Susana Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Goedemorgen lieve mensen, hier mooie blauwe wolken, beetje fris maar belooft wat.Ik ga zo naar school en wens iedereen een hele mooie dag, geniet er van.Liefs,Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 goeie morgen Susan. Jij straks naar school, ik naar mijn werk. Fijne dag dan maar. Heb inmiddels koffie, thee , cola en jus klaarstaan... Jullie weten de weg he? Hier vandaag nog geen zonnetje... maar wat niet is kan komen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Werk ze Yvonne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Jij ook Susan. De rest is weer behoorljk aan het uitslapen geloof ik?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 yvonne werk ze. ik zal voor jou wel even naar de sportschool gaan hoor.susan een fijne dag op school.en trouwens allemaal goedemorgen.is er toevallig nog een weekendpact afgesloten? ik heb niet alles teruggelezen. zo ja dan doe ik mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 tinkerbel hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 gisteren heel sterk getwijfeld of ik de antabus nog wel zou slikken (geen paniek heb hem genomen hoor ) ik dacht dat ik het wel zonder zou kunnen en weer sociaal zou kunnen drinken. maar gelukkig had ik het duiveltje door. ik vond een "goede"reden om te mogen drinken. ik kan het nu wel in de hand houden. dat is dus het voordeel van de antabus. je hebt een heleboel tijd om na te denken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Een hele goeie en zonnige morgen lieve kanjers:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Hartstikke goed Igor, dikke pluim . Stel dat je gisteren had gedronken... had je straks mijn portie in de sportschool noooooit voor je rekening kunnen nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 yvonne als ik gedronken had, had ik in elk geval de buikspieren goed getraint en zeker de wc-pot van binnen goed bekeken.bollie ook goedemorgen. hoe is het met puck?K&B hebben zich gisteren goed kunnen uitleven in het bos en aan het water. heerlijk zo'n middagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 ik spring gauw onder de douche, de meesten liggen nog op 1 oor.dus de douche is bezet niet rammelen a.u.b Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Goeie morgen Igorlief,Ik heb al een stukje geschreven bij het dierendraadje over Puck. Ze is schijnzwanger. Ze heeft best dikke tietenballetjes onder d'r buik zitten.Wat heerlijk dat die drolltjes van jou zich zo uit hebben kunnen leven in de bossen. Dat durf ik niet hoor, Puck los laten. Verbeeld je dat ze met die dikke toeters, aan de haal gaat zeg.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Hihi, ook goeiemorgen Bol, ik ga er vandoor luitjes.... plicht roept.... Ennu.... niet aan de deur van de douche rammelen hoor. Igor kan behoorlijk agressief zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Goedemorgen dames Bol, weet je zeker dat het een schijnzwangerschap is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Goeie morgen Vonneke en Mup:heart:Ja hoor Mup, er is helemaal geen kereltje bij geweest. Ga je vandaag nog iets leuks doen? Hier verder het terras afspoelen en eens kijken of ik zo'n muurdroogrek kan krijgen. die dingen zijn best handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ik ga vandaag weer in de tuin bezig Bol. En in de tuin luilakken ook. Lekker in mn stoel een beetje kleur proberen te krijgen. Ik was al voor 7 uur op en toen zag het er nog niet zo goed uit, maar nu komt de zon dan toch tevoorschijn. hoelang heb je Puck nu? Kan het niet voor die tijd gebeurd zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Wat bedoel je met muurdroogrek? Een Tomadorekje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 bolletje ze is natuurlijk wel 4 dagen aan de zwier geweest zonder jou en ze is een spetter zeg nou zelf, er zullen best wat mannetjes likkebarend naar haar gekeken hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 en nu ben ik weglaterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Heftig verhaal dinah. ik weet meteen weer waarom ik bang ben voor dergelijk gereedschap.Komt het weer goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: Mupkehoelang heb je Puck nu? Kan het niet voor die tijd gebeurd zijn? Nee lieverd want dan worden ze niet loops meer. Nee ze is heel erg echt schijnzwanger. Dit is ook haar eerste loopsheid, en ze is dus nu aan het puberen. Is een klein nymphomaantje aan het worden.Ja ga maar lekker vandaag naar buiten, het wordt goed weer. Verwen jezelf maar eens met een lekker boek of mooie muziek.Waar kunnen ze jou je bed voor uit halen?Zo'n wasrek dat je aan de muur bevestigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Goede morgen mensen.Ziet er goed uit voor het weekend. Ik ga met mijn zoon naar voetbal. Hij kan kampioen worden vandaag.Gisteren voor het eerst even moeilijk gehad. Ik had zo een trek in een wijntje. Sterk gebleven en de negatieve zaken in mijn denkbeeld geplakt.PfffffffVanavond een verjaardag. Moet maar even een Refusal nemen als slot op de deur.Prettig weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Dinah wat een vreselijk verhaal zeg, en wat knap dat je ondanks die ervaring, niet gedronken hebt.Je zal je wel dood geschrokken zijn. Bah.Maar je laat wel zien dat je ontzettend sterk geworden bent. Nu maar hopen dat hij al z'n vingers weer normaaal kan gaan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Harstikke goed Igor, volhouden he :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Dinah,Heel goed van je dat je niet gedronken hebt, sterkte met je vriend :present: :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden