Spring naar bijdragen

Zondag 17 april 2011

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

't gaat weer met ups en downs vandaag. Al twee keer overwogen om te gaan drinken. Eerste keer toen ik deze morgen overweldigd werd door het gekakel en gezever van een paar luidruchtige mensen in een erg galmende ruimte (ik ben overgevoelig voor geluid). Na een kwartier proberen te verdragen was ik uitgeput en dacht ik, ik zuip me te pletter. Tweede keer toen ik daarnet terug innerlijk ruzie begon te maken met de AA. Ja .. ik kan erg gefrustreerd zijn over de AA. Grotendeels onterecht, allicht. Heb nu opnieuw het "ik zuip me te pletter"-gevoel. Klik is wel nog niet gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel :D. Poetsen houdt me bezig en dan is alles ongeveer netjes als dochter thuis komt. Straks ga ik heus ff genieten..van wat weet ik nog niet...waarschijnlijk van pasta ofzo..als het maar eten is :huh:

Doorbijten Rae..dat is de enigste manier. Redenen om te drinken zijn er overal. Kom op! Het weekend is bijna voorbij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vooruit dan Fleurtje als je er echt plezier in hebt.

Ik ben ook gek op pasta, vanavond penne met Gorgonzola en peultjes, moet ik wel alleen eten, wederhelft wordt al beroerd van de lucht.

Maar nu eerst aan de wandel, heerlijk weer hier.
Eerst naar het kerkhof, wil mijn wederhelft en dan de stad in, terrasjes, dat wil ik...

Fijne dag :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan heb me ook aangemeld voor de begeleiding.
Vorig jaar 5 of 6 keer op de detox geweest en daarna had ik geen begeleiding van tactus.
Was een lange wachtlijst. Mijn huisarts heeft me toen geadviseerd om op dit forum met begeleiding te gaan.
Bevalt me goed, maar niet iedereen heeft het nodig denk ik. Forum geeft ook zeel veel steun.

Groetjes Aicha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 goedemiddag allemaal.
even melden..hahaha
gisteren goed de dag doorgekomen...wel een rare nacht gehad..veel wakker geweest.
ik ben rond 06.00 maar gaan lezen want dat vond ik toch echt te vroeg voor de zondag hoor.
om vervolgens met boek en al in slaap te vallen tot 11.00??!!!
jeetje snel eruit..lekker gedoucht en flink gelopen met de honden.
ik ben net terug en geniet nu van een bakkie koffie.
straks komt mijn broer me ophalen en gaan we lekker een stuk rijden in een dikke vette cabrio...mensen wat een weertje
geniet er van!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, hier een oudje.
Ik heb erg veel gehad aan de internetbegeleiding van Tactus, maar ja, daarna moet je het ook zelf doen hè.
Op dit moment heb ik twee "maatjes" die ik min of meer "help" door gewoon er voor ze te zijn.
Met één ben ik in 2008 begonnen te sms-en, we sturen elkaar nu al bijna 3 jaar, op vakantie of niet, in Nederland of Frankrijk, elke dag een smsje.
Heel bijzonder.
Ik heb er zelf ook heel veel aan. Het houdt mij scherp waarom ik niet meer wil drinken (nu 5,5 jaar).
Ik ben begonnen met de keukenwekker, uur voor uur, en nog steeds doe ik het dag-voor-dag.
Ben ook een jaar bij de AA geweest, veel geleerd, maar wat mij nog altijd het beste helpt is een analyse
maken van de emoties die je brengen tot het nuttigen van alcohol (de waarom-vraag).

Dus ik zou zeggen: zoek een maatje, het helpt!

Iedereen veel succes gewenst.

Leuk trouwens, allemaal nieuwe gezichten (nou ja, een paar ken ik er nog, dat wel).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die kanjers
Wilde vanochtend nog meer schrijven maar mijn p.c. deed het niet meer. Vanavond ff kijken of er een draadje los zit en anders moet ik hem weg brengen. Dat zou betekenen dat ik hem misschien een paar dagen kwijt ben. Als dat zo is, dan wens ik iedereen heel veel sterkte om a.d.b. te blijven.
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...