Jan1000 Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Mupke, bedankt voor je reactie. geeft weer meer inzicht in hoe het hier werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Goedemorgen, prachtmorgen mag ik wel zeggen.Hoop dat het voor jullie ook geldt.Fleur, stop met dat stomme gepoets en ga lekker genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 't gaat weer met ups en downs vandaag. Al twee keer overwogen om te gaan drinken. Eerste keer toen ik deze morgen overweldigd werd door het gekakel en gezever van een paar luidruchtige mensen in een erg galmende ruimte (ik ben overgevoelig voor geluid). Na een kwartier proberen te verdragen was ik uitgeput en dacht ik, ik zuip me te pletter. Tweede keer toen ik daarnet terug innerlijk ruzie begon te maken met de AA. Ja .. ik kan erg gefrustreerd zijn over de AA. Grotendeels onterecht, allicht. Heb nu opnieuw het "ik zuip me te pletter"-gevoel. Klik is wel nog niet gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Rae, ben je bij de AA of daar geweest en ermee gestopt?Ik snap je verhaal niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Teveel . Poetsen houdt me bezig en dan is alles ongeveer netjes als dochter thuis komt. Straks ga ik heus ff genieten..van wat weet ik nog niet...waarschijnlijk van pasta ofzo..als het maar eten is Doorbijten Rae..dat is de enigste manier. Redenen om te drinken zijn er overal. Kom op! Het weekend is bijna voorbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 mups . Goed gedaan gisteren muis!! Ff terug aan de poets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 ik ga even lekker in het zonnetje zitten.fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Nou vooruit dan Fleurtje als je er echt plezier in hebt.Ik ben ook gek op pasta, vanavond penne met Gorgonzola en peultjes, moet ik wel alleen eten, wederhelft wordt al beroerd van de lucht.Maar nu eerst aan de wandel, heerlijk weer hier.Eerst naar het kerkhof, wil mijn wederhelft en dan de stad in, terrasjes, dat wil ik...Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Igor, goed plan. Lekker de zon in. Ik ga ook zo. Nog even mn broodje eten en dan staat de zon wel op mijn teraas. Is je dochter nog niet thuis Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Jan heb me ook aangemeld voor de begeleiding.Vorig jaar 5 of 6 keer op de detox geweest en daarna had ik geen begeleiding van tactus.Was een lange wachtlijst. Mijn huisarts heeft me toen geadviseerd om op dit forum met begeleiding te gaan.Bevalt me goed, maar niet iedereen heeft het nodig denk ik. Forum geeft ook zeel veel steun.Groetjes Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 1 goedemiddag allemaal.even melden..hahahagisteren goed de dag doorgekomen...wel een rare nacht gehad..veel wakker geweest.ik ben rond 06.00 maar gaan lezen want dat vond ik toch echt te vroeg voor de zondag hoor.om vervolgens met boek en al in slaap te vallen tot 11.00??!!!jeetje snel eruit..lekker gedoucht en flink gelopen met de honden.ik ben net terug en geniet nu van een bakkie koffie.straks komt mijn broer me ophalen en gaan we lekker een stuk rijden in een dikke vette cabrio...mensen wat een weertjegeniet er van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Hallo allemaal. Lang niet meer geschreven maar ik lees wel dagelijks mee.Het wordt tijd ik ook weer wat vaker op het forum kom. Veel nieuwe gezichten hier.Ik wens iedereen een hele fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 ja hoor wijffie..een zwarte BMWsjeeee.....voel me echt goed, ik kan er niet over uit.de keuken is aan kant en nu staat m'n 2e bakkie voor m'n neus met een broodje banaan.maar het is natuurlijk nog maar dag 2 he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Lenie, geniet ervan, dat gevoel. Je hebt het wel snel te pakken. Heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 laten we hopen dat het blijft.het is pas dag 2 he?.je kan er eigenlijk nog niets van zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Hallo, hier een oudje.Ik heb erg veel gehad aan de internetbegeleiding van Tactus, maar ja, daarna moet je het ook zelf doen hè.Op dit moment heb ik twee "maatjes" die ik min of meer "help" door gewoon er voor ze te zijn.Met één ben ik in 2008 begonnen te sms-en, we sturen elkaar nu al bijna 3 jaar, op vakantie of niet, in Nederland of Frankrijk, elke dag een smsje.Heel bijzonder.Ik heb er zelf ook heel veel aan. Het houdt mij scherp waarom ik niet meer wil drinken (nu 5,5 jaar).Ik ben begonnen met de keukenwekker, uur voor uur, en nog steeds doe ik het dag-voor-dag.Ben ook een jaar bij de AA geweest, veel geleerd, maar wat mij nog altijd het beste helpt is een analysemaken van de emoties die je brengen tot het nuttigen van alcohol (de waarom-vraag).Dus ik zou zeggen: zoek een maatje, het helpt! Iedereen veel succes gewenst.Leuk trouwens, allemaal nieuwe gezichten (nou ja, een paar ken ik er nog, dat wel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Hey die kanjersWilde vanochtend nog meer schrijven maar mijn p.c. deed het niet meer. Vanavond ff kijken of er een draadje los zit en anders moet ik hem weg brengen. Dat zou betekenen dat ik hem misschien een paar dagen kwijt ben. Als dat zo is, dan wens ik iedereen heel veel sterkte om a.d.b. te blijven.Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Oh ja en wat wij er altijd doorheen gesleept heeft is je hier komen melden als het moeilijk is......(maar het ging even over een maatje, vandaar dat ik dat niet meteen zei). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 mensen ik ben weg...tot latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 de dag begon goed,maar sloeg al gauw om naar een depri buien kom daar dan moeilijk uit,iedereen lekker aan de wijn, bier, rosehad echt van kan mijn het allemaal schelen ik ga ook weer aan de wijnheb het niet gedaan maar zat op het randje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 He snoep niet doen, je bent zo goed bezig, zou echt zonde zijn om nu weer ter gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 kruimel ik weet hetmaar het lijk of het steeds moeilijker wordt en steeds meer depri wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Ja jammer is dat, toch knap van je dat je niet gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Hoi snoep, vandaag ook op het randje gezeten, maar ben blij dat ik me eroverheen heb kunnen zettten. Wel een verjaardag geskipt omdat ik het niet opzoek nu. Wel veel water gedronken en wat gefietst, dat hielp ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Houtje die analyse van emoties waarom je gaat drinken ben ik ook mee bezig. Morgen naar de huisarts voor verwijzing naar een deskundige. Heeft het je geholpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden