bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 En hoe is het met Rae? Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Mja Bol, Kon beter. Ik doe wel stiekem mee met het weekendpact. Gisteren uitgegleden. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 En om het maar es er uit te gooien, de krant van vandaag (De Standaard) trekt weer op de ballen. Wat een mottige journalistiek. Oninteressant en naast de kwestie. Meeloperij. Sensatie. Jakkes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 als je uitgegleden bent, is het zeker een reden om alsnog mee te doen, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 en hoe was het gister Rae? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Glad, Gaby. Ik weet er nauwelijks nog iets van. Van de eerste druppel gaat bij mij het licht uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Dank je Snoep, maar ik wordt er een beetje ongemakkelijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ach Jaap, als dat ding eenmaal ingebracht is, merk je dr niks meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Rae, leg die krant dan maar weg. Ik kan me ook soms ergeren aan dat nieuws. Maar dat ligt vaak meer aan mezelf dan aan het nieuws. Als ik me goed voel lees ik er gewoon over heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Nog iemand aanwezig met een spiraaltje om te delen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Helaas Niwi:o:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 hahaha..Bammetje toch....kan ik me wel iets bij voorstellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 misschien een spiraaltjes draadje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Dat is fijn Mupke.Vroeger visualiseerde ik dat dingetje als het veertje dat in een balpen zit. Dat was niet zo'n prettige gedachte. Ik blijf het een wonderlijk ding vinden, maar het werkt. Hoe ze dat uitgevonden hebben is me een raadsel. Een vraag voor het nieuwe draadje misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Al 11.35, maar toch nog goedemorgen allemaal. Ik ben al vanaf 06.45 klaar wakker en heb al behoorlijk wat dingen gedaan.Uitgebreid de krant gelezen en uitgebreid ontbijt en ook nog wat schoon gemaakt.Tijd voor een pauze dus.Wat slim van je Fleurtje om na te gaan op welk moment je eerder last had van zo'n bui, i.p.v. te gaan drinken en te dempen.Nu vind je misschien een manier om er mee om te gaan. en wat fijn van dit forum dat je meteen zulke aardige reacties krijgt. Net een warm bad.Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 BamBam zou er ook best eentje kunnen hebben hoor.Ik heb de mijne om medische redenen. Ik denk dat ik de jaren dat ik nog zwanger zou kunnen worden ook al wel enige tijd achter me heb liggen. En bovendien .... zwanger worden doe je van seks. Nou ja .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Even iets anders. Aardse zaken. Kan er al iemand in de zon zitten? Hier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ja hier komt de zon net weer door. Dat is dus in de prinsenstad, maar op de domino weten ze niet waar dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Hier wel, volop zon Mup. En daar ga ik nu ook inzitten, tot latersss, fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Koop daarom de nieuwste van Rae. Slechts 189 Euro voor 10 pagina's dol leesplezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 (Over prinsenstad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Even snel geggoogled dus nu weet ik wat de prinsenstad is. Ik zal nog maar wat geduld hebben dan. Misschien komth et toch nog goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Fleurtje wil alles van je overnemen als ik je daar mee help.Maar dit wordt toch een beetje moeilijk denk ik, wordt ik een medisch wonder, kan ik optreden in het circus...Zwanger worden is maar een bijkomstigheid van seks hoor, daar gaat het niet om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ja Rae, dat had je gisteren al gescheven. Voel je je nu nog niet sterk genoeg om mee te doen aan het weekendpact?Kom op joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Nee Bol, ik doe het stiekem want de faalangst is te groot. Niet naar jullie toe, maar naar mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden