wanneer je daar iets wilt schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 lenieneem dit weekend afscheid en begin maandagvind het zelf ook een mooie dag om met een schone lei te beginnenen ga er dan voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 @ bolletje......ja die heb ik gelezen...tranen met tuiten hierwel he @ snoepje?ik heb het zo gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Hallo daar, Ik kom me effie niet nuchter melden helaas. Tot morgen, Rae.* gebeurd in dag 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 leniemakkelijk zou het niet worden..een kwestie van doorzettenmaar alles beter dan je zo lamlendig heel de dag voelen door de drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 raewat dacht je van maandag ,,gelijk met lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 das 1 ding wat zeker is...nou mama gaat bankhangen....zonder biertjes, want die zijn op.tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Rae en Lenie. Ik beschouwde mezelf ook als een hopeloos geval.En kijk nu, dank zij dit forum en de steun die ik van iedereen krijg sta ik alweer bijna drie maanden droog.Zonder de lotgenoten van dit Forum was het me niet gelukt. Dus voor iedereen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Goedenavond,Heb niet terug gelezen maar zie net voor me Aicha... en ik vind je geweldig, volgehouden, pure klasse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 aichaga je nog wat leuks doen van het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden