Otje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Soothe dat kan dus welMn vriendin had het ook alZonder brief of uitlegDan moet je zelf bellenEn vervolgens wachten tot je teruggebeld wordt, u kent het welKwam nu al nauwelijks rond. 5 euro per dagKan nu mn vaste lasten niet betalenMaar eens zien wat ik op marktplaats kan zetten .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Middag allen. Wat een heerlijke dag vandaag.Schijnt bij iedereen de zon? Zal toch wel he?Ik kom even melden dat ik voor 100% droog ga. Minderen kan wel, maar het blijft soms een gezwabber en de knoop doorhakken om dan maar niets meer te doen geeft misschien (hopelijk) wat meer rust. Qua gezondheid ben ik door het minderen al heel erg vooruit gegaan. Belangrijke reden ook om helemaal te stoppen is omdat ik stop met roken. Ik ken mezelf en weet dat als ik iets drink, de grens om te denken: ach vandaag kan ik ook best een pakje sigaretten erbij nemen, erg laag ligt.Finito dus!Ik zal jullie hulp vast nog hard nodig hebben de komende tijd dus hoop dat ik daarop mag rekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 BAM!!!! dus Mupke.Heel veel succes ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Wat is BAM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Een doelpunt maken en volgens mij hebjij ook een punt gemaakt voor je jezelf tochHet stond in de berichtjes boven jou bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 100% droog geeft meer rust, dat zegt mijn vriendin ook.Zij volgde eerst de internet behandeling, dus beschaafdleren drinken.Die dag wel-die dag niet. Glazen tellen etc.Uiteindelijk toch weer over de schreef.Het drama was groter dan toen ze voluit ging.Nu moest ze zich aan opdrachten houden, diemoeilijk na te komen waren.Je zal maar dorst hebben en tot morgen moeten wachten.Dat is toch niet eerlijk.Ze maakte toen (4.5 jaar geleden) de afspraak om op de nul lijn te gaan.Het was in den beginne moeilijk, maar ze beet door.En nu... is het leven niet altijd even leuk. Dat hoort erbij.Maar er is rust. Niet meer aan drank denken geeft rust.Dus.. Mupke, geef het een kans. je ziet, het kan.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ik las wel iets over BAM, maar zag zo gauw nietstaan wat het betekent.Zo, ik ga eens de tuin in. Eens kijken of ik dat weer wat toonbaar kan maken.Dag Witte (en meelezers), tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ja Soothe, ik had het hier laatst gelezen over Anna hoor. Ook al had ik er niet op geschreven, neem ik erdan toch wat van mee he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Nu, Actie.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Geeft niet hoor MupWas een grapje maar dat ik je veel succes wens is geen grapje.Ik hoop dat je de rust ervan krijgt die je hoopt te vindenDus nog een keer succes!!Geniet lekker in je tuin, ik ga dr ook zo vandoorWat een heeeerlijk weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ga je iets leuks doen Witte?Zal nog heel even wachten of je nog antwoordt. Daarna ben ik ook weg.* tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Woman, nog even sterkte.Ik zat in de schuldsarnering ook op vijf euro per dag.Alles moest ik er van doen , Eten-kapper- kleden.Dat gaat dus ook niet.Nu heb ik mijn volledige geld weer, maar het was ietwat slopend.Sterke.Kruimeldieven op marktplaats word je ook niet echt rijk van.Al verkocht?Groet en kop op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Mupke geweldig meid. :present::present::present::present: En inderdaad, ik ervaar zelf ook dat helemaal droog veel meer rust geeft. Af en toe 1-2 daar zou ik zo onrustig van worden. We gaan er voor hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Het was 5 euro per dag, SootheNu kan ik mn vaste lasten niet meer betalen, en dus ook niet meer eten. maar...ik ben een survivor....komt goed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ha, de eerste lantaarn is gedaan, wat een priegelwerk, maar wel mooi zonnig warmgeel.Ik mis snoepje al een paar dagen, is ze weg ofzo? Iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 O daar is ze, ha snoepje, ik miste je al:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 josjeben er nog hooreven een paar rot dagen gehad..maar vandaag gaan we er weer voorniet gedronken hoorsommige gebeurtenissen kan ik moeilijk mee omgaan en dat duurt dan altijd wel evenen ook even wat andere dingen gedaan..want teveel achter de laptop is ook niet goeden met jou ook alles goed..en met de apennu even kind halen en wat boodschappen...doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Daar heb je gelijk in, teveel achter de laptop is niet goed. Maar fijn dat je, ondanks je moeilijke dagen, niet gedronken hebt. Goed hoor. Met mij prima, ga zondag weer naar de apen. Leuk hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Jihaaaaaaaaa!!! Weekend! Nooit gedacht dat ik super blij zou zijn met een super simpel lopendeband baantje.Mijn instelling is echt veranderd wat werken betreft, vroeger was ik vaak niet vooruit te branden en nu denk ik vaak "ik ben er toch, dus dan kan ik er net zo goed tegenaan gaan"Wat een verschil een tijdje lang je droomjob doen en daar de haken en ogen aan ondervinden (7 dagen/week minimaal 10 uur/dag en alleen een dagje vrij bij een begrafenis of bruiloft en super veel werk nog mee naar huis nemen ook) kan maken.Ik ben erg content met mij vandaag! Iemand nog tips voor je hersenen nuttig te gebruiken, om de tijd te doden? Denken doe ik al veel aan die lopende band, vandaag alle liedjes in mijn hoofd maar eens geneuried om te kijken hoever ik qua tijd kwam. 5 liedjes per kwartier. Da´s bij het luisteren wel anders. Jammer dat je je ogen op de band gevestigd moet houden, anders had ik mijn spaanselessen wel meegenomen. Tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 spudga je lekker breien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Hihihi, Snoepje ik kan mijn handen ook niet gebruiken voor iets anders. Echt puur mind work wat ik zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Woman, lees het boekje "leven voor een habbekrats" van kath kelly eens. Wellicht kan je daar tips van op doen. Ze pretendeert (ik geloof haar niet helemaal) dat ze een jaar lang van 1 euro per dag leefde. Ik wil je het boekje ook opsturen want ik besef dat je zoiets niet van 5 euro per dag kan kopen. Wil het wel ooit weer eens terug. Laat maar weten via pb als je interesse hebt. Misschien staat het ook wel in de internet bibiotheek en kan je het downloaden, ik heb geen flauw idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 In de kliniek leefde wij van 5,70 per dag herinner ik mij, maar dat was enkel voor eten. Dan word de broeksriem van een schuldsaneerder toch wel flink aangesnoerd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Hoi Spud.¿Cómo estás?Hoy es un día muy bonita.Hace muy bien tiempo.Of gewoon, het is lekker weer.¡Hasta Luego!Ik zie dat je het naar de zin hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Hmmm kan er niks aan doen, maar het lijkt hier wel stilte voor de storm. Ben er weg van want daar heb ik geen trek in. Fijne aaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden