Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 april


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mup. ik heb eerst de buurvrouw ff getroost want die is één week twee honden kwijt geraakt door ouderdom. 17 jaar geworden dus best wel oud maar het doet altijd toch pijn.
Daarrna heb ik mijn terras en m'n tuinpad met een hogedrukreiniger schoongemaakt. Morgen nog ff het huisje van Sepke doen en dan zit het er voor dit jaar weer op w.b. spuitwerk.
o ja en ik heb de vijvers schoon gemaakt. Daar dreef een hoop troep van de bomen in.

Goeie avond sterke kanjer Wijfie.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Lenie








eerlijk antwoord??....



De bank kan wel even wachten.


Ben je vandaag gestopt Lenie? Als dat zo is, dan is het wel goed om hier even te blijven hangen. Niet dat we echt iets kunnen doen, maar hier zitten wel allemaal mensen die weten hoe het is he.

Ik heb even dat ene woordje uit je bericht weggelaten in mijn quote, omdat je dat hier niet mag zeggen (schrijven) van onze moederator. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Lenie dat is ets om naar uit te kijken dan. kijk, heel veel mensen is het gelukt om te minderen of te stoppen, dus dat gaat jou ook lukken. als je maar gemotiveerd blijft, das het belangrijkste.
weet je dat we ook een draadje hebben waarin je je neg. ervaringen met drank kan opschrijven? Misschien heb je behoefte om dat een keertje te doen?
Ik zal het voor je naar boven halen, het staat bij thema's. Kijk maar of en wanneer je daar iets wilt schrijven.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae en Lenie. Ik beschouwde mezelf ook als een hopeloos geval.
En kijk nu, dank zij dit forum en de steun die ik van iedereen krijg sta ik alweer bijna drie maanden droog.
Zonder de lotgenoten van dit Forum was het me niet gelukt. Dus voor iedereen::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...